Chopper tips

Ninoter

MF'er
19 mrt 2007
200
0
Ik wil graag een mooie chopper kopen en weet eigenlijk niet goed welke...

Graag stoer eruit zien (recht stuur, mooi geluid) en hij hoeft niet te zwaar te zijn.

Budget max 2250

Wie o wie
 
Maar wat is nu een leuke chopper voor me?
Waar moet ik een beetje naar zoeken? Nog iemand leuke tips?
 
Ninoter,

we hebben net alle perikelen met Gixxer achter de rug *D *D *D

Koop je gewoon wat leuks of spaar door voor een Harley, gewoon zelf stad en land afzoeken, internet struinen, forum "te koop aangeboden" goed volgen.

Hoe willlen wij nu weten wat JIJ zoekt |( |( |(
Hoe groot ben je, hoe zwaar, hoe oud/jong; ga gewoon zelf op zoek, toon initiatieven 8-)

Informeer bij verkopers, waarschuw het hele dorp of stad! Plaats een item op "te koop gevraagd :} :} :}

We kunnen met z'n allen, 100 motors aanbieden en jij zegt dan: nee, is niet wat ik echt zoek....WAT zoek je ECHT, dat moet je zelf zoeken.

Wens je heel veel succes, wat die Harley betreft gewoon sparen, zuinig zijn, niet trouwen of samenwonen, geen huis kopen, niet opstap, niet drinken, niet roken. Eigenlijk gaan leven als een monnik.
Heb je het geld bijeen; koop die bike, er zijn hier zoveel voorbeelden van verbouwingen door de verschillende members (alleen hier al). :} :} :} :} :}

Wil eigenlijk gewoon zeggen: DOE JE EIGEN ZIN!! :] :] :]
 
Ninoter,

we hebben net alle perikelen met Gixxer achter de rug *D *D *D

Koop je gewoon wat leuks of spaar door voor een Harley, gewoon zelf stad en land afzoeken, internet struinen, forum "te koop aangeboden" goed volgen.

Hoe willlen wij nu weten wat JIJ zoekt |( |( |(
Hoe groot ben je, hoe zwaar, hoe oud/jong; ga gewoon zelf op zoek, toon initiatieven 8-)

Informeer bij verkopers, waarschuw het hele dorp of stad! Plaats een item op "te koop gevraagd :} :} :}

We kunnen met z'n allen, 100 motors aanbieden en jij zegt dan: nee, is niet wat ik echt zoek....WAT zoek je ECHT, dat moet je zelf zoeken.

Wens je heel veel succes, wat die Harley betreft gewoon sparen, zuinig zijn, niet trouwen of samenwonen, geen huis kopen, niet opstap, niet drinken, niet roken. Eigenlijk gaan leven als een monnik.
Heb je het geld bijeen; koop die bike, er zijn hier zoveel voorbeelden van verbouwingen door de verschillende members (alleen hier al). :} :} :} :} :}

Wil eigenlijk gewoon zeggen: DOE JE EIGEN ZIN!! :] :] :]


HAHa mooi verhaal haha

Ik ben 27 jaar, 95 kilo, 194 lang getrouwd en vader van 2 hele mooie kindjes.
Wat ik mooi vind is honda vl(x) achtige motors. Alleen weet ik niet of het past...

Dus vandaar, ik heb gen chopper verstand dus vraag ik jullie om advies....

Dus vertel:
 
Vanmiddag nog een stoer ding in Ede gespot, vraagprijs ligt ietsie hoger, maar ik ken de eigenaar ............. daar is vast wel over te praten.

full
 
voor 2350,- is ie van jou..maar ook geen cent minder....heb je een dik ding met genoeg power en een supervet geluid....kijk maar even in mn profiel
 
Laatst bewerkt:
............ en in't echt veel mooier.... :Y

Ding is gewoon goed; de kleur (niet dat mieterige blauw ofzo), de pijpen, wieltjes.....
 
He dat is die motor waar ik dit weekend bij heb staan kijken toe ik voor de Brat kwam.
Is inderdaad een cool aparaat en ziet er strak uit.
Allemaal bling. :}

En mocht je hem zat zijn, kan je hem zo ombouwen tot hardtailfietsje zonder al dat geouwe....
 
Laatst bewerkt:
Is zo'n 600 shadow niet een beetje te klein voor iemand van 1.94? Ik denk dat je beter voor een ouder type 1400 intruder kunt gaan kijken; groter, zwaarder, krachtiger, goed geluid, en voor jou budget moet het lukken (maar reken bij zo'n prijs wel op wat 'poetswerk' ;) )
 
Wanneer laten ze jou weer eens vrij?

Ze hebben mij al een tijd geleden vrij gelaten :Y :Y
Was meer om aan te geven om te komen tot een 8000,-- euro voor een Harley, betaalde van de week 5,30 euro voor 1 pakje sigaretten... |( |( |(
Afgelopen zondag op stap geweest met vrienden, 75,-- euro tegen de muur staan uit te pissen en k*tsen. :9
Kan zo wel een tijdje doorgaan.
 
En nog eentje...
Wat je hier onder en boven ziet is een FXDBi of Dyna Street Bob van april 2007 (Moet vandaag binnen voor zijn eerste onderhoud op 800 km).

Extra uitgerust met:
- Screaming Eagle ll dempers.
- Powercommander.
- 4' Risers.
- Flyer handelbar.
- Duo option.

Foto's zijn niet echt goed gelukt maar in het echt is ie véééél mooier...

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan