Wie rijdt er in de omgeving van Den Bosch deel 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Roadknul *O* Gefeliciteerd :)

feest.jpg






@Phytoon


Feli, *O* mooie bike *O*
 
_O-

Jij niet dan :+



Ik heb komende week en dus ook dit weekend weer de g@re k#t storingsdienst dus van rijden zal er niet veel terecht komen. :(
Ik zal van de week wel even zeggen waneer ik de volgende weer heb want tot nu toe was het telkens mooie weer die zondag B|

Effin, ik heb al plannentjes zat voor de motor deze winter. :9

Vertel eens wat meer over die plannetjes. ;)
 
:^, ja Gawaine, vertel es :P. Balen idd dat je storingsdienst hebt zeker nu het zo'n mooi weer is -O- .

Ik ga zo spektakelen :]

:W


Nee ik doe niets vertelluh. :+

Telkens als ik die storingsdienst heb is het stralend weer gvd. :(

Iedereen die gaat rijden :W
 
Zó.....vanochtend richting Zoetâhmeer. :] . 't Was best wel een beetje frips, ttttttering :X ,

hmm stonden net wat piepels aan de deur of het terras al open was 8-)

Vanochtend was 't anders niet open :z


:+

Motor geparkeerd, errug drukjes weer. Vorig jaar was ik ook geweest, dus wilde wel weer ff gaan kijken en m'n motor op de dynojet zetten 8-) . Nah, ik was nr 21 in de rij en dat ging vandaag niet meer lukken -O- .

Toen op weg naar van Meel in Made :] . Motor meteen geparkeerd in de rij voor de dynojet 8-) . Kaartjes waren al vergeven -O- ........maarrrrrr Rebbeltje kreeg er wel één })

En zie hier het resultaat *D

071020072181.jpg



07102007219.jpg



En m'n dynojet uitdraai :)

Hilltech-Dynojet.jpg


thnx for the coke :P


lekker daggie, toch zo'n 190km's op de tellert gezet

Lekker daggie, toch zo'n 300 km's op de tellert gezet 8-)

wel veul snelwegkm's -O-
 
Zó.....vanochtend richting Zoetâhmeer. :] . 't Was best wel een beetje frips, ttttttering :X ,Vanochtend was 't anders niet open :z


:+

Motor geparkeerd, errug drukjes weer. Vorig jaar was ik ook geweest, dus wilde wel weer ff gaan kijken en m'n motor op de dynojet zetten 8-) . Nah, ik was nr 21 in de rij en dat ging vandaag niet meer lukken -O- .

Toen op weg naar van Meel in Made :] . Motor meteen geparkeerd in de rij voor de dynojet 8-) . Kaartjes waren al vergeven -O- ........maarrrrrr Rebbeltje kreeg er wel één })

En zie hier het resultaat *D

[afbeelding]


[afbeelding]


En m'n dynojet uitdraai :)

[afbeelding]Lekker daggie, toch zo'n 300 km's op de tellert gezet 8-)

wel veul snelwegkm's -O-



Ondernemend type ben jij zeg })
Hoeveel hectare land kost je dat ? :+
 
Zó.....vanochtend richting Zoetâhmeer. :] . 't Was best wel een beetje frips, ttttttering :X ,Vanochtend was 't anders niet open :z


:+

Motor geparkeerd, errug drukjes weer. Vorig jaar was ik ook geweest, dus wilde wel weer ff gaan kijken en m'n motor op de dynojet zetten 8-) . Nah, ik was nr 21 in de rij en dat ging vandaag niet meer lukken -O- .

Toen op weg naar van Meel in Made :] . Motor meteen geparkeerd in de rij voor de dynojet 8-) . Kaartjes waren al vergeven -O- ........maarrrrrr Rebbeltje kreeg er wel één })

En zie hier het resultaat *D

[afbeelding]


[afbeelding]


En m'n dynojet uitdraai :)

[afbeelding]Lekker daggie, toch zo'n 300 km's op de tellert gezet 8-)

wel veul snelwegkm's -O-
leuk! kheb mijn motor bij hvwijk gekocht. prima winkel vind ik.
kosta nou, dynojet run?

@gawaine: thnx 4 the koffie
@ peer&roadkill: heerlijk toertje vandaag, prima tempo en lekker weer!
 
Zó.....vanochtend richting Zoetâhmeer. :] . 't Was best wel een beetje frips, ttttttering :X ,Vanochtend was 't anders niet open :z


:+

Motor geparkeerd, errug drukjes weer. Vorig jaar was ik ook geweest, dus wilde wel weer ff gaan kijken en m'n motor op de dynojet zetten 8-) . Nah, ik was nr 21 in de rij en dat ging vandaag niet meer lukken -O- .

Toen op weg naar van Meel in Made :] . Motor meteen geparkeerd in de rij voor de dynojet 8-) . Kaartjes waren al vergeven -O- ........maarrrrrr Rebbeltje kreeg er wel één })

En zie hier het resultaat *D

[afbeelding]


[afbeelding]


En m'n dynojet uitdraai :)

[afbeelding]Lekker daggie, toch zo'n 300 km's op de tellert gezet 8-)

wel veul snelwegkm's -O-

cool, kdenk dat wij een km of 30 snelweg hebben gehad of zo :P (en we waren pas weg toen het 'koeienpaktemperatuur' was :)
 
wij hebben gisteren ook een toertje gemaakt van ong. 200 km. Lekker gereden rond de Utrechtse heuvelrug en veel dijk (en weinig snelweg)

Werken vandaag valt dan wel weer tegen -O-
 
wij hebben gisteren ook een toertje gemaakt van ong. 200 km. Lekker gereden rond de Utrechtse heuvelrug en veel dijk (en weinig snelweg)

Werken vandaag valt dan wel weer tegen -O-

De heuvelrugroute heb ik gisteren ook gereden. 8-)

Dit weekend lekker geprofiteert van het lekkere weer, in totaal heb ik ongeveer 600 km gereden, maar ja, ik moest zaterdag mijn R1 ook in Friesland op gaan halen.

Ik ben echt ontzettend blij met mijn nieuwe motor. Hij rijdt, stuurt en remt echt fantastisch. Maar het valt niet mee om je in te houden met zoveel vermogen onder je kont. 't Is me dit weekend redelijk gelukt omdat ik een beetje moest wennen aan de motor.
Na de rit gisteren nog even naar Vianen geweest en zoals je hieronder kunt zien, ben ik er alwel redelijk aan gewend.

20qma6p.jpg
 
De heuvelrugroute heb ik gisteren ook gereden. 8-)

Dit weekend lekker geprofiteert van het lekkere weer, in totaal heb ik ongeveer 600 km gereden, maar ja, ik moest zaterdag mijn R1 ook in Friesland op gaan halen.

Ik ben echt ontzettend blij met mijn nieuwe motor. Hij rijdt, stuurt en remt echt fantastisch. Maar het valt niet mee om je in te houden met zoveel vermogen onder je kont. 't Is me dit weekend redelijk gelukt omdat ik een beetje moest wennen aan de motor.
Na de rit gisteren nog even naar Vianen geweest en zoals je hieronder kunt zien, ben ik er alwel redelijk aan gewend.

[afbeelding]


ben al gewend zegt ie; je rijdt erop alsof je er al jaren opzit :+

Goed bezig *O*

Als ik zo plat ga ben ik aan het vallen denk ik :+
 
lekker weer uitgezocht *O*

ja pcies, gewoon in leer gegaan, rijd toch veel lekkerder, regenpak mee just in case.

maar in belgie wsa het wel fris,reed de grens over, was het behoorlijk bewolkt , dus uit de zon, eenmaal terug in het thuisland, zonnetje d'rbij, gas d'r op en was ik zo weer thuis, via waalwijk
 
ja pcies, gewoon in leer gegaan, rijd toch veel lekkerder, regenpak mee just in case.

maar in belgie wsa het wel fris,reed de grens over, was het behoorlijk bewolkt , dus uit de zon, eenmaal terug in het thuisland, zonnetje d'rbij, gas d'r op en was ik zo weer thuis, via waalwijk


Ik vind leer idd ook fijner rijden. Alhoewel mn nieuwe textielen broek die ik laatst heb gekocht zo n antislip gedeelte op de kont heeft en dat scheelt toch ook wel weer.

Met ingebouwde regenbroek; ook heel fijn *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan