Het Grote KTM Topic 2!

Status
Niet open voor verdere reacties.
stallingkosten :?

Het feit dat je motor ruimte in beslag neemt in de zaak.

Met een los blokje aan komen zetten betekent dat ze er al snel een paar uur minder werk aan hebben. Als de motorzaak 2 uur voor het in + uitbouwen van het blok opschrijft terwijl ze er in werkelijkheid nog geen uur in totaal mee bezig waren wordt je al snel voor 80euro genaait.
Ik weet natuurlijk niet hoe jouw zaak met zulke dingen omgaat, vorige keer was je natuurlijk weer goedkoper uit dan je dacht.
 
Zijn er mensen die deelnemen aan de KTM-dag die aanstaande is?

Heb een uitnodiging gekregen om deel te nemen aan de tourtocht die vooraf plaats vind.
 
Zijn er mensen die deelnemen aan de KTM-dag die aanstaande is?

Heb een uitnodiging gekregen om deel te nemen aan de tourtocht die vooraf plaats vind.
Ik heb ook een uitnodiging door de bus gekregen, maar het is bijna anderhalf uur rijden vanaf hier. En zo spectaculair zal die rit ook wel niet wezen, waarschijnlijk best grote groep, zitten altijd wel mensen bij die echt niet doorrijden
 
Ik heb ook een uitnodiging door de bus gekregen, maar het is bijna anderhalf uur rijden vanaf hier. En zo spectaculair zal die rit ook wel niet wezen, waarschijnlijk best grote groep, zitten altijd wel mensen bij die echt niet doorrijden
idd voor het tempo hoef je niet te komen, het is een gemoedelijk ritje verdeeld over wat groepen, best gezellie en dan zo richting Lansard, natje droogje en weer richting huis aan... :]
 
Bedankt voor de info.
Volgens mij kost het ongeveer 1000 euro omdat een big end al 600e kost. Dan komt er nog een paar uur montage bij. Zelf ga ik dit niet doen, veel te risicovol.

ik was voor een bigend lager + drijfstag 130 euro kwijt bij prox, ik kan me echt niet voorstellen dat t voor een 4-takt 5keer zo duur is.

Ga eerst maar is goed zoeken voor je parts voordat jeje laat naaien
 
ik was voor een bigend lager + drijfstag 130 euro kwijt bij prox, ik kan me echt niet voorstellen dat t voor een 4-takt 5keer zo duur is.

Ga eerst maar is goed zoeken voor je parts voordat jeje laat naaien
Is ook niet 4 a 5 keer zo duur maar dat is in dit topic al meerder malen gezegd.

Referentie prijzen vind je hier:
http://ktmax.de/

(Kies KTM LC 4 & DUKE I + II en dan Kurbelwellen)
 
Aaaah jij belooft al 3 jaar te komen Fred _O-

Heel die parking staat vol met 1 pitters uit heel Nederland en jullie vinden het te ver :N
Nou te ver vind ik het zeker niet, maar ik heb het idee dat het niet echt spectaculair is ofzo :o . En dan is in totaal 3 uur rijden toch wel wat ver....
 
Ik had hem ook al in een ander topic gezet, maar ik zet hem gewoon nog een keer.
Dit is hem dan, 640 Enduro 2003 helemaal standaard op de demper en het verwijderde systeemje op de carb na. Gekocht met 385km's en staat nu op 780km

Hij ploft behoorlijk in zijn uitlaat tijdens het afremmen, zou voor deze demper de sproeierbezetting ook aangepast moeten worden? Hij ploft en hapert ook af en toe een beetje als ik rustig rij, ca 55 km in 3. Tijdens het trekken loopt hij perfect.

Twijfel alleen nog tussen zwarte en blanke SM wielen. Zou graag een foto zien met zwarte wielen en mijn kleur combinatie.
Heb nu 16:42 ik zat te denken aan 16:38 met SM wielen, is dit een redelijke verhouding?

Richard
 
Moet ik natuurlijk wel de foto erbij doen!!

Eikel dat ik ben.
full
 
Ik zou een moord doen voor zwarte velgen! Ik heb ff snel wat geprutst in paint! En nee, het is niet mooi gedaan haha! Het gaat om het idee....

En je moet uiteraard een ander spatbord erop zetten! Nu wil het toeval zo zijn dat ik bezig ben een zwart spatbord te bestellen! Als jij mijn grijze SM spatbord over wil nemen hoor ik het wel! :Y

13032007155kx3.jpg


zwarte3rn9.jpg
 
Laatst bewerkt:
Kijk, met zo'n plaatje kan ik wat.

Nu weet ik het zo goed als zeker, het worden zwarte.
Ik zit er oom over te denken om een zwart spatbord op te zetten en evt het kapje bij de lamp. Ben er nog niet over uit of ik de tank kappen grijs laat of zwart met iets van oranje stickers. Inderdaad ik wist niet eens dat dat spatbord anders van vorm was, wat zou je voor dat voorspatbord willen hebben?

Ik kan nieuwe zwarte orginele (BEHR) wielen (ik dacht de zelfde als een prestige) kopen voor €1150,- met banden. Dit klinkt mij vrij redelijk?
 
Zal me hier dan ook maar is aanmelden :Y

Ben weer terug op een supermotard, na eerder een KLX650R en een CR500 gehad te hebben heb ik afgelopen zaterdag de KTM 520 EXC SM van Murky (ook hier op MF) gekocht. Als alles meezit dan ga ik hem as zaterdag ophalen *O*

De motor is omgebouwd naar een 525 model wat zeer netjes is gedaan. Ik zelf ga er uiteraard ook nog aan verbouwen en dan zal ik ook hier komen zeiken voor tips enzo O-)

Sowieso moet er nog wat aan de remmen gebeuren, das als iemand een mooie 310/320 mm remschijf weet te liggen, en ook een 4 zuiger remklauw, post het gerust :P

Hier een plaatje van hoe de fiets er nu ongeveer uit ziet :9

520sm.bmp
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan