Z750-Z750S-Z1000 Plaza deel 30

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo zal ik ook nog eens reageren, woensdag alle spulletjes naar de spuiter gebracht en
gisteren weer opgehaald. Ik heb alles mooi oranje laten spuiten en het is nog mooier geworden als ik had gedacht. (vind ik zelf).
alles even er op geZet en klaar.

Nu nog even bijpraten:

Flink, veel beterschap en succes met het afhandelen.

Anonymous, hoop dat de schade niet teveel is.(altijd teveel)

Muis, volgende keer wat langer blijven tijdens een meeting want ik wil nog steeds
die arata een keertje live zien. :9~

Crazy girly, hoor jij niet te werken en centjes te verdienen. :X

Kawasutra, moto 73 gelezen en het is een leuke samenvatting geworden van 50.000 km
puur rijgenot. :} :}

jason, bohica zou zeggen, goed geluld houd de knip gevuld
en dat is jouw toch ook gelukt. _O-

Zo nu nog iedereen een fijn pasen wensen en als je gaat :] hou de goede kant boven
want er zijn er al genoeg gevallen. |(

Mooie praatjes hoor Lizard....


Maar doe maar gewoon een foto hoor..... })
 
Ga je Bels onveilig maken met die mooie fiets ????

(Dikke vette hamburger bij Willie's eten.... :9~ )

Breng me nu niet op ideeen, da is nie zo ver weg. Ik ben zo weg nog ff :] en genieten van de tijd dat ie ingereden moet worden, over ...tig jaar heb ik het er nog over, weet je nog toen ik nie meer als 7 duizend toeren mocht maken... })
 
Veel plezier....ik vond inrijden NIET leuk...hihihihi...ben nogal een toerenjager :+ (R6je gehad )

maarre.....Lekker dikke hamburger in je handen,languit liggend op de picknick tafel bij Willie's voor...trots kijkend naar je mooie Zet.... :Y
Beter kun je het niet hebben....


Ktttssjjjjjjjj....ga maar gauw :W
 
Heb me nieuwe spiegels binnen gehad en gemonteerd.

Piccie volgt vant weekend.
Zicht is minder, uitzicht veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter :Y
 
Net ff een fijn gesprekje gehad met de sterke arm... :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

...kruispuntje over.., ff optrekken in z'n 2....
Verderop zie ik een vrachtauto achteruit de weg opdraaien.
Staat een mannetje achter met een geel hesje( jason denkt nog , die hoort nij de vrachtauto).
Mooi niet.., het is dus de smeris, vriendelijk verzoek om even aan de kant te gaan staan, mijn mazzel, kinderen in opleiding.. B| B| B|
Stuk of 10 van die gasten op mijn motor af..
Hij: u rijdt veel te hard, ik denk wel over de 100, en die uitlaat maakt ook veel te veel herrie, u krijgt een bekeuring voor de snelheid en de uitlaten.
Ik : :( :( :( :( :( :( , laat maar zien hoe hard ik reed dan...
Hij: eeuuhhhh.....
Instructeur erbij: kentekenplaat mag 5 graden zijn, spiegels en knippers mogen niet, wat is dat voor steun daar op JE tank.......?
Ik : voor de camera B| B| B| B| B|
Hij en instructeur: Je mag je kentekenplaat terug buigen , dan geven we je geen boete.
Ik : dat ga ik niet doen, straks gaat het 'plastic'stuk
Hij: even zelf eraan zitten , en proberen te buigen..
Ik : :( :( :( Blijf jij daar eens even vanaf jongen!!!!
Instructeur: Ja, blijf daar maar even vanaf... :X
Hij : wat kost JOUW motor?
Ik : Ongeveer JOUW jaarsalaris.
Instructeur: :( :( :(
Ik : :+
Hij: :( :( :( :( :( :(

Hier begint het gesprek vervelende vormen aan te nemen, het geval wil nml. dat vorig weekend hier in onze buurt vernielingen zijn aangebracht o.a. aan onze auto e.d.

Ik: waarom hebben jullie hier wel tijd voor om met 10 man bekeuringen uit te schrijven, en ik geen enkele reactie krijg op de vernielingen( ben op het bureau geweest hiervoor)
Hij: daar heeft dit niets mee te maken, en gaat gewoon door met schrijven
Instructeur: We zijn ermee bezig......
Ik: waarom denk je dat mensen geen respect hebben voor jullie
Instucteur en hij: Ik zou maar even inbinden als ik jou was
Ik: nog veel kwaaier dan ik al was, ging bijn a door het lint heen....
Even haarfijn uitgelegd dat ik hier zeker niet van gediend ben, en dat ik alleen maar slechter over de politie ga denken , dan dat ik ze ga respecteren ( maar dan in hele boze vorm, vloeken mag niet van de bond tegen vloeken)
Instructeur tegen hij: loop even mee.
Ik: :? :? :? :?

Komen ze 5 minuten later terug

Instructeur: je krijgt geen bonnen
Ik: :? Hoezo
Instructeur: Vorige week had je een slechte ervaring met ons.., en nu een goede....
Ik: :X
Instructeur: u hoort nog van ons inzake de vernielingen in uw buurt........
Ik : :)
100% terecht dat je geen bekeuring kreeg



wij zijn de nieuwe doelgroep waar veel (bekeuringen=geld) te halen valt

eenieder veranderd wel eens wat aan zijn fiets...zodoende is er altijd wel een overtreding te constateren.
 
Laatst bewerkt:
100% terecht dat je geen bekeuring kreeg



wij zijn de nieuwe doelgroep waar veel (bekeuringrn=geld) te halen valt

eenieder veranderd wel eens wat aan zijn fiets...zodoende is er altijd wel een overtreding te constateren.


Ik val niet in jouw doelgroep....







Ik ben nog geen 55+ er....















:+ :+ :+
 
Ik val niet in jouw doelgroep....


Ik ben nog geen 55+ er....


:+ :+ :+
het is volkomen terecht dat ze die jonge onbezonnen onverantwoorde jonge honden van de weg halen :Y ..... ouderwetse lijfstraffen moesten ze jullie geven B| ....100 stokslagen op het marktplein :P ...dat zal je leren :(

















:+
 
Laatst bewerkt:
het is volkomen terecht dat ze die jonge onbezonnen onverantwoorde jonge honden van de weg halen :Y ..... ouderwetse lijftraffen moesten ze jullie geven B| ....100 stokslagen op het marktplein :P ...dat zal je leren :(

















:+


:+ :+


Had je dat apparaatje nu maar wel hé....







:z :z :z
 
Zo zal ik ook nog eens reageren, woensdag alle spulletjes naar de spuiter gebracht en
gisteren weer opgehaald. Ik heb alles mooi oranje laten spuiten en het is nog mooier geworden als ik had gedacht. (vind ik zelf).
alles even er op geZet en klaar.

Nu nog even bijpraten:

Flink, veel beterschap en succes met het afhandelen.

Anonymous, hoop dat de schade niet teveel is.(altijd teveel)

Muis, volgende keer wat langer blijven tijdens een meeting want ik wil nog steeds
die arata een keertje live zien.
:9~

Crazy girly, hoor jij niet te werken en centjes te verdienen. :X

Kawasutra, moto 73 gelezen en het is een leuke samenvatting geworden van 50.000 km
puur rijgenot. :} :}

jason, bohica zou zeggen, goed geluld houd de knip gevuld
en dat is jouw toch ook gelukt. _O-

Zo nu nog iedereen een fijn pasen wensen en als je gaat :] hou de goede kant boven
want er zijn er al genoeg gevallen. |(

misschien binnenkort niet meer te bewonderen..... :X
 
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan