Wie rijdt er in de omgeving van Den Bosch deel 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
De heuvelrugroute heb ik gisteren ook gereden. 8-)

Dit weekend lekker geprofiteert van het lekkere weer, in totaal heb ik ongeveer 600 km gereden, maar ja, ik moest zaterdag mijn R1 ook in Friesland op gaan halen.

Ik ben echt ontzettend blij met mijn nieuwe motor. Hij rijdt, stuurt en remt echt fantastisch. Maar het valt niet mee om je in te houden met zoveel vermogen onder je kont. 't Is me dit weekend redelijk gelukt omdat ik een beetje moest wennen aan de motor.
Na de rit gisteren nog even naar Vianen geweest en zoals je hieronder kunt zien, ben ik er alwel redelijk aan gewend.

[http://i21.tinypic.com/20qma6p.jpg (afbeelding)]


geile fiets hoor :}
In de winter wel ff andere (kleine witte) knippers erop doen ;)
 
Laatst bewerkt:
Lekker gewoon zo laten zeg ik; met die kleine knippers ziet geen hond waar je geen gaat :P


Goeie led knippers geven meer licht dan een 15 watt bolletje })
een 2V led knipper is vergelijkbaar met een 33,32 Watt bolletje


Als je wel ziet waar hij heen gaat rijdt hij te langzaam :+
 
Laatst bewerkt:
@ Ötzi: gefeliciteerd! Wa 'n puupke!

@ Roadkill: nog gefeliciteerd... (beter laat dan nooit!)

@ Pythoon: gefeliciteerd met je schöne baajk! :9~

@ Ster (dacht ik die met het idee kwam om een garagedeur te monteren): ik geloof niet dat BrabantWonen dat tof vind in een gedeelde berging... helaas! Er moet toch echt een mover komen.

Sorry, btje late reacties, maar was ff op visite bij de oosterburen (weekendje Berlijn), daar lekker uitgeziekt! Verkoudheid is over, nu heb ik de kriebelhoest B|

Enne wie had het over 24?? Dat is nog wel ver weg hoor! voor mij dan *D
 
Laatst bewerkt:
Ik vind leer idd ook fijner rijden. Alhoewel mn nieuwe textielen broek die ik laatst heb gekocht zo n antislip gedeelte op de kont heeft en dat scheelt toch ook wel weer.

Met ingebouwde regenbroek; ook heel fijn *O*
:+ Ik heb gewoon altijd een onderbroek aan hoor!!
 
Goeie led knippers geven meer licht dan een 15 watt bolletje })
een 2V led knipper is vergelijkbaar met een 33,32 Watt bolletje


Als je wel ziet waar hij heen gaat rijdt hij te langzaam :+

Dr is ook een tussenweg idd; ik heb eens gezien bij iemand (racesmurf geloof ik :?)
Die had een soort van bolletjes die aan de zijkanten van de kont van zn Gixxer gemonteerd waren. Die zag je dus echt niet vanaf de achterkant. Alleen als je hem van de zijkant benaderde zag je (als de zon er niet op stond) iets knipperen.

Persoonlijk vind ik die leds in het achterlicht erg mooi. Had Rebbel niet zoiets ? Voor mn Fazer heb ik mooie van Rizoma gezien. Maar ------> :o duur!

@ Jessica; ik kan me niet herrineren dat ik een garagedeur geadviseerd heb :?
 
geile fiets hoor :}
In de winter wel ff andere (kleine witte) knippers erop doen ;)

Ik laat er voorlopig de standaard knippers op zitten, ik vind ze niet lelijk en ze zijn erg duidelijk.

Wel wil ik in de winter stalen remleidingen erop zetten, maar ik zit nog te twijfelen over de kleur; zwart, zilver of goud (al heeft Hel volgens mij geen goude in het assortiment zitten).
Ook zit ik te denken aan een gear-indicator, maar ik moet nog eens effe kijken hoe dat aangesloten moet worden en of ik een leuk plekje kan vinden, want zoveel plaats heb ik in het cockpitje ook weer niet over.

Aan de foto van Pythoon te zien, kan ie wel rijden :z , tenminste hij valt niet om :+

Mss dat ie 't Eitje ook wel leuk vindt 8-)

Omvallen zit idd voorlopig niet in de planning.
Maar wat of waar is 't Eitje? Als je er lekker kunt sturen.... :Y
 
jij was iig nog geen 30 toch?

:N


O-)
Rebbel 30? Nee joh O-)

:P

damn, over 3 weken 29, gaat hard zo B|

Staat genoteerd ;)

En ik krijg net van een rolmopseigenaar te horen dat ons topic bijna vol zit :+

Wie niet :+

Dr is ook een tussenweg idd; ik heb eens gezien bij iemand (racesmurf geloof ik :?)
Die had een soort van bolletjes die aan de zijkanten van de kont van zn Gixxer gemonteerd waren. Die zag je dus echt niet vanaf de achterkant. Alleen als je hem van de zijkant benaderde zag je (als de zon er niet op stond) iets knipperen.

Persoonlijk vind ik die leds in het achterlicht erg mooi. Had Rebbel niet zoiets ?

Jah, egwel :P

DSC004121.jpg


Voor mn Fazer heb ik mooie van Rizoma gezien. Maar ------> :o duur!

Rizoma heeft idd mooi spul, maar prijzig......maar ja.....dan heb je wel wat :P

Ik laat er voorlopig de standaard knippers op zitten, ik vind ze niet lelijk en ze zijn erg duidelijk.

Wel wil ik in de winter stalen remleidingen erop zetten, maar ik zit nog te twijfelen over de kleur; zwart, zilver of goud (al heeft Hel volgens mij geen goude in het assortiment zitten).
Ook zit ik te denken aan een gear-indicator, maar ik moet nog eens effe kijken hoe dat aangesloten moet worden en of ik een leuk plekje kan vinden, want zoveel plaats heb ik in het cockpitje ook weer niet over.

Genoeg te doen dus tijdens de winterstop, of rij je gewoon door :] ?


Omvallen zit idd voorlopig niet in de planning.
Maar wat of waar is 't Eitje? Als je er lekker kunt sturen.... :Y

Eitje is fun om te sturen, dat kunnen er meerdere van hier beamen }) . Moet maar es een keer meerijden ;)
 
Jah, egwel :P

[http://i57.photobucket.com/albums/g204/FemaleRebbel/DSC004121.jpg (afbeelding)]Rizoma heeft idd mooi spul, maar prijzig......maar ja.....dan heb je wel wat :PGenoeg te doen dus tijdens de winterstop, of rij je gewoon door :] ?

Ja, die bedoel ik *O* Die vind ik errug stoer 8-)

Ach ja; die mooie knippers en uitlaat voor de Fazer komen nog wel een keer. Eerst maar eens kijken voor een andere motor voor Gek.

Misschien gaat hij van het weekend een proefrit maken op een FZ1N
 
Genoeg te doen dus tijdens de winterstop, of rij je gewoon door :] ?

Nee, ik rij niet door in de winter. Tenminste niet als het slecht weer is en erg koud en al helemaal niet op mijn R1. Mochten er nog een paar mooie dagen tussen zitten, kan ik altijd de Suzuki nog effe pakken. Die heb ik zo mooi opgebouwd, getaxeerd en verzekerd en daarna nog maar 50 km op gereden :N
En laatst wou ik 'm een keer gebruiken.... ja hoor... accu leeg. -O-


Eitje is fun om te sturen, dat kunnen er meerdere van hier beamen }) . Moet maar es een keer meerijden ;)

Graag, laat maar een keertje weten wanneer jullie er gaan rijden, ik ga graag mee.
Dan zie ook een keer wat gezichten achter de nicknames :)
 
zo, net effe de hele lengte van een zebrapad streep (die witte) ge-wheelspinned :P (nat zijn ze toch nog gladder dus _O- )

Kijk dan toch ook uit jôh, strepen, zebrapaden etc. zijn echt mega glad, zeker als ze nat zijn.

In Hedel liggen tegenwoordig van die fijne blauw cirkels, die zijn ook verdomd glad kwam ik laatst achter :X

Waar dienen die blauwe cirkels dan voor :?
 
Nee, ik rij niet door in de winter. Tenminste niet als het slecht weer is en erg koud en al helemaal niet op mijn R1. Mochten er nog een paar mooie dagen tussen zitten, kan ik altijd de Suzuki nog effe pakken. Die heb ik zo mooi opgebouwd, getaxeerd en verzekerd en daarna nog maar 50 km op gereden :N
En laatst wou ik 'm een keer gebruiken.... ja hoor... accu leeg. -O-

Of je hangt 'm aan de Optimate :z

Graag, laat maar een keertje weten wanneer jullie er gaan rijden, ik ga graag mee.
Dan zie ook een keer wat gezichten achter de nicknames :)

En wij willen die R1 natuurlijk zien :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan