rammelende remblokken

Fatzo

MF'er
2 mrt 2004
178
0
Dongen
Ik heb op mijn motor dubbele remschijven met billet remklauwen. Daar zaten oorspronkelijk zwevende schijven op, maar die heb ik vervangen door vaste. Nu rammelen de blokjes als een gek :( , maar dat schijnt normaal te zijn voor billet. Gezien het kostenplaatje ben ik niet van plan om weer zwevende schijven te kopen, maar heeft iemand van jullie een oplossing voor dat gerammel? Veren e.d. schijnen niet te helpen.
Of heeft iemand zwevende schijven voor weinig :Y ?
 
vaak is een dikke lik kopervet volddoende om van gerammel en gepiep af te komen, achterop de blokjes dus he...;-)
 
Bedankt Doc, dat heb ik al een keer gedaan, maar da's een korte termijnoplossing. Ik zou graag een definitieve oplossing willen, maar blijkbaar is die er niet als ik zo de reakties bekijk |( . Voordat ik de remklauwen de deur uit doe probeer ik eerst maar of ergens betaalbare zwevende remschijven te koop worden aangeboden. Lukt het niet dan gaan ze de ruilmarkt op ;(
 
Ga proberen of ze passende drukplaatjes hebben; hij gaat toch uit elkaar want hij krijgt een ander kleurtje, en het achterspatbord wordt gekortwiekt :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan