Z750-Z750S-Z1000 Plaza deel 30

Status
Niet open voor verdere reacties.
vandaag op de club ook maar even laten zien, iedereen lag te kwijlen })

Foto=R6EIHS6A


Ik moet dit hele Weekend plus maandag gewoon aant werk, dus of er nog een stukje cruisen inzit is nogmaar te vraag -O-

dat 25 kw nekt trouwens echt als de ziekte ;( , toen ik hem net had vond ik het nog leuk optrekken... nu is het ff doorzetten die 2 jaartjes, maar de bochtjes gaan er niet minder schuin om :9


truste iedereen :W
 
Goeie smorgens en alvast een vrolijk Pazen,

Nu er toch over banden gesproken werd; Worden de nieuwe Z'tjes allemaal met dezelfde rubbers geleverd :? ? Ik zag namelijk op internet foto's staan met Bridgestones en bij de dealert stond een Z'tje met Dunlops.
Dus wie heeft wat onder zijn nieuwe brommert?(merk en type)

Greetzz Snake.
 
IS dit normaal als ik men Z1000 start ik altijd zo'n piepend geluid hoor als hij stationair draait ?

Meestal na tien min is dit weg;heb mij laten vertellen dat dit de injectie is en normaal is ?
 
IS dit normaal als ik men Z1000 start ik altijd zo'n piepend geluid hoor als hij stationair draait ?

Meestal na tien min is dit weg;heb mij laten vertellen dat dit de injectie is en normaal is ?
Benzine pomp.
Kan geen kwaad tenzij het piepen gevolgd wordt door een stem die zegt" you have 10 sec. to move your ass of this vehicle" :(
:+
 
Wordt steeds beter Muis :Y
Om bij de tijd te blijven, zou ik nog wel die Arata voor minstens de helft inkorten 8-)

(hoe zou ie dan klinken, trouwens?)
zijn ook in korte uitvoering verkrijgbaar....in titanium maar ook zwart geanodiseerd ? of carbon :P
 
Laatst bewerkt:
Net ff een fijn gesprekje gehad met de sterke arm... :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

...kruispuntje over.., ff optrekken in z'n 2....
Verderop zie ik een vrachtauto achteruit de weg opdraaien.
Staat een mannetje achter met een geel hesje( jason denkt nog , die hoort nij de vrachtauto).
Mooi niet.., het is dus de smeris, vriendelijk verzoek om even aan de kant te gaan staan, mijn mazzel, kinderen in opleiding.. B| B| B|
Stuk of 10 van die gasten op mijn motor af..
Hij: u rijdt veel te hard, ik denk wel over de 100, en die uitlaat maakt ook veel te veel herrie, u krijgt een bekeuring voor de snelheid en de uitlaten.
Ik : :( :( :( :( :( :( , laat maar zien hoe hard ik reed dan...
Hij: eeuuhhhh.....
Instructeur erbij: kentekenplaat mag 5 graden zijn, spiegels en knippers mogen niet, wat is dat voor steun daar op JE tank.......?
Ik : voor de camera B| B| B| B| B|
Hij en instructeur: Je mag je kentekenplaat terug buigen , dan geven we je geen boete.
Ik : dat ga ik niet doen, straks gaat het 'plastic'stuk
Hij: even zelf eraan zitten , en proberen te buigen..
Ik : :( :( :( Blijf jij daar eens even vanaf jongen!!!!
Instructeur: Ja, blijf daar maar even vanaf... :X
Hij : wat kost JOUW motor?
Ik : Ongeveer JOUW jaarsalaris.
Instructeur: :( :( :(
Ik : :+
Hij: :( :( :( :( :( :(

Hier begint het gesprek vervelende vormen aan te nemen, het geval wil nml. dat vorig weekend hier in onze buurt vernielingen zijn aangebracht o.a. aan onze auto e.d.

Ik: waarom hebben jullie hier wel tijd voor om met 10 man bekeuringen uit te schrijven, en ik geen enkele reactie krijg op de vernielingen( ben op het bureau geweest hiervoor)
Hij: daar heeft dit niets mee te maken, en gaat gewoon door met schrijven
Instructeur: We zijn ermee bezig......
Ik: waarom denk je dat mensen geen respect hebben voor jullie
Instucteur en hij: Ik zou maar even inbinden als ik jou was
Ik: nog veel kwaaier dan ik al was, ging bijn a door het lint heen....
Even haarfijn uitgelegd dat ik hier zeker niet van gediend ben, en dat ik alleen maar slechter over de politie ga denken , dan dat ik ze ga respecteren ( maar dan in hele boze vorm, vloeken mag niet van de bond tegen vloeken)
Instructeur tegen hij: loop even mee.
Ik: :? :? :? :?

Komen ze 5 minuten later terug

Instructeur: je krijgt geen bonnen
Ik: :? Hoezo
Instructeur: Vorige week had je een slechte ervaring met ons.., en nu een goede....
Ik: :X
Instructeur: u hoort nog van ons inzake de vernielingen in uw buurt........
Ik : :)
Als ik die politieagent was; dan had ik je gekielhaald! :( Beetje boos doen tegen een adspirant diender. Waar haal je het lef vandaan! :N




Maar ja, ik ben geen agent, dus.......GO JASON! *O* KICK SOME ASS.....


(maar toch.......)
 
Als ik die politieagent was; dan had ik je gekielhaald! :( Beetje boos doen tegen een adspirant diender. Waar haal je het lef vandaan! :N




Maar ja, ik ben geen agent, dus.......GO JASON! *O* KICK SOME ASS.....


(maar toch.......)


for the record Hans,



Mijn'boosheid was vooral gericht op de 'instructeur'.... B| B| B| B| B| B|
 
Bij Horeon nog even op de nieuwe Z1000 gezeten :P :Y ...toen ik afstapte bemerkte ik een vloeistof onder de motor :o ...ik Ger er bij geroepen dat er wat lekte uit de fiets ;( .....bleek peut te zijn *D ....dag ervoor was er iemand een proefrit wezen maken :] ...iets te vol afgetankt |( ......ze waren al de hele dag op zoek waar die benzinelucht toch vandaan kwam :+

Ger vroeg mij of ik er even mee wilde rijden om de tank wat leger te maken :( ....na veel aandringen :X O-) besloot ik dat dan maar te doen O-) :+

ik op de nieuwe fiets met 74 km op de teller...... :P }) 8-) :9

dingen die me opvielen.....de "choke" was er niet.... -O- maar hij liep gelijk als n zonnetje.

zadeltje in het begin wat hard :P
zithouding is beter dan de oude Z voor mij :Y
je zit is wat dieper lijkt het :Y
knieen vallen meer in de tank :Y
voetsteunen zitten ook wat hoger en naar achter , voelt sportiever :Y
stuurt superlicht :Y :P
hoekt fantastisch :Y :P
zeer stabiele wegligging :Y ...weet alleen niet bij hele hoge snelheden :?
uitlaten ogen ,als je er op zit ,zeer compact :P :Y
remt echt als een trein *O* :Y :P ....tering ...remt echt goed
vering is sterk verbeterd :Y
veel Feedback van de fiets :Y :P
heel veel koppel onderin....gaat gelijk van zijn plek :Y *O* :P
mis wel de "knal" bij 7500-8000 -O- :N
maar trekt sterk en vriendelijk door :Y :P
ben niet verder dan 8500 geweest O-) ...n fractie maar...is tenslotte een nieuwe fiets maar wilde toch ff ervaren wat hij deed :+
moest ff wennen aan de display :? ....toerenteller is supermooi...maar zat daar te zoeken naar de snelheidsmeter indicatie |( ....maar die zit er naast :+
moet erg wennen aan die kappen met knippers B| -O-

vondt het een zeer positieve ervaring :Y :P :} :} :} :} :} :}

heb dus ook even gepraat daarna $$$$ :X ... kreeg n mooie prijs maar twijfel nog wel :? .....eigen fiets vind ik supermooi en rijdt echt fantastisch :] :P ...maar deze nieuwe is qua rijgedrag beter :Y voelt zeker niet als een dikke 1000...meer de 750 - 600 kant op.

Dus heb n optie genomen( op n zwarte :o :X ) en ga van t weekend eens bekijken wat ik doe


wat ik direct zou veranderen =superbike stuurtje
afdek kapje duoseat
taartschep

verder eigenlijk niet
spiegels zijn goed en ogen sportief
uitlaten is van latere zorg...moet je ook aan wennen denk ik




[afbeelding]
Helemaal mee eens. Lees mijn "testrapport" eind deel 29 maar.

En omdat hier verder nog helemaal niemand gereden (of althans niet hier gemeld heeft)schijnt te hebben met de nieuwe 1000 krijg ik toch het vage idee dat ik afgelopen woensdag de nederlandse primeur had ..........op een Z1000 met 0 km. op de teller, rechtstreeks uit de krat. *O* *O*
 
Helemaal mee eens. Lees mijn "testrapport" eind deel 29 maar.

En omdat hier verder nog helemaal niemand gereden (of althans niet hier gemeld heeft)schijnt te hebben met de nieuwe 1000 krijg ik toch het vage idee dat ik afgelopen woensdag de nederlandse primeur had ..........op een Z1000 met 0 km. op de teller, rechtstreeks uit de krat. *O* *O*

Heb je 'm weer in moeten leveren?
Was 't geen lange-duur-test?





:+
 
IS dit normaal als ik men Z1000 start ik altijd zo'n piepend geluid hoor als hij stationair draait ?

Meestal na tien min is dit weg;heb mij laten vertellen dat dit de injectie is en normaal is ?
10 min. is een beetje lang voor de injectie. Als je minder als 10 sec. bedoelt; dat is de opstartprocedure. Op druk brengen van de injectie ed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan