Show your Chopper

The law?

Kloon
8 apr 2006
288
0
Standaard zie je ze genoeg, daarom dit topic.
Ik wil jullie Chopper zien. Dus post hier je eigen verbouwde motor. Het merk maakt geen drol uit als je zelf maar met de slijptol en lasapparaat bent bezig geweest.
Doe er ook wat verdere info bij.

Ik zal zelf beginnen, Het is een foto van enkele weken oud.
*knip*
Nu ligt hij weer helemaal uit elkaar. Het frame hebben we weer doorgeslepen en gaan we weer iets veranderen. Hij gaat er weer helemaal anders uitzien.
Het blok is een van een cb 750 uit 1974
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er supergaaf uit, goed gedaan.
De mijne staat al op dit forum, zie: shadow 700 "chopper"
 
De mijne

full



Plannen:
Matzwart of matgroen spuiten... staat namelijk een erg lelijke indiaan op de tank..
Spatbord en buddy eraf...
Flinke onderhoudsbeurt (hoor de kleppen en de nokkenasketting)
Heat wrap om de uitlaten..

Tis een intruder 700...voor wie dat nog niet had gezien :P
 
Standaard zie je ze genoeg, daarom dit topic.
Ik wil jullie Chopper zien. Dus post hier je eigen verbouwde motor. Het merk maakt geen drol uit als je zelf maar met de slijptol en lasapparaat bent bezig geweest.
Doe er ook wat verdere info bij.

Ik zal zelf beginnen, Het is een foto van enkele weken oud.
[http://members.home.nl/jeugdwerkthorn/motor/cbl.JPG (afbeelding)]
Nu ligt hij weer helemaal uit elkaar. Het frame hebben we weer doorgeslepen en gaan we weer iets veranderen. Hij gaat er weer helemaal anders uitzien.
Het blok is een van een cb 750 uit 1974

wel een beetje dumphandelaren ding dolf :-)
 
Volgens mij is dr. Bral verhuisd, heb het idee / gevoel dat iedereen aan het verhuizen is of reeds verhuisd is.......Al "bekenden" ontmoet ik hier bijna niet of niet meer....
'( '( '( '(
 
Ja, maar de jus is er ook een beetje van af aan het gaan heb ik het idee.
 
Al "bekenden" ontmoet ik hier bijna niet of niet meer....
'( '( '( '(
Vriendelijke Swagman, op uw aanbeveling werd ik ook "donateur". Slijm, slijm...
De anderen bekenden, de verrader, de verpatser, de las(t)post, de bedplasser, de 2cv, fleur... zijn in penitentiair verlof. Ik verheug me op onze bijeenkomst in Groot-Bilzen.
Even quoten; cooperboy schreef op 28 maart 2007 @ 22:47:Wanneer laten ze jou weer eens vrij?
Antwoord van Swagman: Ze hebben mij al een tijd geleden vrij gelaten
 
Denk dat ik je niet snap.......

Wat ik wilde zeggen met bekenden is een Cooperboy, !Pepe!, dr. Bral, Danny, Bug, Mike1235, ChopperCase, Knukkel, DMAN, en Knogjarn uit Sweden & & en en, zijn er zoveel voor mijn gevoel, dat ik het hier eigenlijk niet meer zo leuk vind.

We scholden ook wel eens op elkaar, maar er was R E S P E C T, en dat mis ik heden tendagen.
Heb voor mijn gevoel de afgelopen 2 jaar hier zoveel meegemaakt, geleerd, gelachen en soms stil gehuild, dat ik me echt schaam zoals er nu gepraat wordt (maak ik me ook schuldig aan).

Och Ultra, we kennen elkaar niet en misschien is dat ook wel beter en die andere Belg Ve-fke hoef ik ook niet te leren kennen; jullie mogen gerust afzakken naar Bilzen, maar denk niet (weet wel zeker) dat ik jullie niet zal ontvangen.
Heb echt geen behoefte aan wat dank ook.
Salut! :Y
 
swagman hoe is het?!?! ... ik ben niet verhuisd.. maar heb meestal andere dingen te doen de laatste tijd dan achter een scherm zitten.. is niets tegen anderen en/of dit forum...
 
Denk dat ik je niet snap.......

Wat ik wilde zeggen met bekenden is een Cooperboy, !Pepe!, dr. Bral, Danny, Bug, Mike1235, ChopperCase, Knukkel, DMAN, en Knogjarn uit Sweden & & en en, zijn er zoveel voor mijn gevoel, dat ik het hier eigenlijk niet meer zo leuk vind.

We scholden ook wel eens op elkaar, maar er was R E S P E C T, en dat mis ik heden tendagen.
Heb voor mijn gevoel de afgelopen 2 jaar hier zoveel meegemaakt, geleerd, gelachen en soms stil gehuild, dat ik me echt schaam zoals er nu gepraat wordt (maak ik me ook schuldig aan).

Och Ultra, we kennen elkaar niet en misschien is dat ook wel beter en die andere Belg Ve-fke hoef ik ook niet te leren kennen; jullie mogen gerust afzakken naar Bilzen, maar denk niet (weet wel zeker) dat ik jullie niet zal ontvangen.
Heb echt geen behoefte aan wat dank ook.
Salut! :Y

Mooi gesproken, helaas helemaal waar...
 
Hey Knogjarn,

gaat wel, leuk je weer eens te horen, dacht dat je verhuisd was naar het nieuwe forum, had al zo'n lange tijd niets meer van uwes vernomen.
Denk wel binnenkort "over te stappen", ben aangemeld echter nog niets gepost.
Hoe gaat het verder met de bouw van the bike??

@Gixxer Fighter,
je staat er niet bij, maar je hoort er wel bij..... :9
Er staan meer namen niet, o.a. Slow, Geronimo, die ene Belg (ben zijn naam kwijt), & &
Voor mij ben jij altijd K., van je voornaam of Gixxer

Groetjes :P
 
Een nadeel van al die getikte woorden is dat je er geen emotie aan kan meten.
Ik kan iemand uitschelden voor klootzak, maar op een toon waaraan hij of zij hoort dat het niet gemeend is.
Met platte tekst lukt je dat niet.
Neemt niet weg dat er een aantal zijn die nog nooit een greintje respect voor een ander weten op te brenegn en van mening zijn wanneer je het niet met hen eens bent helemaal de tyfus te moeten schelden.
Daarin schuilt het gevaardat je als je het leest de neiging krijgt om mee te gaan doen.
Natuurlijk maak ook ik wel eens een rot opmerking, maar ik weet tegen wie ik dit doe en een aantal hiervan ken ik persoonlijk en/of al langer dan vandaag.
Als ik nu kijk naar het topic (meen chopper tips) zou ik mij de ballen uit de broek schamen vanwege dat domme onnozele gelul over wie wat rijdt en hoeveel iets kost en vooral wat beter is.
Ik ben van mening dat het helemaal geen drol uit maakt WAT je rijdt.
Het gaat er om dat je er fun mee beleefd en als je dit soort forums bezoekt je hobby met een ander kan delen.
En dat er mensen zijn die wel eens (ja ook ik heb dat wel eens) zgn domme vragen stellen? Ja, we zijn eenmaal niet allemaal kundig en weten ook niet alles dus probeer je dan ook eens in die ander te verplaatsen. (hoewel ik twijfel bij sommigen:X)

Dus WTF..........
 
Mail van Bral heb ik ontvangen.
Stuur even een mailtje naar gasoline.aftershave@gmail.com
Zelfde geldt ook voor Alwin.

Vermeld je emailadres en welk gebruikersnaam je wilt.
Je krijgt dan binnen 24 uur het hele pakket. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan