Een paar foto's....

psychobilly

Die hard MF'er
19 aug 2006
892
0
Niet de beste kwaliteit maar you'll get the idea...

Dit was 't...

Harley2.jpg


Dit wordt 't....

Mockup7.jpg


En dit zijn een paar onderdelen die 'af' zijn, met uitzondering van 't poedercoaten e.d.

P1050268.jpg


P1050291.jpg


P1050287.jpg


P1050285.jpg
 
Wat achtergrondinfo:

Frame is een panheadstyle hardtail, originele gietstukken en verbrede achterkant voor 180 band

FLH voorvork in custommade kroonplaten

intern gashandle, stuur op ingekorte risers

olietank in wording:

P1050294.jpg


De voorkant:

Mockup5.jpg


De achterkant:

Mockup4.jpg


De kleur wordt zijdeglans zwart zoals te zien is op de tank, bak is een 4-speed shovel item, kickstart only.
 
Gaat hellemaal goed komen deze bike 8-) hardtails rule.
Ik ben zelf ook bezig met twee Triumph hardtail bobbers uit 1948en één uit 52(zodra ik wat gevorderd ben open ik wel een topic.)
Heb je die olietank zelf gemaakt, hoeveel liter is die.
Ik wil er ook zo één en dan verticaal plaatsen.
 
Heb ooit eens een T120R caferacer gehad en een T120 hardtail chop, Triumph is cool 8-)

olietank is nog niet klaar, als 'ie klaar is is 'ie 3.5 liter.
 
Omdat de laatste dagen Triumph zo in de belangstelling staat, ben ik eens wat oudere Bigtwin's gaan doorlopen.

Voor de liefhebber, nr. 45 (september 1990) staat een mooie in, weet natuurlijk niet of hij uberhaupt nog bestaat. Wil jullie wel enkele gegevens geven misschien kent iemand de eigenaar van toen en weet dan weer meer te vertellen.
De eigenaar heette Eppo, zijn vader (ex-bromfietsmaker) Heit; dus het zijn Friezen, Eppo is lid geworden van Black Shep Heerenveen.
Motorblok: Triumph. bwjr. 1980, 750cc, cab.Amals, luchtfilter K&N.

Is nog de tijd dat je het met zwart/wit foto's moest doen, o ja, Zweeds stuur en geen risers.
150 achterband. Hardtailframe.
:} :} :}
 
Yo psychobilly,

Toch wel vet he, die balhoofdplaten.... ;)

En de messing stukken op de benzinetank...

Kom de nog ene keer langs vur die andere balhoofdplaten?

greetz,

Frankie
 
Hey Frank! 8-)

Niet zomaar vet maar supervet! :P

Ik heb je nog een paar keer proberen te bellen.....die balhoofdpen is te kort!
Logisch, hebben we niet aan gedacht toen we de platen een cm per stuk dikker maakten haha!

Ik kom snel langs maat!
 
Inmiddels zijn alle bussen voor t achterwiel klaar en staat het in lijn met de bak, nieuwe balhoofdpen is ook klaar dus eerdaags weer eens wat foto's maken...

Meanwhile: nieuwe Harley aangeschaft! *O*

Hardtail shovel, fiftie hot rod stijl if you ask me!

Blok: shovel, lange slag kruk, dubbele bougies, S&S super E, open kelk en electronische ontsteking. Kickstart only!

Foto's volgen....
 
Ja.Shovels zijn geen ruk meer waard tegenwoordig en terecht..Heb nog een oud bankstel staan.Ga ik eens proberen in te ruilen op zo'n shofel.Moet lukken.Misschien moet ik er een bureaustoel op bijleggen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan