Z750-Z750S-Z1000 Plaza deel 30

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net een bistroset in mekaar geflatst....jaja...helemaal alleen!
Geen husband voor nodig gehad...

Ga zo effe een bakkie senseo drinken op dat "eigenhandiginelkaargezetbistrosetjezondermanlief".


Gisteren bijna uit de bocht gevlogen :X
had bochie verkeerd ingeschat.
Gelukkig kon ik nog op tijd corrigeren(hangen naar links)...maar had het hartje in de keel zitten en drolleke moest weer ingetrokken worden....hahaha.
Dit was eigenlijk mijn eerste keer,dat me zoiets overkomt.....hoop ook de laatste.

Ach ja....risico's van het motorrijden :] :Y
 
En nou weet ik het niet helemaal want het is de eerste keer dat ik dit doe, met zeeeeeer grote dank aan mijn mentor in dezen; the great Maurice, a.k.a. Mauz1000,

maar wat mij betreft kan dit deel dicht en deel 31 officieel in gebruik worden genomen, toch?

:} :} :} :} :}
Dank voor de lovende woorden :)
 
Hmmmzzzzz......wil wel,maar gaat niet.

Moet nog de regenpijpen schuren en schilderen.
Zit mijn eigen nu al een uur of 2 toe te verzetten...maar mijn billekes willen niet van de stoel af.... :+

Ik heb afgelopen dagen nog flink wat kilometers gemaakt.
Mijn man wil een ander luchtfilter hebben,is inmiddels besteld,maar dan moet wel de tank leeg zijn....heb ik toch gisteren "per ongeluk"de tank weer vol gegoten...hahahaha.
Ja iemand moet die toch weer leeg gaan rijden he....hahaha.
Neem hem wel een paar keer mee naar het werk...blijft kei mooi weer.

Maarre....als jullie een keer richting Brabant komen,kunnen jullie wel een "gevulde koeken en senseo"stop houden bij ons...gezellie!
Haak ik of mijn manneke lekker aan...
Laat ik meteen Ei van Ommel zien.... })




Zijn we dr al,2500.....????? :P
 
Laatst bewerkt:
...
Moet nog de regenpijpen schuren en schilderen.
Zit mijn eigen nu al een uur of 2 toe te verzetten...maar mijn billekes willen niet van de stoel af.... :+
...
het gaat voorlopig toch niet regenen dus neem je tijd :+
 
hahaha...het begin is gemaakt.....

Maar ben zoooow nieuwsgierig of de 2500 berichten al gehaald zijn....vandaar dat ik weer met mijn chronisch luie billen op de stoel gekleefd zit :+


Nu ga ik echt......hahahaha :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan