Wie rijdt er in de omgeving van Den Bosch deel 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ben er ook al weer (even) :P ondanks dat ik een andere route had genomen _O-

had jij een andere route, of had mercy een andere route :)


was gezellig vandaag, wel leuk om weer eens een lange route te rijden.

ook fijn dat TomTom dus wel te vertrouwen is, je moet gewoon geen route er in stoppen die je niet zelf verzint :P
 
Laatst bewerkt:
had jij een andere route, of had mercy een andere route :)


was gezellig vandaag, wel leuk om weer eens een lange route te rijden.

ook fijn dat TomTom dus wel te vertrouwen is, je moet gewoon geen route er in stoppen die je niet zelf verzint :P




ik zag de kans om lekker vlot vanaf de A2 de A59 op te gaan en toen ik opgehouden werd door een daar aanwezige motorrijder '( zag ik alleen Peerke achter mij *D okee, we zijn wel flink vlot naar de afslag gereden waar ik af moest. O-) ff nog :W naar Peerke die plat op de tank doorging, bovenaan nog even staan wachten. 8-) maar geen Raus, toen maar via omweg naar huis gereden en daar nog even moeten wachten tot ze eindelijk thuiskwam. *O*




@Roadkill,


was een leuke route :Y
 
Laatst bewerkt:
had jij een andere route, of had mercy een andere route :)


was gezellig vandaag, wel leuk om weer eens een lange route te rijden.

ook fijn dat TomTom dus wel te vertrouwen is, je moet gewoon geen route er in stoppen die je niet zelf verzint :P

Hij was eerst, dus ik denk dat ik de andere route had :) Ik was te druk met het uitzwaaien van Peerke :P

Het ging nu inderdaad helemaal perfect he? Super voorgereden. :Y *O* De route zelf was trouwens ook erg leuk om te rijden. 8-) Doordat de route lekker lang en afwisselend was, heb ik mijn CBR even goed uit kunnen proberen. Hij rijdt geweldig!! 8-)
 
ik zag de kans om lekker vlot vanaf de A2 de A59 op te gaan en toen ik opgehouden werd door een daar aanwezige motorrijder '( zag ik alleen Peerke achter mij *D okee, we zijn wel flink vlot naar de afslag gereden waar ik af moest. O-) ff nog :W naar Peerke die plat op de tank doorging, bovenaan nog even staan wachten. 8-) maar geen Raus, toen maar via omweg naar huis gereden en daar nog even moeten wachten tot ze eindelijk thuiskwam. *O*




@Roadkill,


was een leuke route :Y


Ja die motorrijder knalde ineens naar links :?

Maargoed, wel even het gas open kunnen draaien :)

Zijn er nog foto's gemaakt vandaag trouwens?
Ik zie ze al in de mail :+
 
Laatst bewerkt:
ik zag de kans om lekker vlot vanaf de A2 de A59 op te gaan en toen ik opgehouden werd door een daar aanwezige motorrijder '( zag ik alleen Peerke achter mij *D okee, we zijn wel flink vlot naar de afslag gereden waar ik af moest. O-) ff nog :W naar Peerke die plat op de tank doorging, bovenaan nog even staan wachten. 8-) maar geen Raus, toen maar via omweg naar huis gereden en daar nog even moeten wachten tot ze eindelijk thuiskwam. *O*




@Roadkill,


was een leuke route :Y

Ik heb ook uitbundig gezwaaid maar volgens mij naar een motorrijder die niet bij ons hoorde :P want later zag ik Raus verderop rijden :+

@ Roadkill; bedankt voor het voorrijden en de route, deze was :} :}

@ de rest; bedankt voor de gezellige dag en het geduld om af en toe op mij te wachten *D

@ Raus; jij gaat echt al opwijs op je CBR, echt leuk om te zien *D :}
 
Piccies van vandaag *D


Bollen(1).JPG

Bollen(2).JPG

Bollen(3).JPG

Bollen(4).JPG

Bollen(5).JPG

Bollen(6).JPG
 
Ik heb ook uitbundig gezwaaid maar volgens mij naar een motorrijder die niet bij ons hoorde :P want later zag ik Raus verderop rijden :+

@ Roadkill; bedankt voor het voorrijden en de route, deze was :} :}

@ de rest; bedankt voor de gezellige dag en het geduld om af en toe op mij te wachten *D

@ Raus; jij gaat echt al opwijs op je CBR, echt leuk om te zien *D :}


We hebben niet apart hoeven wachten hoor. ;)

En tnx. Ik zat er veel sneller in dan verwacht na de winterstop. :)
 
wat was dat een lekker ritje zeg!

@roadkill: bedankt voor het plannen, tomtommen en voorrijden. Het was een hele goeie route! kga straks tt6 nog ff zoeken!
 
@ Roadkill: bedankt voor 't voorrijden. :)

Het was een mooie en leuke route tot zover ik meegereden heb ;)

2 pics @ Austerlitz *O*

DSC00151.jpg


DSC00150.jpg


@ Gawaine: leuk dat je mee terug reed :)

't Was errug druk anders op de A2, een behoorlijk stuk tussen langzaamrijdend verkeer heen gereden O-)



btw.....nog 40 km te gaan })
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan