HET Honda CBR600F topic deel 3!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
het is wel offtopic misschien, maar hier heb ik me heel de week mee bezig gehouden..

zonnebootrace

[afbeelding]


Ik had ook andere bezigheden :)

full

full

full

full

full
 
[me="Dimension"]heeft zich nooit verveelt met 25Kw[/me]

Sinds eergister mag ik dan eindelijk zwaar rijden.
Gister even op de Mille van een maat van mij gereden... maar damn dat ding gaat zeg :Y

Naja ik wel, inhalen @ autobaan gaat sloom,
je krijgt ze niet eens op het achterwiel, zonder koppeling

enzo :o
 
Weet iemand toevallig nog een goedkoop adresje om MPP's te laten leggen... O-)

Edit: [me="CBRFanatic"]rijdt graag in Roosendaal en omstreken...[/me] :+

Maar ben eventueel niet te beroerd om een stukkie te :] , mits de korting dan nog afweegt tegen de reiskosten :o
 
Laatst bewerkt:
Yoehoe!!!!!!!! Ik heb een nieuwe helm. Het is de HJC FS10 Smoke geworden. Super fijn helmpie met ingebouwd zonnevizier.

HJC FS10 Smoke


Heb em vanmiddag bij termaat motoren gekocht. Ook nog een aantal Sharks en een AGV opgehad maar die zaten toch net niet zoals het hoort.

Was er helaas met de trein naar toe gegaan dus heb em nog niet kunnen testen op de motor. Ga ik van de week wel doen!
 
Yoehoe!!!!!!!! Ik heb een nieuwe helm. Het is de HJC FS10 Smoke geworden. Super fijn helmpie met ingebouwd zonnevizier.

HJC FS10 Smoke


Heb em vanmiddag bij termaat motoren gekocht. Ook nog een aantal Sharks en een AGV opgehad maar die zaten toch net niet zoals het hoort.

Was er helaas met de trein naar toe gegaan dus heb em nog niet kunnen testen op de motor. Ga ik van de week wel doen!


gefeli!! ziet er erg strak uit!!
 
Een Honda CBR 600 F '99 met 57.000 KM.

Ik weet dat Honda motoren bekend staan voor hun betrouwbaarheid, maar 57.000 lijkt veel. Natuurlijk hangt het af van het onderhoud, maar wat zeggen jullie ervan?

Wat zeggen de Honda rijders ervan, ben benieuwd naar de reacties.

Motor kost 4000,- met nieuwe banden, ketting en tandwielen, sportuitlaat en oliefilter.
 
Dat betekent: voorlopig nog niet :+

Maar wel balen zeg! Das dan weer de nadeel van een populair pak!


of van een pak wat eigenlijk niet te koop is ;)
k heb al wel extra korting toegezegd gekregen, en het bericht dat het vandaag opgestuurd zou worden vanaf de importeur naar martijns' maar dat heb k al eerder gehoord :X

@furiousz: had jij het nou ergens zien hangen??
 
Een Honda CBR 600 F '99 met 57.000 KM.

Ik weet dat Honda motoren bekend staan voor hun betrouwbaarheid, maar 57.000 lijkt veel. Natuurlijk hangt het af van het onderhoud, maar wat zeggen jullie ervan?

Wat zeggen de Honda rijders ervan, ben benieuwd naar de reacties.

Motor kost 4000,- met nieuwe banden, ketting en tandwielen, sportuitlaat en oliefilter.

Dat ligt er natuurlijk aan hoe er mee om is gegaan. 57.000 is lijkt veel idd maar toen ik mijn vorige motor verkocht stond er ook ongeveer deze stand op de teller. Was nog in perfecte staat toen ik hem verkocht. En zover ik weet rijdt hij nog steeds prima! (Alexxx_the_one rijdt er momenteel mee).

Ga dus gewoon eens kijken, onderhoud is allemaal mooi zo te horen. Ga een ritje maken en als ie bevalt, waarom niet. Probeer nog wat van de prijs te lullen. Voor een normale wordt denk een kleine €5000 gevragen normaal.
 
Laatst bewerkt:
of van een pak wat eigenlijk niet te koop is ;)
k heb al wel extra korting toegezegd gekregen, en het bericht dat het vandaag opgestuurd zou worden vanaf de importeur naar martijns' maar dat heb k al eerder gehoord :X

@furiousz: had jij het nou ergens zien hangen??

Ik geloof het wel, bij NIWA in zwaagdijk.
Welk type is het? Ik denk dat ik er komende week nog wel kom (wil binnenkort ff wat gaan huren)
 
Laatst bewerkt:
Een Honda CBR 600 F '99 met 57.000 KM.

Ik weet dat Honda motoren bekend staan voor hun betrouwbaarheid, maar 57.000 lijkt veel. Natuurlijk hangt het af van het onderhoud, maar wat zeggen jullie ervan?

Wat zeggen de Honda rijders ervan, ben benieuwd naar de reacties.

Motor kost 4000,- met nieuwe banden, ketting en tandwielen, sportuitlaat en oliefilter.

Hoeft niks mis mee te zijn voor dat geld. Mijn cbr (1996) heeft ook al dik over de 50k gereden. Nog geen problemen mee gehad, moet hem alleen (nogsteeds...) ff opnieuw laten afstellen. Kom er gewoon niet aan toe de laatste tijd
 
Even een mededeling voor iedereen.

[me="Dimension"]heeft zojuist een deal gesloten en een motor gekocht.[/me] *O* *O* *O*

Motor word woensdag middag gehaald en over geschreven.

Nu maar hopen dat het een beetje weer is :X . (zal wel weer niet)


Wat voor motor het is hou ik nog even geheim O-)
 
Een Honda CBR 600 F '99 met 57.000 KM.

Ik weet dat Honda motoren bekend staan voor hun betrouwbaarheid, maar 57.000 lijkt veel. Natuurlijk hangt het af van het onderhoud, maar wat zeggen jullie ervan?

Wat zeggen de Honda rijders ervan, ben benieuwd naar de reacties.

Motor kost 4000,- met nieuwe banden, ketting en tandwielen, sportuitlaat en oliefilter.

Mijne had 70000 gelopen en had alleen last van de nokkenasketting spanner.

Het is en blijft een Honda he.... niet stuk te krijgen
 
He Michiel,


welkom :W


Ik kan maar 1 ding zeggen, wat heb jij een dikke fiets, zekers met deze kleur O-)

zijn er al dingen aan verranderd of is ie (voorlopig) nog standaard?

gr. melf

hej jij hebt ook een mooie fiets :+

hij zal eerst orgineel moeten worden gemaakt voor de rdw keuring :r

maar der zit nu een bsm pijpje onder die zal dan weer terug komen en verder zullen er in de loop van de tijd mij kennende nog veel modificaties plaatsvinden *D

ben alleen voorlopig eerst nog ff met een demoscootertje bezig waar ook al een hoop geld inzit, dus die wil ik ook eerst even afmaken voordat ik mijn motortje ga verbouwen :9

gr. Michiel
 
Even een mededeling voor iedereen.

[me="Dimension"]heeft zojuist een deal gesloten en een motor gekocht.[/me] *O* *O* *O*

Motor word woensdag middag gehaald en over geschreven.

Nu maar hopen dat het een beetje weer is :X . (zal wel weer niet)


Wat voor motor het is hou ik nog even geheim O-)


:( -O- :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan