Hij wil een chopper! Dus welke dan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik dacht dat sjopperts zulke verdraagzame mensen waren.....



In ieder sub forum heb je vragen en newbee's, in het 25 KW forum staan ook tientallen topic's met dezelfde vraag... als je zo'n topic niet wilt lezen, dan moet je er niet op klikken.

Andere optie's zijn er niet, je kan niet heel de wereld naar je hand zetten.
Als je je te goed voelt voor M-F kun je niet verlangen dat de crew ervoor gaat zorgen dat er alleen nog topic's mogen bestaan die op jouw nivo zitten.

Dag baksteen, kom je er ook bij? gezellig. Pak de chips.

Maar wat gaan we er nu aan doen? :? :?
 
We zijn ook heel verdraagzame mensen, maar als elke keer de vraag gesteld wordt welke brommer het best bij iemands zijn smaak past wordt je daar gewoon een beetje... tja... moe van. (Ah nieuwe post in Chopper-forum. Oh nee, niet weer zo een...)

Misschien een idee om een emoticon te zoeken/maken als het :^ icoon, maar dan met "ZOEKFUNCTIE IS JE VRIEND" ofzo, of "SEARCH BEFORE YOU POST"

Maar om het op de mods af te schuiven en af te reageren? nee... Die doen ook hun best.


full
 
Dag baksteen, kom je er ook bij? gezellig. Pak de chips.

Maar wat gaan we er nu aan doen? :? :?

Niks, leer ermee leven.



Het is nl een normaal verschijnsel dat er altijd maar een beperkt aantal mensen doorgroeien tot " hard-core" terwijl er wel een constante stroom newbee's bijkomen.,.... en op den duur weer afhaken

Het is logisch dat de hard-core mensen op een bepaald moment op een nivo zitten waar ze zich gaan storen aan iedere keer dezelfde newbee verschijnselen.

Zo word ik ook een beetje gaar van de vraag op politieagenten nu zomaar zonder sirene te hard mogen rijden of dat ze een boete mogen geven zonder geel doordrukje uit te reiken.

En worden de 25 KW'ers gestoord van de vraag of je nu wel of niet met een vermogensuitdraai maar zonder vermelding op het kenteken mag rijden...

Enzenz.....


We gaan op M-F geen dubbele sub fora maken

choppers (hardcore)
choppers (newbee's )


Maar een dergelijk antwoord heb je al gehad. Het heeft dan weinig zin om door te gaan en door te gaan en door te gaan.
Of newbee's af te bekken... dat helpt ook niet.
Misschien ben je wel te goed voor M-F ??
Of je voelt je te goed voor M-F ??

Aan de andere kant... het is een golfbeweging, zo zijn er weer een boel nieuwe... en zo valt het weer een tijdje mee.

Ik raad je aan niet te klikken op topic's die je niet wil lezen, dat is veelal de beste oplossing :)
 
Waarom krijgen we steeds te horen wat niet gaat gebeuren??

Ga eens bij elkaar zitten en breanstormen, vraag aan forumleden voor hulp, leer wat er speelt. Maar vooaral, praat geen poep als je er niets aan wil doen!
 
Waarom krijgen we steeds te horen wat niet gaat gebeuren??

Ga eens bij elkaar zitten en breanstormen, vraag aan forumleden voor hulp, leer wat er speelt. Maar vooaral, praat geen poep als je er niets aan wil doen!


Ik ga niet op zo'n manier tegenover elkaar praten, dan kan ik m'n tijd wel beter gebruiken. :W


Ik zal het nog een keer voor je samenvatten, als je daar niet op een normale manier op wil reageren is dat prima, maar verwacht dan niet dat ik op mijn beurt wel de moeite neem om dat andersom wel te doen !!!


Samenvatting:
~~

Niks, leer ermee leven.

We gaan op M-F geen dubbele sub fora maken

choppers (hardcore)
choppers (newbee's )


Maar een dergelijk antwoord heb je al gehad. Het heeft dan weinig zin om door te gaan en door te gaan en door te gaan.
Of newbee's af te bekken... dat helpt ook niet.
Misschien ben je wel te goed voor M-F ??
Of je voelt je te goed voor M-F ??


Ik raad je aan niet te klikken op topic's die je niet wil lezen, dat is veelal de beste oplossing :)



Mocht je zelf schitterende ideeën hebben schroom dan vooral niet om die te posten, maar dit soort "schoppen om het schoppen" reply's slaan nergens op en je bereikt er niets mee.
 
Laatst bewerkt:
Het ging niet allen over jouw inbreng maar over de inbreng van meerdere mods, ook over de mail.

Ik heb idd liever dat je geen tijd in mij stopt maar stop die dan in verbeteren van het forum.
Helaas krijgen we daar ook nol op rekest. ideeën worden aan alle kanten geoppert maar blijkbaar bereiken die jullie niet of worden fout geïnterpreteerd.
 
is er in jullie 'crewvergaderingen' al eens over zulke topics gesproken?
zo ja, kan je iets vertellen over jullie standpunt?

er staan namelijk best veel dezelfde vragen in de rubriek choppers.
alle topics sluiten kan niet natuurlijk, maar 100 topics per dag en je zal dan als crew toch iets moeten doen...?
mss onderscheid maken tussen vragen als 'moet ik een rode of blauwe kopen' en 'ik ben 2.30m en wil graag op een 535 gaan rijden, wat vinden jullie'?
:z
 
@alias

Als mijn dochter zo ongeduldig is als jij laat ik haar meestal wat langer wachten


:W

Het ging niet allen over jouw inbreng maar over de inbreng van meerdere mods, ook over de mail.

Ik heb idd liever dat je geen tijd in mij stopt maar stop die dan in verbeteren van het forum.
Helaas krijgen we daar ook nol op rekest. ideeën worden aan alle kanten geoppert maar blijkbaar bereiken die jullie niet of worden fout geïnterpreteerd.

Heb het idee dat je nu wat begint te zeuren. Je hebt meerdere antwoorden gehad maar blijkbaar niet het antwoord dat je graag wil horen en dus blijf je doorzagen.

De ideeen bereiken ons zeker wel en die nemen we ook mee in de crewmeetingen maar daar kan een tijd overheen gaan. We hebben nu eenmaal niet continu de tijd om crewmeetingen te houden.

Dus een beetje geduld zou jou (en Alias :P ) sieren.

En wanneer je voortaan een idee of frustratie oid hebt. Ga dan niet lopen sarren door topics omhoog te schoppen of in elk topic je frustratie te uiten maar geef het gewoon even aan op een normale manier.
 
Laatst bewerkt:
Het ging niet allen over jouw inbreng maar over de inbreng van meerdere mods, ook over de mail.

Ik heb idd liever dat je geen tijd in mij stopt maar stop die dan in verbeteren van het forum.
Helaas krijgen we daar ook nol op rekest. ideeën worden aan alle kanten geoppert maar blijkbaar bereiken die jullie niet of worden fout geïnterpreteerd.

Je bedoeld.... 0 op het rekest van JOUW verlanglijstje ??


Sorry, maar M-F is een zeer groot forum met duizenden gebruikers en het allemaal naar de zin hebben gezien het aantal reply's per dag, we kunnen het niet iedereen naar de zin maken.

Je hebt gewoon een probleem te pakken wat ik in een eerdere reply al omschreef, maar daar reageer je niet op, in plaats daarvan blijf je erop hameren dat wij niet doen wat jij wil.

Tja.... als je dat graag horen wil: idd, wij doen niet wat jij wil.

Open een eigen forum en regel het daar precies zoals jij wil.
 
Laatst bewerkt:
Baksteen, het gaat er niet om wat ik wil, jullie begrijpen een grote groep forumbezoekers niet. Nu kan je nog lang tegen me aan liggen trappen, ik ben slechts een stukje van het geheel.
Gewoon even ademhalen, even nagaan wat er leeft en kom dan even op het net.

Gooi hier aub een slotje op want dit gaat al lang niet meer over choppers, laat staan over welke choppert
 
Laatst bewerkt:
Baksteen, het gaat er niet om wat ik wil, jullie begrijpen een grote groep forumbezoekers niet. Nu kan je nog lang tegen me aan liggen trappen, ik ben slechts een stukje van het geheel.
Gewoon even ademhalen, even nagaan wat er leeft en kom dan even op het net.
Probleem is dat iedere forumbezoeker weer wat anders wil. En wij tussen een paar duizend meningen moeten schipperen om het voor iedereen zo prettig mogelijk te houden. En aangezien de meeste forumbezoekers met het compromis dat daaruit komt geen moeite hebben denk ik dat we het best goed doen *D (neemt niet weg dat we altijd voor commentaar openstaan)

Overigens zal het tijd kosten om welke verandering in beleid dan ook door te voeren, we laten ons niet door de waan van de dag meevoeren maar proberen altijd op lange termijn te denken.
 
Laatst bewerkt:
Baksteen, het gaat er niet om wat ik wil, jullie begrijpen een grote groep forumbezoekers niet. Nu kan je nog lang tegen me aan liggen trappen, ik ben slechts een stukje van het geheel.
Gewoon even ademhalen, even nagaan wat er leeft en kom dan even op het net.

Gooi hier aub een slotje op want dit gaat al lang niet meer over choppers, laat staan over welke choppert
adem halen en tot 10 tellen helpt vaak :Y
 
Probleem is dat iedere forumbezoeker weer wat anders wil. En wij tussen een paar duizend meningen moeten schipperen om het voor iedereen zo prettig mogelijk te houden. En aangezien de meeste forumbezoekers met het compromis dat daaruit komt geen moeite hebben denk ik dat we het best goed doen *D (neemt niet weg dat we altijd voor commentaar openstaan)

Overigens zal het tijd kosten om welke verandering in beleid dan ook door te voeren, we laten ons niet door de waan van de dag meevoeren maar proberen altijd op lange termijn te denken.
wanneer komen de nieuwe modverkiezingen? B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan