Chopper tips

Geef Ve-fke alsjeblieft de kogel!!! B|
of laat de moderator hem op zijn minst bannen van MF.

Niemand zit op jou zielige gezeur en gekanker te wachten..
Door gasten als jij gaat dit forum kapot.

Op MF gaat het erom om met elkaar van gedachten te wisselen, het gezellig te hebben als motorrijders onder elkaar, of elkaar te helpen.
RESPECT VOOR ELKAARS MENING STAAT HIER VOOR OP!
Maar jij bent er gewoon op uit om hier ruzie te stoken... -O-

Neem als Belg een (Belgisch) voorbeeld aan Swagman die geeft ten minste antwoorden en tips geeft waar je iets aan hebt.
 
Ikke niet snappen dat mensen zulke waardeloze berichten kan schrijven. Gefrustreerd en stoer en stiekum achter de comp anders word mamma boos of de vrouw.

Stelletje zielepoten. Flikker maar op met jullie advies!!!
 
Jongens toch. Ik ben vast de jongste hiero maar als ik jullie berichten zo zie is de oorlog in Irak er nix bij. Ieder zijn smaak toch wat diegene rijd?!?! Kom op nou;):P
 
~
(Van Swanman, lees dit een goed door)
Ninoter,

we hebben net alle perikelen met Gixxer achter de rug

Koop je gewoon wat leuks of spaar door voor een Harley, gewoon zelf stad en land afzoeken, internet struinen, forum "te koop aangeboden" goed volgen...

Hoe willlen wij nu weten wat JIJ zoekt
Hoe groot ben je, hoe zwaar, hoe oud/jong; ga gewoon zelf op zoek, toon initiatieven

Informeer bij verkopers, waarschuw het hele dorp of stad! Plaats een item op "te koop gevraagd

We kunnen met z'n allen, 100 motors aanbieden en jij zegt dan: nee, is niet wat ik echt zoek....WAT zoek je ECHT, dat moet je zelf zoeken.

Wens je heel veel succes, wat die Harley betreft gewoon sparen, zuinig zijn, niet trouwen of samenwonen, geen huis kopen, niet opstap, niet drinken, niet roken. Eigenlijk gaan leven als een monnik.
Heb je het geld bijeen; koop die bike, er zijn hier zoveel voorbeelden van verbouwingen door de verschillende members (alleen hier al).

Wil eigenlijk gewoon zeggen: DOE JE EIGEN ZIN!!




Ja, wat staat daar nu verkeerd?

Heb niets verkeerd gezegd, of....is het de zinsnede ...spaar door voor een Harley?
Zegt ik toch totaal niets verkeerd mee, wat er staat meen ik!
Iemand zoekt een chopper, budget 2300,-- euro, vraagt weten jullie een leuke chopper voor mij?

Dat eerste van Gixxer zul jij niet snappen, soit.
Koop je wat leuks of spaar door voor een Harley...voor 2300,-- euro vindt je geen HD,
HD is een mooie motor alleen de prijs...niks mis mee.
Wat blijkt 1 post later...194 cm. (bijna 2 meter!) vrouw, 2 kids.....dus modaal, het leven is duur!! Weet er alles van.
Weet je wat, ik stop ermee; denk niet dat we het ooit eens kunnen worden.
 
Kletskoek.Je gaat een strietbop toch niet vergelijken met een FXs of FXWG shovel he.Enige overeenkomst is dat ze twee wielen en een stuur hebben.Het gaat me om die twincam.Net een intruder 1400 zoals ik al zei.Ik ken mijn Harley modellen Ultra.Tenminste tot 1984.


heeft harley na 1984 nog echte motoren gebouwd dan?

(zegt hij die een (evo) sportster heeft)
 
moet zeggen dat al die belgen hun landgenoten mooi te kijk zetten hier..

of krijgen we hier alleen het achterlijkste van het achterlijkste te zien ofzo ?
 
tja... in dat geval, mr bral ... doe ik ook ff mee :P
't was al-met-al wel een heel draadje zeg ... heerlijk zo in de pauze als raamambtenaar ff meelezen :0

me = Wannabee chopper-rijder die vindt dattie eerst fatsoenlijk moet leren rijden voordat ie iets waardig is. Afgelopen winter wat meer leren sleutelen en basistechniek geleerd (beetje dan) omdat ik vind dat ik zelf moet weten hoe alle onderdelen tesamen werken als ik er bovenop zit.

Ik wil binnen een paar jaar richting een 600 - 850 om die zelf te verchoppen.
(of een Bonneville schreef hij verlekkert)

Voor TS:
Naast de intruders e.d. waarover al gerept is, onder het motto 'nix mis met een kleine jap':
Yamaha XS 400 - XS650
Honda CB 500 - 550
Suzuki GS 650 - 750 - 850

En lekker zelf (binnen de wettelijke normen) slijpen en snijden aan je frame :)

en hij hoeft niet te zwaar te zijn
Honda Rebel 450 ?

/t0edels
 
zoals marktplaats leert idd:

bonnevt0.jpg
 
Ik vind die engelse blokken wel heel erg coole.
Heb een hele goede kennis die is voorzitter van de BSA owners club.
Die heeft ook van dat super mooie speelgoed staan. :}
 
Ninoter,

heb hem gevonden, het is een Truimph Bonneville (mp Advertentienr.:8239500313)
Staan de nodige gegevens bij. Ook de vraagprijs van 5950,-- pleuro.
Bod nu 3500,-- pleuro.

Hij blijft mooi :} :} :}

leuke eigenbouw chopper ook op kenteken
motories en mechanies helemaal gereviseerd
links geschakelde 5 bak 25 jarig jubileum motorblok T140
een plezier om op te rijden en belastingvrij 56euro per jaar verzekering
eventueel amerikaanse auto old timer inruil mogenlijk

Zo, zo kan die wel weer!
:] :] :]
 
he vf wat een kut brommer
noem je dat een chopper wat een standaart kut fiets
zou hem niet eens willen hebben

ik heb zelf ook een harley maar mensen zoals jou daar heb ik echt een pleuris hekel aan

komen stoer doen met hun bij de dealer onderhouden en "verboude brommer" terwijl ze eigenlijk heel erg zielig zijn en nog bij mamma wonen

en volgens mij heb je dit plaatje maar ergens van internet gehaald omdat je zelf niet genoeg geld hebt om een harley te kopen

en een chopper koop je niet die bouw je

punt

fuck off vf
 
Terug
Bovenaan Onderaan