MF Belgenmeeting in Buggenhout 22 april

Sheldon

MF most wanted
13 apr 2004
40.895
57
Knokke
het is weer zover :Y ,
het mooie weer komt er weer aan,
en het wordt weer eens tijd om iedereen eens van gezicht te zien :9 .
en leuk om te weten wie er nou steeds die belachelijke antwoorden geeft }) ,
enfin..... we gaan dus een meeting organiseren op zondag 22 april,
met daaraansluitend een toertocht,
deze rit gaan we maandag 2 april eens voorrijden,
en kijken of alles nog volgens kaart is,
we verzamelen om 11 uur,
en kunnen daarna aan de route beginnen

Wie durft?????

.
full

pot bier rechtsonder is de meetingplek, paarse lijn is de route

hieronder alle durfals })

(01)Sheldon ;) (mits mijn accu het volhoudt)
(02)monsterman 8-) (zorgt dat er niets op de planning staat)
(03)evil kim :P (komt wat er ook gebeurd)
(04)Katoh74 :+ (moet komen omdat we het een week verzet hebben)
(05)RotaxMax :9 (mits geen regen, sneeuw, hagel, tsunami's, orkanen, overstromingen)
(06)El Baelos *D (kan alleen in het Engels)
(07)Green Maschien :Y (als het tenminste boven de -5°c is)
(08)dentetten :9~ (komt alleen voor het aandenken die Rotxmax uitdeelt)
(09)MeXion :) (als hij geen dikke .... meer heeft)
(10)langeswa }) (denkt dat hij durft)
(11)Lem :? (kom ook langs)
(12)slibernau :X (alleen als Katoh durft)
(13)de rekker :z (mits er geen rampen gebeuren)
(14)bladertje :o (doet zijn best)
(15)Miquel_Brugge83 :Z (heeft speciaal 500 km ervoor omgereden)
(16)smokin and riding B| (alleen als ie om tien uur weer thuis is)
(17)ringraider :W heeft geen idee hoe hij er geraakt
(18)circuit maniac _O- rijdt liever mee met een open uitlaat
(19)sethje O-) komt op een andere fiets
(20)den Belg ;) luistert gelukkig naar zijn vrouwtje

onder voorbehoudt:
(21)gloin *O* moet tussen de grote boze wolven rijden
(22)gixxerfreak :W neemt zijn reservesleutel mee
(23)Forre |( ziet het allemaal nog wel

het wordt geen race wedstrijd :N (we zijn immers zondagse rijders)

11 uur kasteelstraat in Buggenhout, er staan daar als je vanuit het centrum van Buggenhout komt aan de linkerkant 2 grote restaurants.... de 2de (witte) restaurant is het treffen. Tot dan ........
Voor de mensen omgeving Aalst is het verzamelen om 10.30 bij de Opelgarage op de Kareelstraat om vanuit daaruit gezamelijk op te rijden naar Buggenhout.

vanuit Buggenhout (rond 12 uur) gaan we de bewijzerde route rijden,
meerijden is natuurlijk voor eigen risico,
al proberen we altijd het risico te vermijden natuurlijk :Y

Spelregels:
Om te beginnen is iedereen verantwoordelijk voor zijn eigen doen en laten.
Er is geen organisatie aanwezig
Dit topic is enkel en alleen een communicatie middel om motorrijders met elkaar in contact te brengen

Verreweg het belangrijkste dat je geacht wordt te doen tijdens een toerritje, is je spiegels in de gaten houden, en kijken of degenen die achter je zitten, daar nog steeds zitten.
Is dat niet meer het geval, stop dan! Dat kun je doen zodra je een daarvoor geschikte plek ziet, maar doe het in ieder geval bij de eerstvolgende afslag in de route.
Hou voor de zekerheid altijd drie of vier mensen achter je in de gaten.
Als je weet dat iedereen dit doet, hoef je nooit bang te zijn dat je de rest kwijtraakt (en kun je dus ook met een gerust hart stoppen om op de achterblijvers te wachten, want je weet dat je voorligger weer op jou heeft gewacht, en je de juiste route zal wijzen zodra jij en de achterblijvers er weer aankomen).
De voorste rijder moet, als hij zijn achterliggers kwijt is, op een gegeven moment (zo lang gewacht dat hij zeker weet dat er iets gebeurd moet zijn) besluiten terug te rijden langs de route, om te kijken wat er aan de hand is daar achterin. Staat er iemand met pech stil, dan moet de hele wachtende meute even geinformeerd worden.

Op lange rechte stukken is het handig om in de zogenaamde baksteenformatie te rijden.
De voorste rijdt rechts op de rijstrook; degene daar achter links; degene daar weer achter rechts, enzovoort. Op die manier heeft iedereen het best zicht op de weg voor zich
In bochten trek je je niets van die hele baksteenformatie aan, en rij je je eigen lijn! Hou er dan dus ook rekening mee dat je voorligger voor de bocht naar de buitenkant van de bocht zal uitwijken!
 
Laatst bewerkt:
Neen, ik DURF niet. Ik doorkruis dat gebied sinds jaren, heb er alle routes, paadjes en omleidingen reeds gedaan. En die fameuze Herfstritten, start bij Dhollander.
Die dag doorkruis ik de Maasvlakte.
Alvast veel succes met de Belgenrit.
 
Neen, ik DURF niet. Ik doorkruis dat gebied sinds jaren, heb er alle routes, paadjes en omleidingen reeds gedaan. En die fameuze Herfstritten, start bij Dhollander.
Die dag doorkruis ik de Maasvlakte.
Alvast veel succes met de Belgenrit.

het is dus duidelijk dat deze rit voor de echte mannen is :+
 
Laatst bewerkt:
hoe laat maandag denk je, rond een uur of 2???
ze geven 19 graden op :9~~

Heb t ook gehoord, supper weer :}
Rond 2 is goed voor mij.

Hiernet te gehoord dat mijn vriendin thuis is (paasvakantie gaat blijkbaar ook in op unif)
Ah ja zal t dan s avond/s nachts goed maken, gewoon lekker verder rijden _O-
 
Heb t ook gehoord, supper weer :}
Rond 2 is goed voor mij.

Hiernet te gehoord dat mijn vriendin thuis is (paasvakantie gaat blijkbaar ook in op unif)
Ah ja zal t dan s avond/s nachts goed maken, gewoon lekker verder rijden _O-

that's the spirit :}
 
that's the spirit :}


Waar spreken we af, in buggenhout zelf (Aan nemen dat we daar geraken) of ergens anders ?

Ben beetje aant kijken, en jij moet in zwijnaarde van de e40 naar de e17 gaan voor rechtstreeks buggenhout te halen. (ma daar weet ik mijn baan niet echt en jij wss ook niet)

Of je blijft volgen (e40) tot in aalst en dan vandaar rijden we samen (daar weet ik de weg een beetje en jij niet)
 
Laatst bewerkt:
Met uitzondering van regen, sneeuw, hagel, tsunami's, orkanen, overstromingen en nog van dergelijk nauurgeweld ben ik ook van de partij. :]

@Sheldon : is het mogelijk om het routekaartje iets te vergroten.
 
Met uitzondering van regen, sneeuw, hagel, tsunami's, orkanen, overstromingen en nog van dergelijk nauurgeweld ben ik ook van de partij. :]

@Sheldon : is het mogelijk om het routekaartje iets te vergroten.

hij is groter maar niet echt duidelijker,
Evil kim.... wil jij kijken of je er een duidelijkere op kan zetten????
bij mij wordt ie steeds wazig


Waar spreken we af, in buggenhout zelf (Aan nemen dat we daar geraken) of ergens anders ?

Ben beetje aant kijken, en jij moet in zwijnaarde van de e40 naar de e17 gaan voor rechtstreeks buggenhout te halen. (ma daar weet ik mijn baan niet echt en jij wss ook niet)

Of je blijft volgen (e40) tot in aalst en dan vandaar rijden we samen (daar weet ik de weg een beetje en jij niet)


14 uur in Aalst..... bij de afslag ergens????? (ben nooit in aalst geweest) |(
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan