Z750-Z750S-Z1000 Plaza Deel 29

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou...

Zojuist uitsluitsel gekregen over m'n Z. Het is ;( -O- B| '( |( :r :(

De levering gaat plaats vinden in September. Met ABS word helemaal niet uitgeleverd in Belgie dit jaar. Alternatief is om er door hun 1 in het buitenland te laten bestellen maar dan geld mn korting niet (omdat het dan een andere motor betreft). Dan zou die wel eerder binnen kunnen zijn. Of ik kan het afblazen en m'n voorschot terugkrijgen.

Met ABS word helemaal niet uitgeleverd in Belgie dit jaar. De dealer heeft er van de 8 besteld maar 4 gekregen. Deze zullen echter allemaal in september pas geleverd worden. Er zijn dus ook mensen die gewoon helemaal niks krijgen. Er is verder ook helemaal niks te regelen, het is take it or leave it.

Dus nu zit ik met een dilemma. Meer betalen voor hetzelfde staat me zoiezo niet aan. Maar wachten tot sept zie ik ook niet zitten. Alles afblazen en kijken naar een nieuwe is ook geen oplossing, want qua prijs/kwaliteit is er niks wat in de buurt komt van de Z zeker niet voor de prijs die ik afgesproken heb. En kijken naar een 2ehandse gaat op dit moment nog niet zo goed omdat ik elke fiets vergelijk met de Z (en die is nu eenmaal onklopbaar O-) ) Ook prijstechnisch is het dan volledig niet interessant.

Ik mocht rustig de tijd nemen om te beslissen wat ik ermee zou doen, dus ik zou graag weten wat jullie zouden doen...










zucht -O-
Ik zou in elk geval heel erg stevig balen en de boel bij elkaar vloeken. Daarna zou ik proberen of ik ze bij kawa zo gek kan krijgen om een Z uit het buitenland te halen voor dezelfde prijs als afgesproken met de dealer.

Is hier niemand nalatig te verklaren?
Ongelooflijk!

Ik wens je veel wijsheid en geluk!
 
nog mensen die iets weten over terugvoeren van de kawa z750 vanm 82 kw ---> naar 25 Kw

en is dit zelf weer te ontgrenzen:P
 
Nou...

Zojuist uitsluitsel gekregen over m'n Z. Het is ;( -O- B| '( |( :r :(

De levering gaat plaats vinden in September. Met ABS word helemaal niet uitgeleverd in Belgie dit jaar. Alternatief is om er door hun 1 in het buitenland te laten bestellen maar dan geld mn korting niet (omdat het dan een andere motor betreft). Dan zou die wel eerder binnen kunnen zijn. Of ik kan het afblazen en m'n voorschot terugkrijgen.

Met ABS word helemaal niet uitgeleverd in Belgie dit jaar. De dealer heeft er van de 8 besteld maar 4 gekregen. Deze zullen echter allemaal in september pas geleverd worden. Er zijn dus ook mensen die gewoon helemaal niks krijgen. Er is verder ook helemaal niks te regelen, het is take it or leave it.

Dus nu zit ik met een dilemma. Meer betalen voor hetzelfde staat me zoiezo niet aan. Maar wachten tot sept zie ik ook niet zitten. Alles afblazen en kijken naar een nieuwe is ook geen oplossing, want qua prijs/kwaliteit is er niks wat in de buurt komt van de Z zeker niet voor de prijs die ik afgesproken heb. En kijken naar een 2ehandse gaat op dit moment nog niet zo goed omdat ik elke fiets vergelijk met de Z (en die is nu eenmaal onklopbaar O-) ) Ook prijstechnisch is het dan volledig niet interessant.

Ik mocht rustig de tijd nemen om te beslissen wat ik ermee zou doen, dus ik zou graag weten wat jullie zouden doen...










zucht -O-

Het is gewoon in en in triest
Wij worden het wachten ook een beetje zat vanaf vorig jaar november
 
@mr_willes: Ik kan me enigszins voorstellen hoe je je voelt. Ik wacht ook op de Z, en als ik de nodige reacties lees, waaronder die van jou, dan ga ik maar ook uit van the worst case scenario...

Zo te lezen heb je op het oog een goede deal bedongen. Jammer dat je niet onder dezelfde voorwaarden jouw fiets geleverd kan krijgen. Wat staat er in het contract over jouw afleverdatum? Ik kan me ook voorstellen dat je er weinig voor voelt om nu een 2e handse Z aan te schaffen, want dan moet je weer extra bijleggen (afschrijving etc).

Aan de andere kant, heb vandaag contact gehad met Kawa en er schijnen wel enkele Kawa Z750's op korte termijn te worden afgeleverd. De dealer zou hier meer over kunnen vertellen. Het is nog onduidelijk of mijn fiets daar bij zit. Het is niet mijn bedoeling om mensen blij te maken met een dooie mus. Zo te lezen weet Baas C ook niet wanneer zijn wederhelft de Z kan verwachten.

Voor degenen die een Z hebben aangeschaft, bel anders even met Kawa NL. Mogelijk kunnen ze je algemene informatie geven die de dealer voor jou kan concretiseren.
 
Laatst bewerkt:
@mr_willes: Ik kan me enigszins voorstellen hoe je je voelt. Ik wacht ook op de Z, en als ik de nodige reacties lees, waaronder die van jou, dan ga ik maar ook uit van the worst case scenario...

Aan de andere kant, heb vandaag contact gehad met Kawa en er schijnen wel enkele Kawa Z750's op korte termijn te worden afgeleverd. De dealer zou hier meer over kunnen vertellen. Het is nog onduidelijk of mijn fiets daar bij zit. Het is niet mijn bedoeling om mensen blij te maken met een dooie mus. Zo te lezen weet Baas C ook niet wanneer zijn wederhelft de Z kan verwachten.

Voor degenen die een Z hebben aangeschaft, bel anders even met Kawa NL. Mogelijk kunnen ze je algemene informatie geven die de dealer voor jou kan concretiseren.

Bij onze dealer komen volgende week 3 Zets binnen ze weten alleen niet wat en welke kleur -O-
 
Dat suigt flink (ja, dus zonder Z) voor de nieuwe Z-bestellers -O-

Hoe kan Kawa daar zo'n rommeltje me maken? Zouden er veel meer bestelt zijn dan ze verwacht hadden?
Ik hoop dat er snel duidelijkheid voor jullie komt. Ik zou er ook heeeeeeel erg van balen... :X
 
Nou...

Zojuist uitsluitsel gekregen over m'n Z. Het is ;( -O- B| '( |( :r :(

De levering gaat plaats vinden in September. Met ABS word helemaal niet uitgeleverd in Belgie dit jaar. Alternatief is om er door hun 1 in het buitenland te laten bestellen maar dan geld mn korting niet (omdat het dan een andere motor betreft). Dan zou die wel eerder binnen kunnen zijn. Of ik kan het afblazen en m'n voorschot terugkrijgen.

Met ABS word helemaal niet uitgeleverd in Belgie dit jaar. De dealer heeft er van de 8 besteld maar 4 gekregen. Deze zullen echter allemaal in september pas geleverd worden. Er zijn dus ook mensen die gewoon helemaal niks krijgen. Er is verder ook helemaal niks te regelen, het is take it or leave it.

Dus nu zit ik met een dilemma. Meer betalen voor hetzelfde staat me zoiezo niet aan. Maar wachten tot sept zie ik ook niet zitten. Alles afblazen en kijken naar een nieuwe is ook geen oplossing, want qua prijs/kwaliteit is er niks wat in de buurt komt van de Z zeker niet voor de prijs die ik afgesproken heb. En kijken naar een 2ehandse gaat op dit moment nog niet zo goed omdat ik elke fiets vergelijk met de Z (en die is nu eenmaal onklopbaar O-) ) Ook prijstechnisch is het dan volledig niet interessant.

Ik mocht rustig de tijd nemen om te beslissen wat ik ermee zou doen, dus ik zou graag weten wat jullie zouden doen...










zucht -O-
dat is knap balen. -O- -O-

ik weet niet wat ik zou doen als ik zo lang moest wachten op mijn motor.
hierin kan ik je geen advies geven.
het enigste wat ik kan doen is je sterkte wensen bij het nemen van een besluit.
 
Dat suigt flink (ja, dus zonder Z) voor de nieuwe Z-bestellers -O-

Hoe kan Kawa daar zo'n rommeltje me maken? Zouden er veel meer bestelt zijn dan ze verwacht hadden?
Ik hoop dat er snel duidelijkheid voor jullie komt. Ik zou er ook heeeeeeel erg van balen... :X
het aantal kawa's verkoop vorig jaar was sterk gedaald.

de nieuwe Z valt goed in de smaak dus ik denk dat ze de vraag naar de nieuwe Z niet hadden verwacht.

en........gaan scheepsladingen naar de USA...meer afzet dan hier.
 
nAvond trouwens aan allen

Gisteren trouwens ook nog dit remvloeistofpotjesdekseltje besteld: Aluminium in Titaniumlook :Y

Gaat ie vast harder van O-)

full


Oh, en ook nog ander olievuldopje van aluminium in Titaniumlook erbij besteld...
Altijd leuk *O*
 
dat is knap balen. -O- -O-

ik weet niet wat ik zou doen als ik zo lang moest wachten op mijn motor.
hierin kan ik je geen advies geven.
het enigste wat ik kan doen is je sterkte wensen bij het nemen van een besluit.

Het wachten vind ik geen probleem maar dan wil ik wel weten wanneer we hem kunnen halen
Zoiezo hadden we geen moeite met wachten mijn vriendin heeft pas der rijbewijs gehaald
 
het aantal kawa's verkoop vorig jaar was sterk gedaald.

de nieuwe Z valt goed in de smaak dus ik denk dat ze de vraag naar de nieuwe Z niet hadden verwacht.

en........gaan scheepsladingen naar de USA...meer afzet dan hier.

Ik denk dat voor de belgische Z bestellers er misschien in Frankrijk wat te halen valt?

In Frankrijk was de Z750 al jaren de verkooptopper (best verkochte model), dus die zullen genoeg geleverd krijgen gok ik zo. Duitsland misschien ook wel...
 
Bij onze dealer komen volgende week 3 Zets binnen ze weten alleen niet wat en welke kleur -O-
En laat me raden, er zullen vast meer dan 3 Z's besteld/verkocht zijn... Maar in het positieve geval kan dus ook jullie Z ertussen zitten?

Trouwens, heb je je Gixxer al of wacht je daar ook op?
 
En laat me raden, er zullen vast meer dan 3 Z's besteld/verkocht zijn... Maar in het positieve geval kan dus ook jullie Z ertussen zitten?

Trouwens, heb je je Gixxer al of wacht je daar ook op?

Hij heeft er totaal 11 Z750 besteld en wij zijn nummer 5
Gixxer staat op afroep bij Suzuki wilde ze allebei tegelijk ophalen
 
het aantal kawa's verkoop vorig jaar was sterk gedaald.

de nieuwe Z valt goed in de smaak dus ik denk dat ze de vraag naar de nieuwe Z niet hadden verwacht.

en........gaan scheepsladingen naar de USA...meer afzet dan hier.

Klopt idd, de 2007 Z750 en 1000 zijn zo gewild... Meeste Z's gaan naar Frankrijk, Duitsland.
Nederland, België en ook Engeland kunnen bijna geen Z's te pakken krijgen.
Ze konden alleen geleverd worden als ze waren gekocht door de dealer.

Echt ongelovelijk kut voor iedereen die zit te popelen ( ik ook ). :( Als ik moet wachten tot september verbrand ik dat contract gewoon en koop ik er een nieuwe 2006 Z voor terug... WANT DIE BLIJFT TOCH OOK HEEL ERG LEKKER :Y
 
Hij heeft er totaal 11 Z750 besteld en wij zijn nummer 5
Gixxer staat op afroep bij Suzuki wilde ze allebei tegelijk ophalen
Ach so... Hopelijk kunnen jullie beide spoedig rijden.

Een vraag van hele andere orde... Wat voor vloeistoffen/smeersels/olieen e.d. heb je allemaal nodig bij de motor? Of anders gevraagd, wat gebruiken jullie allemaal?

-Kettingssmeersel
-Was/Poetsspul
-eeh.... Motorolie
-...
 
D@mn Mr_Willes balen dat je zolang moet wachten '(
Succes met je beslissing ;)



Kawazed succes morgen :Y



KPL & girlie zijn net terug van de echo :Y
Nog steeds 2 armpjes en beentjes *O* *O*
 
Klopt idd, de 2007 Z750 en 1000 zijn zo gewild... Meeste Z's gaan naar Frankrijk, Duitsland.
Nederland, België en ook Engeland kunnen bijna geen Z's te pakken krijgen.
Ze konden alleen geleverd worden als ze waren gekocht door de dealer.

Echt ongelovelijk kut voor iedereen die zit te popelen ( ik ook ). :( Als ik moet wachten tot september verbrand ik dat contract gewoon en koop ik er een nieuwe 2006 Z voor terug... WANT DIE BLIJFT TOCH OOK HEEL ERG LEKKER :Y
Wat weer verklaart dat sommige dealers een kopie van de verkoopcontracten moesten faxen naar Kawa. Blijkbaar hebben niet alle dealers deze werkwijze gehanteerd. Schuilt er dan willekeur in de levering aan bepaalde dealers?
Ik had ook ergens gelezen dat 1 Kawa (?) dealer helemaal geen Z's uitgeleverd zou krijgen, terwijl er genoeg waren besteld? Gek genoeg zitten daar geen MF-ers tussen?
 
-Kettingssmeersel--Van dat rooie dikke vet (wynns geloof ik;*edit Forte*) smeer ik erop met een borsteltje
-Was/Poetsspul--wax;turtlewax.sop;wash&shine
-eeh.... Motorolie--nog niet bij hoeven vullen maar heb Castrol 10w40 staan -...
 
Laatst bewerkt:
D@mn Mr_Willes balen dat je zolang moet wachten '(
Succes met je beslissing ;)



Kawazed succes morgen :Y



KPL & girlie zijn net terug van de echo :Y
Nog steeds 2 armpjes en beentjes *O* *O*

Kijk das altijd mooi om te horen :Y ook goeie hartslag?! :)













Kawazed succes morgen, gewoon je eige rit rijden *D
 
Ach so... Hopelijk kunnen jullie beide spoedig rijden.

Een vraag van hele andere orde... Wat voor vloeistoffen/smeersels/olieen e.d. heb je allemaal nodig bij de motor? Of anders gevraagd, wat gebruiken jullie allemaal?

-Kettingssmeersel
-Was/Poetsspul
-eeh.... Motorolie
-...

Kettingspray gebruik ik S100
Motorolie verschild
Was en poetsmiddel net wat ik heb staan
 
Laatst bewerkt:
Wat weer verklaart dat sommige dealers een kopie van de verkoopcontracten moesten faxen naar Kawa. Blijkbaar hebben niet alle dealers deze werkwijze gehanteerd. Schuilt er dan willekeur in de levering aan bepaalde dealers?
Ik had ook ergens gelezen dat 1 Kawa (?) dealer helemaal geen Z's uitgeleverd zou krijgen, terwijl er genoeg waren besteld? Gek genoeg zitten daar geen MF-ers tussen?


ja ze hebben een kopie moeten maken om Z's hun kant op gestuurd te krijgen... Of er sprake is van willekeur vraag ik me af, miss is niet elke dealer op de hoogte van de zaak.

Als je nog van dealer wil wisselen..... ik schijn mijn bike nogsteeds begin april te krijgen. O-)
En ze kunnen er nog een paar bestellen dus. Snap er echt geen drol meer van :N


http://www.lemstramotoren.nl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan