Violator failliet??

Wij hadden deze discussie ook al op het chopperforum.
Het schijnt zo te zijn dat alleen de BV failliet is gegaan.

Ik hoop voor die mannen dat ze snel weer door kunnen starten.
Zou zonde zijn dat een uniek motorgebeuren gedwongen moet stoppen.

Een en ander is hier te vinden:
http://www.prikpagina.nl/read.php?f=984&i=36372&t=36372
(thnks Bugeater)

Een citaat om het een en ander uit de wereld te helpen:

Beste mensen,

De BV violator is failliet. De Naam Violator Motorcycles is in het bezit van mijn bedrijf TUC BV. De producten worden en blijven gewoon geproduceerd worden onder de naam VIOLATOR MOTORCYCLES.
Misschien stel ik nu collega's teleur.
Neerlands beste custombouwer die wereld wijd bekend is gaat niet verloren. We zijn toe aan stap twee.
Violator gaat hoger op.
Laten we als nederland blij zijn met een bedrijf die nederland in de wereld van custombouw op de kaart heeft gezet. Door titels op wereld, europees en dytona te verdienen. Die niet alleen motoren verkoop in nederland maar ook in amerika, buurlanden, scandinavie, midden oosten en in azie. Dit doet niemand ons nog na.

Wij zijn geen volgers maar trendsetters, onze bikes zijn geen copies maar innovatie en design van wereld klasse.

Ik ben de enigste custombouwer die het rood wit blauw heb zien wapperen boven de stars en stripes uit!!!!

Piet Hofman
 
Laatst bewerkt:
Wij hadden deze discussie ook al op het chopperforum.
Het schijnt zo te zijn dat alleen de BV failliet is gegaan.

Ik hoop voor die mannen dat ze snel weer door kunnen starten.
Zou zonde zijn dat een uniek motorgebeuren gedwongen moet stoppen.
Zou wel de mogelijkheid bieden om een mooie fiets voor weinig te kopen gnagnagna... 8-)

Nee...'zou jammer zijn....dat het Prins Bernhard maar wat cultuurgeld erin pompt, want 't is toch wel een van de meest toonaangevende chopperbouwers van NL?!
 
Hoop dat Piet beter is in bouwen als in Nederlandse taal... B|

En hoewel ik de fietsen steeds minder vind worden hoop ik het beste voor ze.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan