BMW Sport-Boxer Topic DEEL VI

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie snapt er de BMW knipperlicht automaat ?

Vanmorgen weer getest, en een ideale afslag gaat goed
  • Aanzetten
  • Stoppen op de afslag
  • Links of rechts af slaan
  • en hoera na een paar seconden gaat het knipperlicht uit.

Doch....
Vaak blijft het knipperlicht aan staan..
Wie heeft hier meer ervaring mee ?

Bij m'n FJ 1987 (nieuwere versies is deze eruit gedesignd ?!?!) was het simpel
  • meters teller tot 250m
  • Seconden teller tot 20 seconden
Beide in een AND poort (dus uitkomst waar indien beide waar zijn) -> knipperlicht uit.
Werkt feilloos, dus betrouwbaar dus bruikbaar !!!

Doch die van BMW snap ik nog niet......... teveel willekeur.
Of ligt het aan mij ? |(
 
Laatst bewerkt:
Ligt aan jou. :)

Gaat na 30s (geloof ik) uit, ongeacht de afstand, behalve als je stil staat.
 
Dat zou betekene dat ik geen geduld heb met het knipperlicht !?!

Ik ga vanavond weer eens testen, nu met (veel) meer geduld
Ik vind +/- 30 seconden trouwens wel erug veel............
In de stad betekend dit erug veel afzetten.
(verklaart ook weer veel....)

To be continued (or not)

p.s. is de knipperlicht automaat een optie ?
Een kameraad van me heeft een 1150GSA
en deze schakelt pas automatisch uit als de accu leeg is.
 
Laatst bewerkt:
Op de S iig niet.

En je moet het zien als een feature waarbij als je je knipper vergeet hij automagisch uit gaat. Niet als eentje waarbij je je knipper niet meer zelf uit hoeft te zetten.
 
Dus als ik het goed begrijp:

Het is geen knipperlicht automaat, doch een knipperlichtvergeetmenietafstelfunctie.

ik heb het BMW verwachtingspatroon in het geval knipperlicht automaat bijgesteld !
Bevalt nu prima, doch ik zou blij zijn met een doorontwikkeling naar een volwaardige
knipperlicht automaat.

Het rare is dat alles ervoor klaar ligt (meters tellen / timertje / AND functie), tzit hm puur nog in de software...........Lijkt me eitje 8-)
Meteen knipperlicht comfort schakeling erbij bouwen
(2 x kort tikken -> 3 keer knipperen ?) *O*
 
Laatst bewerkt:
Even nog een korte vraag. De r1100s schijnt een versnellingsbak te hebben die je zo bij 100.000 km moet vervangen. Is klopt dit zo'n beetje of is dat eigenlijk alleen het geval met lomp gebruik?

overigens had ik trouwens het gevoel dat het na het nemen van een bocht uitging. Maar ik kan me natuurlijk vergissen.
 
Laatst bewerkt:
Het licht ! (G-krachten ) })

Je kan dit makkelijk controleren:
je voeten zijn dan meestal wat opgezwollen ! _O-
 
Laatst bewerkt:
ok roloo, you've made your point, dan nu maar totaal iets anders. Morgen maar even brommen op die fijne machina. Nog Amersfoortgangers morgen? Schijnt een ouwe stoere bmw brommerrijder langs te komen, hierna maar even doorblaffen naar het hoge noorden. Slag om de camping en zondag weer retour bewoonde wereld. Hee TopBox, waar blijf je nou man.. Die praatjes van jou vullen geen gaatjes, jij was toch marketing guru? Misschien in de middag even in Leek langs bij die brommerwinkel daar. Ik hoor het wel. Misschien zie ik iemand van jullie wel. :W

:]
 
...nou ja zeg ; komt er keer iemand helemaal (kuch, kuch...) naar het Noorden, zak ik uitgerekend morgen o.a. af naar het Westen...

...had je anders nog een mooie route kunnen laten zien die o.a. Leek aandoet...

...ik geloof dat het program voor morgen er als volgt uitziet : om een uur of 11 haak ik aan bij een andere blijde rijder ter hoogte van A'dam. Tegen een uur of 12 zal ik tegen wat andere oude lijven lopen bij Motor Houtrotrust (sorry...)...

...daarna gaan we geloof ik via een tourtje (heel kleintje dan) naar Goedhart brommers. Schijnt een soort van koopjesmarkt te zijn, ofzo...

...en aansluitend daaraan, gaan we even koffie halen in Amersfoort...
...en na de koffie en vulkoeken (geen appel-cake helaas...) zal ik al boxerend het Noorden weer opzoeken...

...we zullen elkaar dus ongetwijfeld (net niet) niet tegenkomen...
 
Okay, Winner,
nou kom maar evcen naar Leek, dan rossen we je wel even af!
met dat marketing BMW-tje van je,
Inruil doen ze niet veel meer
(hoorde ik in Groningen!)

see you tomorrow!!

:)
full
 
...nou ja zeg ; komt er keer iemand helemaal (kuch, kuch...) naar het Noorden, zak ik uitgerekend morgen o.a. af naar het Westen...

...had je anders nog een mooie route kunnen laten zien die o.a. Leek aandoet...

...ik geloof dat het program voor morgen er als volgt uitziet : om een uur of 11 haak ik aan bij een andere blijde rijder ter hoogte van A'dam. Tegen een uur of 12 zal ik tegen wat andere oude lijven lopen bij Motor Houtrotrust (sorry...)...

...daarna gaan we geloof ik via een tourtje (heel kleintje dan) naar Goedhart brommers. Schijnt een soort van koopjesmarkt te zijn, ofzo...

...en aansluitend daaraan, gaan we even koffie halen in Amersfoort...
...en na de koffie en vulkoeken (geen appel-cake helaas...) zal ik al boxerend het Noorden weer opzoeken...

...we zullen elkaar dus ongetwijfeld (net niet) niet tegenkomen...

Jemig, dat zegt hij net als ik naar het zuiden afreis.

De koffie bij Ootje is ook lekker, en ik had speciaal appel keekjes voor je gehaald O-)
 
...nou ja zeg ; komt er keer iemand helemaal (kuch, kuch...) naar het Noorden, zak ik uitgerekend morgen o.a. af naar het Westen...

...had je anders nog een mooie route kunnen laten zien die o.a. Leek aandoet...

...ik geloof dat het program voor morgen er als volgt uitziet : om een uur of 11 haak ik aan bij een andere blijde rijder ter hoogte van A'dam. Tegen een uur of 12 zal ik tegen wat andere oude lijven lopen bij Motor Houtrotrust (sorry...)...

...daarna gaan we geloof ik via een tourtje (heel kleintje dan) naar Goedhart brommers. Schijnt een soort van koopjesmarkt te zijn, ofzo...

...en aansluitend daaraan, gaan we even koffie halen in Amersfoort...
...en na de koffie en vulkoeken (geen appel-cake helaas...) zal ik al boxerend het Noorden weer opzoeken...

...we zullen elkaar dus ongetwijfeld (net niet) niet tegenkomen...

Ron gaat boxershort toevallig ook met jou mee?
 
...hey Robin ; yep ! Toevallig wel...
...alhoewel ; toeval bestaat ook eigenlijk niet... :)

...maar...eh...hoezo...; krijg je nog geld van 'm ? :+ ;)

...'n paar weken geleden in Leek...
r25augustus2007agratiskoffieinLeek.jpg



...en sorry 'Ootje' ; stop die appel-koekjes maar FF zolang in de diepvries...
...voor een volgende keer ! :Y
 
Laatst bewerkt:
IMG_2358.jpg


...zo werkt de link beter... :)

...staat goed !!
...hoop dat ik begin volgende week mijn donkere Puig dubbel-de-bubbel ruit binnen heb...
 
Nee, nee, vers is lekkerderderder.

Have fun morgen, ik wel !

Ga morgen ff in Zolder kijken bij een stel m-f ers die circuit dag hebben.
Het schijnt vanaf hier net zo ver te zijn als Assen.

Ik ga natuurlijk ook mee voor de friet uit een echt frietkot
 
...nou ja zeg ; komt er keer iemand helemaal (kuch, kuch...) naar het Noorden, zak ik uitgerekend morgen o.a. af naar het Westen...

...had je anders nog een mooie route kunnen laten zien die o.a. Leek aandoet...

...ik geloof dat het program voor morgen er als volgt uitziet : om een uur of 11 haak ik aan bij een andere blijde rijder ter hoogte van A'dam. Tegen een uur of 12 zal ik tegen wat andere oude lijven lopen bij Motor Houtrotrust (sorry...)...

...daarna gaan we geloof ik via een tourtje (heel kleintje dan) naar Goedhart brommers. Schijnt een soort van koopjesmarkt te zijn, ofzo...

...en aansluitend daaraan, gaan we even koffie halen in Amersfoort...
...en na de koffie en vulkoeken (geen appel-cake helaas...) zal ik al boxerend het Noorden weer opzoeken...

...we zullen elkaar dus ongetwijfeld (net niet) niet tegenkomen...
Da's zo vlakbij, misschien kom ik dan daar ook nog even heen (den haag) zodat wij ook eens kunnen kennismaken. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan