Z750-Z750S-Z1000 Plaza deel 30

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Piepie: Eigenlijk moet je zondag gewoon ff mee vind ik.... (kunnen we samen omdat het pasen is het Eitje van Ommel een paar keer doen :9~ :9~ )

@ Willes: I'm there, ready for some action !! *O*

@Adje: Kom je ook??? rijden we dan samen vanuit Deurne :Y

Volgende week zondag VRO3 met een R1150GS }) , ben benieuwd......
 
Laatst bewerkt:
kijker voor de ZXR geweest, proefritje gemaakt. Hij vond de motor lekker rijden maar wil nog even nadenken wegens de km-stand van 78.500... We zullen zien....
 
Voor iedereen die zondag mee wil rijden op de "onofficieele-brabo-mini-meeting-tour"

Vertrek vanaf:
Eersel Markt (bij de kiosk).

Samenkomst tijd: 10:45
Vertrek tijd: 11:00
Route: ANWB Kempen Route

Routebeschrijving
- A2 richting het zuiden
- Afslag A67 richting Antwerpen
- Eerste afslag eraf Eersel
- Bovenaan links
- Grote rotonde rechts
- 2e stoplicht links
- Rotonde (bij het pliessie buroow :X ) links
- aan de rechterkant zal de kiosk voorbij komen...


lijkt me leuk.....zeker met dit weer...

Als er mensen zijn die vanuit het noorden komen en de weg niet weten...10:00 macD langs de A2 afrit de Hurk (Veldhoven) dan pik ik juilie daar op.

wel ff melden wie er naar toe kom, anders rij ik rechtstreeks. :W
 
paashaasjes6ej.png


pic23105webov9.jpg


:+
 
Laatst bewerkt:
4 Mr._willes,

goed plan, die Kempenroute, let je er wel op dat je geen bordjes mist O-)

:+
 
4 Mr._willes,

goed plan, die Kempenroute, let je er wel op dat je geen bordjes mist O-)

:+

Afgelopen dinsdag was 1 van m'n betere dagen, ik had maar 1 bordje gemist, en dat was omdat ik wat enthousiast auto's in aan het halen was. Tja wat is gemist, ik had m gezien maar kon het niet meer halen om netjes af te slaan...

En jij vond het vast ook niet erg om een keer onder dat brugje te brullen met die pijpjes...
 
Afgelopen dinsdag was 1 van m'n betere dagen, ik had maar 1 bordje gemist, en dat was omdat ik wat enthousiast auto's in aan het halen was. Tja wat is gemist, ik had m gezien maar kon het niet meer halen om netjes af te slaan...

En jij vond het vast ook niet erg om een keer onder dat brugje te brullen met die pijpjes...
Was zeker dat tunneltje bij Leende :P
Vorig jaar ontbrak er een bordje op de route, leuk als je dan met een groep aan het rijden ben.
 
Was zeker dat tunneltje bij Leende :P
Vorig jaar ontbrak er een bordje op de route, leuk als je dan met een groep aan het rijden ben.

Volgens mij niet.

Het is dat stuk dat je voor het viaduct (waar je onder de a67 doorgaat) rechtsaf gaat en zo langs de snelweg oprijd en voorbij dat tankstation komt (maar niet kunt tanken, zelfs niet als je tank heel leeg is...).
 
Piepels,

Allemaal een prettige PaasHaas!!!

Ik heb morgen een vrijgezellenfeest. Voor sommige tot zondag in Eersel. Voor de rest tot volgende Week!!!
 
Net ff een fijn gesprekje gehad met de sterke arm... :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

...kruispuntje over.., ff optrekken in z'n 2....
Verderop zie ik een vrachtauto achteruit de weg opdraaien.
Staat een mannetje achter met een geel hesje( jason denkt nog , die hoort nij de vrachtauto).
Mooi niet.., het is dus de smeris, vriendelijk verzoek om even aan de kant te gaan staan, mijn mazzel, kinderen in opleiding.. B| B| B|
Stuk of 10 van die gasten op mijn motor af..
Hij: u rijdt veel te hard, ik denk wel over de 100, en die uitlaat maakt ook veel te veel herrie, u krijgt een bekeuring voor de snelheid en de uitlaten.
Ik : :( :( :( :( :( :( , laat maar zien hoe hard ik reed dan...
Hij: eeuuhhhh.....
Instructeur erbij: kentekenplaat mag 5 graden zijn, spiegels en knippers mogen niet, wat is dat voor steun daar op JE tank.......?
Ik : voor de camera B| B| B| B| B|
Hij en instructeur: Je mag je kentekenplaat terug buigen , dan geven we je geen boete.
Ik : dat ga ik niet doen, straks gaat het 'plastic'stuk
Hij: even zelf eraan zitten , en proberen te buigen..
Ik : :( :( :( Blijf jij daar eens even vanaf jongen!!!!
Instructeur: Ja, blijf daar maar even vanaf... :X
Hij : wat kost JOUW motor?
Ik : Ongeveer JOUW jaarsalaris.
Instructeur: :( :( :(
Ik : :+
Hij: :( :( :( :( :( :(

Hier begint het gesprek vervelende vormen aan te nemen, het geval wil nml. dat vorig weekend hier in onze buurt vernielingen zijn aangebracht o.a. aan onze auto e.d.

Ik: waarom hebben jullie hier wel tijd voor om met 10 man bekeuringen uit te schrijven, en ik geen enkele reactie krijg op de vernielingen( ben op het bureau geweest hiervoor)
Hij: daar heeft dit niets mee te maken, en gaat gewoon door met schrijven
Instructeur: We zijn ermee bezig......
Ik: waarom denk je dat mensen geen respect hebben voor jullie
Instucteur en hij: Ik zou maar even inbinden als ik jou was
Ik: nog veel kwaaier dan ik al was, ging bijn a door het lint heen....
Even haarfijn uitgelegd dat ik hier zeker niet van gediend ben, en dat ik alleen maar slechter over de politie ga denken , dan dat ik ze ga respecteren ( maar dan in hele boze vorm, vloeken mag niet van de bond tegen vloeken)
Instructeur tegen hij: loop even mee.
Ik: :? :? :? :?

Komen ze 5 minuten later terug

Instructeur: je krijgt geen bonnen
Ik: :? Hoezo
Instructeur: Vorige week had je een slechte ervaring met ons.., en nu een goede....
Ik: :X
Instructeur: u hoort nog van ons inzake de vernielingen in uw buurt........
Ik : :)
 
Laatst bewerkt:
Net ff een fijn gesprekje gehad met de sterke arm... :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

...kruispuntje over.., ff optrekken in z'n 2....
Verderop zie ik een vrachtauto achteruit de weg opdraaien.
Staat een mannetje achter met een geel hesje( jason denkt nog , die hoort nij de vrachtauto).
Mooi niet.., het is dus de smeris, vriendelijk verzoek om even aan de kant te gaan staan, mijn mazzel, kinderen in opleiding.. B| B| B|
Stuk of 10 van die gasten op mijn motor af..
Hij: u rijdt veel te hard, ik denk wel over de 100, en die uitlaat maakt ook veel te veel herrie, u krijgt een bekeuring voor de snelheid en de uitlaten.
Ik : :( :( :( :( :( :( , laat maar zien hoe hard ik reed dan...
Hij: eeuuhhhh.....
Instructeur erbij: kentekenplaat mag 5 graden zijn, spiegels en knippers mogen niet, wat is dat voor steun daar op JE tank.......?
Ik : voor de camera B| B| B| B| B|
Hij en instructeur: Je mag je kentekenplaat terug buigen , dan geven we je geen boete.
Ik : dat ga ik niet doen, straks gaat het 'plastic'stuk
Hij: even zelf eraan zitten , en proberen te buigen..
Ik : :( :( :( Blijf jij daar eens even vanaf jongen!!!!
Instructeur: Ja, blijf daar maar even vanaf... :X
Hij : wat kost JOUW motor?
Ik : Ongeveer JOUW jaarsalaris.
Instructeur: :( :( :(
Ik : :+
Hij: :( :( :( :( :( :(

Hier begint het gesprek vervelende vormen aan te nemen, het geval wil nml. dat vorig weekend hier in onze buurt vernielingen zijn aangebracht o.a. aan onze auto e.d.

Ik: waarom hebben jullie hier wel tijd voor om met 10 man bekeuringen uit te schrijven, en ik geen enkele reactie krijg op de vernielingen( ben op het bureau geweest hiervoor)
Hij: daar heeft dit niets mee te maken, en gaat gewoon door met schrijven
Instructeur: We zijn ermee bezig......
Ik: waarom denk je dat mensen geen respect hebben voor jullie
Instucteur en hij: Ik zou maar even inbinden als ik jou was
Ik: nog veel kwaaier dan ik al was, ging bijn a door het lint heen....
Even haarfijn uitgelegd dat ik hier zeker niet van gediend ben, en dat ik alleen maar slechter over de politie ga denken , dan dat ik ze ga respecteren ( maar dan in hele boze vorm, vloeken mag niet van de bond tegen vloeken)
Instructeur tegen hij: loop even mee.
Ik: :? :? :? :?

Komen ze 5 minuten later terug

Instructeur: je krijgt geen bonnen
Ik: :? Hoezo
Instructeur: Vorige week had je een slechte ervaring met ons.., en nu een goede....
Ik: :X
Instructeur: u hoort nog van ons inzake de vernielingen in uw buurt........
Ik : :)

Daar kom je goed mee weg... :Y
Minder van de vernielingen.
 
meestal wordt ik niet kwaad, maar ik was het nu echt even zat.........gezien de omstandigheden............
 
Zo zal ik ook nog eens reageren, woensdag alle spulletjes naar de spuiter gebracht en
gisteren weer opgehaald. Ik heb alles mooi oranje laten spuiten en het is nog mooier geworden als ik had gedacht. (vind ik zelf).
alles even er op geZet en klaar.

Nu nog even bijpraten:

Flink, veel beterschap en succes met het afhandelen.

Anonymous, hoop dat de schade niet teveel is.(altijd teveel)

Muis, volgende keer wat langer blijven tijdens een meeting want ik wil nog steeds
die arata een keertje live zien. :9~

Crazy girly, hoor jij niet te werken en centjes te verdienen. :X

Kawasutra, moto 73 gelezen en het is een leuke samenvatting geworden van 50.000 km
puur rijgenot. :} :}

jason, bohica zou zeggen, goed geluld houd de knip gevuld
en dat is jouw toch ook gelukt. _O-

Zo nu nog iedereen een fijn pasen wensen en als je gaat :] hou de goede kant boven
want er zijn er al genoeg gevallen. |(
 
Heb je weer geluk,Jason! *O*

Die pliesies doen tegenwoordig niet veel meer idd,...als je ze echt nodig hebt :N
(zullen heus ook wel goei'kes rondlopen :+ )


@meneer Willes....heel veel plezier!Niet teveel Jupiler he...krijg je koppijn van
(heeft mijn man ondervonden tijdens de Lichtfeesten :X )

@ LiZard....FOTO !!!!!!!!!!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan