Z750-Z750S-Z1000 Plaza Deel 29

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toppie! Hoe laat komen jullie langs de pomp? Uurtje of kwart voor elf? Half elf?

zal rond kwart voor 11 zijn (ongeveer)

zit er bij de witte bergen ook een pomp of doen we de pomp na baarn ??
 
Ik had afgelopen vrijdag een mailtje naar Kawasaki.nl gestuurd met de vraag of de Kawa Z750 met ABS nog steeds eind maart/begin april geleverd gaat worden, of dat de geruchten dat deze mogelijk pas in mei geleverd gaat worden, waar zijn.

Vandaag kreeg ik via de Kawa-dealer het onderstaande antwoord terug '(


Wij kregen onderstaande informatie van Kawasaki doorgestuurd, en inderdaad zoals het er nu uitziet verschuiven alle leveringen naar mei/juni.

Eerder zal geen enkele unit uitgeleverd worden.

hopende u vraag hiermee beantwoord te hebben verblijf ik,

dat zuigt flink zeg hè voor degene die op een Z zitten te wachten
 
nieuw topic...nieuwe posertime :P

full


full


full


full


full


full


full


full
 
Laatst bewerkt:
Maandje geleden kwam ik dus tot de ontdekking dat mijn sub throttle sensor
gescheurd was '(
Ik dus wat dealers afgebeld om te kijken wie dat ding kon maken.

Wat bleek, niemand kon het zonder ook de komplete injectie unit te vervangen voor
de lieve somma van 1.980,- euro. :X omdat de sensor niet los verkrijgbaar zou zijn.

Ik dus Kawasaki een brief geschreven dat deze reparatie in geen verhouding stond
met de aanschafprijs van de motor en dat het vreemd was dat iets wat vastgezet is
met een boutje niet los te krijgen is 8-)

Paar dagen later wordt ik netjes terug gebeld met de blije mededeling dat het
wel los verkrijgbaar is en dat de dealers daarvan op de hoogte moesten zijn. :N

Effin, na vandaag nog wat heen en weer gebeld, gemaild, gebeld te hebben om
de juiste persoon te pakken te krijgen en deze kontakt laten leggen met m'n dealer
wordt het eind deze week of begin volgende week gemaakt. *O*
 
Laatst bewerkt:
Wie weet er meer over terugtunen van de z750!!!!! en wat zij ongeveer de kosten(heb al 1 iemand die d8 dat het rond de €200,- zou kosten) nog meer die hier bekend en kennis van hebben???

groeten
kawazed
Ik heb dan alvast goed nieuws voor jou , zoiets kost ..... 10 euro (als het niet minder is) Ik ben zelf ook nog maar 18 jaar en zou dus normaal met 25 kw moeten rijden. Het is namelijk gewoon een plaatje die jezelf kan plaatsen aan je kleppen , er is wel bij mij een perongeluk een stukje weg van dat plaatje omdat ie zo sloom was O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan