Hij wil een chopper! Dus welke dan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oh shit ja! de volgende keer toch maar eest eens zoeken vooraleer ik iets post

Ik geloof dat mijn standpunt nu wel duidelijk is geworden.
 
Laatst bewerkt:
Beetje onzinnige vragen ook...

Ik wil een motor, welke?

Ik hou van taart, welke vind ik lekker?
Ik lust graag een biertje, welk merk vind ik lekker?
Ik kan niet kiezen tussen die zwarte en die paarse. maar paars vind ik eigenlijk niet zo mooi. HELP!!

zucht...
 
Oh shit ja! de volgende keer toch maar eest eens zoeken vooraleer ik iets post

Ik geloof dat mijn standpunt nu wel duidelijk is geworden.
_O-

was dat niet juist je standpunt? dat 'eerst zoeken voordat je iets post' :+
 
Oh ja! wat dom van me.

Even de zoekfunctie gebruiken:

welke welke welke
welk merk band
welke cruiser/chopper om te beginnen
Magna, Shadow, of misschien nog iets anders..??
Cruiser voor de beginner?
oriënteren
wat is een goede keus chopper
ombouwen
welke chopper

Sorry de lijst van vanmiddag was iets groter maar die ga ik niet helemaal voor je intypen.

;)
die wist ik al wel....
snap niet eens dat je voor zoiets de tijd neemt :N

stuur een mailtje naar een mod of een admin
en schuif het van je af *D
 
Dus jij ziet noch heil in de modder-aters :?
Als die eens een beetje hadden opgelet op hun fora dan was het hier een stuk leerzamer. Ik heb hier sterk de indruk dat alles wat niet van plastic is maar een ondergeschoven kindeje is. Dus een modje mailen, Nee dank je.

:r
 
Dus jij ziet noch heil in de modder-aters :?
Als die eens een beetje hadden opgelet op hun fora dan was het hier een stuk leerzamer. Ik heb hier sterk de indruk dat alles wat niet van plastic is maar een ondergeschoven kindeje is. Dus een modje mailen, Nee dank je.

:r
dan mail je toch een admin :?

maar ik kan niet echt oordelen over het werk van de modjes....
kan me voorstellen dat het heeeeel erg veel werk is en dat er veel van hun eigen tijd in gaat zitten. op zich is dat al heel wat natuurlijk. het is tenslotte vrijwillig en ze zorgen er voor dat mf draait.... blah blah.....

geen modjes lijkt me dus ook geen optie :N ;)
zitten iets van 50.000 man op het forum, met gemiddeld zo'n 500 a 600 man online....
dat betekent dus van alles wat, slimme mensen, domme mensen, relschoppers, chopperrijders, beginners, ervaren rijders, dames, meisjes, knap, lelijk, dun, dik, vrienden, eikels, spammers, en ik :)
 
Ik snap je strekking wel. maar er zijn hier ook modjes die het alleen maar erger maken en als mensen daar ruchtbaar heid aan geven worden ze afgeblaft of gebanned.
Gevolg is dat er honderden (echt niet overdreven) topics met onnozelevragen staan.
En begrijp me niet verkeert, ook ik weet niet alles maar als jij op een forum begint ga je daar toch eens eerst lezen hoe het daar is.
Nee hier komen een hoop newbé's en meteen vragen welke motor wij voor hun moeten uitkiezen.
dat is niet erg als dat sporadisch gebeurt maar hier is het gewoon erg. en dat weten de modjes maar ze doen er niets aan, in tegendeel. er zijn modjes die onnozele OCC topic naar hier verplaatsen, nee daar zitten we echt op te wachten.

Misschien ben ik over dit forum heen gegroid. Of het forum is verziekt geraakt?
Als ik het er bij laat gebeurt er niets en het is niet iets wat de laatste weken speelt.
Ben benieuwd.
 
't Zijn maar letters hoor. Wat maakt het uit of dat onozele OCC topic bij Chopperts staat of bij OT of bij wat dan ook :? Dikke kans dat alle topics gezellig bij elkaar staan in één database :X
Maar OK, ik begrijp dat jij solliciteert naar een bijbaantje als Dè Chopmod? *D
 
Laatst bewerkt:
Ik snap je strekking wel. maar er zijn hier ook modjes die het alleen maar erger maken en als mensen daar ruchtbaar heid aan geven worden ze afgeblaft of gebanned.
Gevolg is dat er honderden (echt niet overdreven) topics met onnozelevragen staan.
En begrijp me niet verkeert, ook ik weet niet alles maar als jij op een forum begint ga je daar toch eens eerst lezen hoe het daar is.
Nee hier komen een hoop newbé's en meteen vragen welke motor wij voor hun moeten uitkiezen.
dat is niet erg als dat sporadisch gebeurt maar hier is het gewoon erg. en dat weten de modjes maar ze doen er niets aan, in tegendeel. er zijn modjes die onnozele OCC topic naar hier verplaatsen, nee daar zitten we echt op te wachten.

Misschien ben ik over dit forum heen gegroid. Of het forum is verziekt geraakt?
Als ik het er bij laat gebeurt er niets en het is niet iets wat de laatste weken speelt.
Ben benieuwd.
zijn een paar verschillende zaken
- mss moet er een modje extra bij
- met zoveel gebruikers en elke dag vele nieuwelingen, hou je dit soort dingen. mensen zijn dan lui ingesteld en stellen gewoon hun vraag.
- het chopper gedeelte is voor alle chopper/customrijders (discussie over wat een chopper is laat ik er ff buiten :+ ). niet voor 1 beperkt groepje die-hards. maar dat snap je zelf ook wel.
- de discussie over modjes laait vaak op. niet alleen in het choppergedeelte. ik denk dat dat wel iets is om over na te denken. voor de hele crew. ik ga er maar gemakshalve vanuit dat dat wel gebeurd.
- het is een site met in principe 1 eigenaar. die eigenaar bepaald de regeltjes en hoe ze gehandhaafd worden. als iemand dat niet bevalt kan ie proberen een discussie aan te gaan. maar weg blijven kan natuurlijk ook. dus als het 1 chaotische bende is hier, dan ben je als gebruiker niet verplicht om hier te blijven. begrijp me niet verkeer, ik wil je niet weg hebben ;) maar het is geen democratie.....
 
't Zijn maar letters hoor. Wat maakt het uit of dat onozele OCC topic bij Chopperts staat of bij OT of bij wat dan ook :? Dikke kans dat alle topics gezellig bij elkaar staan in één database :X
Maar OK, ik begrijp dat jij solliciteert naar een bijbaantje als Dè Chopmod? *D
kijk, da's ook een optie *D
 
Jep, na de eerste zin van haar mailtje merkte ik dat ik hier helemaal fout zit

"Moet ik chopper-bouwers begrijpen om te modden?"
 
Jep, na de eerste zin van haar mailtje merkte ik dat ik hier helemaal fout zit

"Moet ik chopper-bouwers begrijpen om te modden?"
je zou ook kunnen antwoorden met een gemotiveerde mening :?


maar goed, als je het helemaal zat bent op mf, is wegblijven mss wel de beste optie voor je gemoedsrust.

wel jammer -O-
 
Nou, ik heb net met spider gemaild en een ban aangevraagd.
Bannen op verzoek doen we niet. Je kunt er gewoon voor kiezen niet meer op MF te komen en te posten.


Jep, na de eerste zin van haar mailtje merkte ik dat ik hier helemaal fout zit

"Moet ik chopper-bouwers begrijpen om te modden?"
De hele alinea maakt het verhaal misschien toch iets anders: Moet ik chopper-bouwers begrijpen om te modden? We hebben een techniekforum voor techniek en daar passen alle technische vragen in en dat is niet uitgezonderd de chopperbouwers en dat geldt ook voor de andere fora op MF. Daarbij zijn er genoeg chopperrijders die posten zonder dat ze ook maar denken aan het verbouwen van hun chopper. En daarbij heb ik je uitgelegd dat alle mods overal modden en dat choppers dus niet specifiek mijn forumonderdeel is.
 
Laatst bewerkt:
Ik snap je strekking wel. maar er zijn hier ook modjes die het alleen maar erger maken en als mensen daar ruchtbaar heid aan geven worden ze afgeblaft of gebanned.

Beetje flauwe opmerking die riekt naar stemmingsmakerij.
Als mensen worden gebanned is dat niet vanwege opmerkingen over het beleid.

Jij bent tot nu toe correct te woord gestaan naar mijn mening

Gevolg is dat er honderden (echt niet overdreven) topics met onnozelevragen staan.

Waarbij niemand jou verplicht om op deze vragen te reageren. Maar toch doe je dat.

En begrijp me niet verkeert, ook ik weet niet alles maar als jij op een forum begint ga je daar toch eens eerst lezen hoe het daar is.

Niet iedereen doet dat, jij vind dit misschien normaal maar dat hoeft een ander niet te vinden.

Nee hier komen een hoop newbé's en meteen vragen welke motor wij voor hun moeten uitkiezen.

En als je gewoon niet op die vraag zou reageren zakt ie binnen de kortste keren weg uit de lijst. Probleem opgelost.

Maar op de een of andere manier kunnen jullie het niet laten om er een opmerking over te maken.

dat is niet erg als dat sporadisch gebeurt maar hier is het gewoon erg. en dat weten de modjes maar ze doen er niets aan, in tegendeel. er zijn modjes die onnozele OCC topic naar hier verplaatsen, nee daar zitten we echt op te wachten.

Jou definitie van Chopper is blijkbaar wat nauwer dan die we hier hanteren.
En jij weet zelf ook wel wat in de volksmond bedoelt wordt met een chopper.

Dat dat niet aan jou specificaties voldoet is een ander verhaal.

Het is nu eenmaal geen speciaal chopper forum maar een algemeen motor-forum dat niet alleen voor de diehards maar ook voor de leek op dit gebied toegangkelijk moet zijn.

Misschien ben ik over dit forum heen gegroid. Of het forum is verziekt geraakt?

Het forum verandert continu en dan kan het wel eens dusdanig veranderen dat het voor jou wat minder interessant is. Maar dat kan ook weer veranderen.

Als ik het er bij laat gebeurt er niets en het is niet iets wat de laatste weken speelt.
Ben benieuwd.

Maar wat stel je dan voor ?

Alle topics met een "onnozele" vraag sluiten ?
Wat is dan een onnozele vraag, wie bepaalt dat ?

In plaats van continu je frustratie uit te storten over ons als crew en naar leden in het algemeen zou je er ook zelf iets aan kunnen doen. Of is dat te makkelijk ?

Als er niet op deze vragen wordt gereageerd zakken ze vrij snel weg, probleem opgelost.
Het stellen van deze vragen heb je toch weinig tot geen invloed op, het reageren er op wel.

In plaats dat je nu van ons verwacht dat wij alles maar oplossen kun je ook je eigen verantwoordelijkheid hierin als forumgebruiker eens bekijken.
 
Bannen op verzoek doen we niet. Je kunt er gewoon voor kiezen niet meer op MF te komen en te posten.De hele alinea maakt het verhaal misschien toch iets anders: Moet ik chopper-bouwers begrijpen om te modden? We hebben een techniekforum voor techniek en daar passen alle technische vragen in en dat is niet uitgezonderd de chopperbouwers en dat geldt ook voor de andere fora op MF. Daarbij zijn er genoeg chopperrijders die posten zonder dat ze ook maar denken aan het verbouwen van hun chopper. En daarbij heb ik je uitgelegd dat alle mods overal modden en dat choppers dus niet specifiek mijn forumonderdeel is.
je snapt niets van wolfenstein B|



:+
 
Beetje flauwe opmerking die riekt naar stemmingsmakerij.
Als mensen worden gebanned is dat niet vanwege opmerkingen over het beleid.

Jij bent tot nu toe correct te woord gestaan naar mijn meningWaarbij niemand jou verplicht om op deze vragen te reageren. Maar toch doe je dat.Niet iedereen doet dat, jij vind dit misschien normaal maar dat hoeft een ander niet te vinden.En als je gewoon niet op die vraag zou reageren zakt ie binnen de kortste keren weg uit de lijst. Probleem opgelost.

Maar op de een of andere manier kunnen jullie het niet laten om er een opmerking over te maken.Jou definitie van Chopper is blijkbaar wat nauwer dan die we hier hanteren.
En jij weet zelf ook wel wat in de volksmond bedoelt wordt met een chopper.

Dat dat niet aan jou specificaties voldoet is een ander verhaal.

Het is nu eenmaal geen speciaal chopper forum maar een algemeen motor-forum dat niet alleen voor de diehards maar ook voor de leek op dit gebied toegangkelijk moet zijn.Het forum verandert continu en dan kan het wel eens dusdanig veranderen dat het voor jou wat minder interessant is. Maar dat kan ook weer veranderen.Maar wat stel je dan voor ?

Alle topics met een "onnozele" vraag sluiten ?
Wat is dan een onnozele vraag, wie bepaalt dat ?

In plaats van continu je frustratie uit te storten over ons als crew en naar leden in het algemeen zou je er ook zelf iets aan kunnen doen. Of is dat te makkelijk ?

Als er niet op deze vragen wordt gereageerd zakken ze vrij snel weg, probleem opgelost.
Het stellen van deze vragen heb je toch weinig tot geen invloed op, het reageren er op wel.

In plaats dat je nu van ons verwacht dat wij alles maar oplossen kun je ook je eigen verantwoordelijkheid hierin als forumgebruiker eens bekijken.
is er in jullie 'crewvergaderingen' al eens over zulke topics gesproken?
zo ja, kan je iets vertellen over jullie standpunt?

er staan namelijk best veel dezelfde vragen in de rubriek choppers.
alle topics sluiten kan niet natuurlijk, maar 100 topics per dag en je zal dan als crew toch iets moeten doen...?
mss onderscheid maken tussen vragen als 'moet ik een rode of blauwe kopen' en 'ik ben 2.30m en wil graag op een 535 gaan rijden, wat vinden jullie'?
 
Ik dacht dat sjopperts zulke verdraagzame mensen waren.....



In ieder sub forum heb je vragen en newbee's, in het 25 KW forum staan ook tientallen topic's met dezelfde vraag... als je zo'n topic niet wilt lezen, dan moet je er niet op klikken.

Andere optie's zijn er niet, je kan niet heel de wereld naar je hand zetten.
Als je je te goed voelt voor M-F kun je niet verlangen dat de crew ervoor gaat zorgen dat er alleen nog topic's mogen bestaan die op jouw nivo zitten.
 
We zijn ook heel verdraagzame mensen, maar als elke keer de vraag gesteld wordt welke brommer het best bij iemands zijn smaak past wordt je daar gewoon een beetje... tja... moe van. (Ah nieuwe post in Chopper-forum. Oh nee, niet weer zo een...)

Misschien een idee om een emoticon te zoeken/maken als het :^ icoon, maar dan met "ZOEKFUNCTIE IS JE VRIEND" ofzo, of "SEARCH BEFORE YOU POST"

Maar om het op de mods af te schuiven en af te reageren? nee... Die doen ook hun best.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan