quote:nerotje schreef op 28 maart 2007 @ 20:18:
ik zou graag mijn racelicentie willen dus heb ik 2 vragen
1: kan je onder je 18 een racelicentie krijgen? (mis een domme vraag aangezien in de racewereld er ook mensen zijn onder de 18)
2: waar kan je die dan halen?
alvast bedankt
quote:
C-licentie
Vanwege de hoge kwaliteit van de trainingen kunnen deelnemers die de driedaagse training met goed gevolg afleggen een certificaat krijgen, waarmee een C-licentie kan worden aangevraagd bij de KNMV (inclusief in de cursusprijs).
A- en B-licentie
Tevens heb je dan 50% vrijstelling voor de Racelicenties A (voor bijvoorbeeld ONK wedstrijden) en B (voor bijvoorbeeld KNMV-cup wedstrijden). Je hoeft dan de eerste praktijkdag voor deze licenties niet te volgen.
Van het circuit zelf weten ze helemaal niets, er zijn wel organisaties die het circuit huren.quote:Nicole1985 schreef op 01 april 2007 @ 07:32:
Ja je kan dit doen vanaf je 16, je kan ook eerst een paar lessen nemen kijken of je het wat vind, ik bedoel wil je het echt allemaal gaan doen is het niet de goedkoopste hobby....
Maar in Zandvoort doen ze veel van dit soort dingen, je zou het circuit eens kunnen bellen of ff googlen, vast een hoop over te vidnen...
Succes iig!!
quote:aphrodita schreef op 27 december 2011 @ 10:56:
Deze quite komt van Race Academy website. Wat is eigenlijk (in 2 woorden) het verschil tussen A, B en C?
Krijg je die 1 keer en voor altijd of moet die binnen bepaalde tijd verlengd worden? Is die alleen voor Nederland geldig of ook in UK?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:TZ250 schreef op 27 december 2011 @ 12:46:
je licentie haal je nog makkelijker dan je rijbewijs tegenwoordig
http://www.promotor.nl/20...jzigingen-motorrijbewijs/
quote:
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1