Z1000, Z750, Z750S Plaza; Deel 31

Status
Niet open voor verdere reacties.
Update van het clubhuis van Muis

[afbeelding]
Muis has left the clubhuis


full
 
Hij was aan het inhalen en alex kenende niet met een gangetje van 90 km zoals hij tegen de politie heeft verteld. Hij heeft ook toegegeven aan mij dat hij misschien wel snel naar de 120 optrok en toen is tie gaan zwabberen. Hij is gelukkig net thuis gekomen vanuit het ziekenhuis maar ben me echt wezenloos geschrokken van de wonden had ik toch nog niet zo bekeken gisteren. Hij heeft mega veel pijn kan niet liggen of zitten, en kan geen kleding verdragen aan zijn lijf. Heb nog nooit iemand zoveel pijn zien lijden zeg, heb echt met hem te doen.

Vannochtend naar de kawa gekeken en ziet er behoorlijk gehavend uit. Maar we denken zelf niet totall loss. Hij start nog perfect en een exper heeft geconstateerd dat met de voorvork ook niets mis is. In de tank zit een grote deuk zijn uitlaat is helemaal plat en afgebroken zijn kappen zitten allemaal scheef, zijn kont is eraf (dus niet alleen die van alex haha) zijn voorkuip is aan gort maar niet zijn teller en zo (weet niet hoe dat heet) wonder boven wonder doet het achterlicht wat er alleen nog maar aan draadjes bij hangt het gewoon nog en zijn voorlicht ook nog.

De politie heeft getuigen gehoord en die verklaarden eigenlijk allemaal het zelfde, dat hij met veel kabaal voorbij kwam en dat hij toen mega is gaan slingeren om er vervolgens achterover af te tuimelen. Ze waren allemaal erg aangedaan. De politie maakt er voor de rest geen werk van omdat het om een eenzijdig ongeval gaat en er geen aantoonbare bewijzen zijn hoe het heeft kunnen gebeuren.

Nou ja de verzekering dekt alle schade maar ja daar heb je op het moment nog effe niets aan.

Groetjes Leonie

Goh, hij heeft geluk gehad zeg! Kan me voorstellen dat ie veel pijn heeft :X

Vergeet de motorfiets maar voor even. Eerst maar eens gezond worden lijkt me.

Ongelooflijk wel dat de motor niet volledig plat is.
Toch raar dat ie zo sterk is gaan "wiebelen".... voor de andere Z1000-rijders misschien een stuurdemper geen overbodige luxe :?
 
***update***
68e9ed121b029d700ea50520411eb749


schade is getaxeert op 1990,70 eurootjes :X

maar het valt in het niet bij het leed wat eigenlijk de afgelopen weken hier voorbij is gekomen.....Flink,KPL,Minimuis,Alex,Pina (hopelijk blijft het erbij)
 
Laatst bewerkt:
***update***
[afbeelding]

schade is getaxeert op 1990,70 eurootjes :X

maar het valt in het niet bij het leed wat eigenlijk de afgelopen weken hier voorbij is gekomen.....Flink,KPL,Minimuis,Alex,Pina (hopelijk blijft het erbij)
van zo'n aanblik wordt ook niemand vrolijk....denk dat gevoelsmatig je van zoiets aan te treffen ook behoorlijk "ziek" bent
 
Ahh ik zie het ook ja in voorbereiding |( en en eerst rijden met dit weer en dan pas modjes plaatsen zou ik zo zeggen. Ik moet me Z750 nog bestellen!!!! Ik doe het tegenwoordig anders, eerst zorg ik dat ik geld heb en dan bestel ik wat ik wil kopen :+ Het is nu wachten op me belastinggeld en dan wordt er een mooie Zilvergrijze besteld!
Maar wil liever niet met die taartschep over straat ;)

Eerst nog nieuwe helm en broek kopen *D

er is al een schepvervanger van rizoma, die vind ik mooier als de kawa versie omdat deze nog steeds - raar- ver uit steekt zoals ik de foto kan beoordelen :W
 
effe de lugubere foto's van lexje als je niet tegen zulke foto's kan niet kijken hoor!!!!
Weet niet of alex het me in dank af neemt dat ik zijn billen op het forum zet, maar heb op het moment niets beters te doen hihi.
Zo zie je er dus uit als je geen motorbroek draagt en zo'n 40 meter over het asfalt heb geschuurt waarvan ongv 20 meter op deze bil en daarna zei ie het ging echt pijn doen en besefte hij dat het beter was om te gaan rollen. (waar je op zo'n moment opkomt zeg)
full
 
effe de lugubere foto's van lexje als je niet tegen zulke foto's kan niet kijken hoor!!!!
Weet niet of alex het me in dank af neemt dat ik zijn billen op het forum zet, maar heb op het moment niets beters te doen hihi.Zo zie je er dus uit als je geen motorbroek draagt en zo'n 40 meter over het asfalt heb geschuurt waarvan ongv 20 meter op deze bil en daarna zei ie het ging echt pijn doen en besefte hij dat het beter was om te gaan rollen. (waar je op zo'n moment opkomt zeg)[afbeelding]
na de benen van Sutra kan wat mij betreft van alles gepost worden hier :+ :+

maar het lijkt me geen prettig gevoel momenteel voor Alex
 
effe de lugubere foto's van lexje als je niet tegen zulke foto's kan niet kijken hoor!!!!
Weet niet of alex het me in dank af neemt dat ik zijn billen op het forum zet, maar heb op het moment niets beters te doen hihi.
Zo zie je er dus uit als je geen motorbroek draagt en zo'n 40 meter over het asfalt heb geschuurt waarvan ongv 20 meter op deze bil en daarna zei ie het ging echt pijn doen en besefte hij dat het beter was om te gaan rollen. (waar je op zo'n moment opkomt zeg)[afbeelding]
auw -O-
 
effe de lugubere foto's van lexje als je niet tegen zulke foto's kan niet kijken hoor!!!!
Weet niet of alex het me in dank af neemt dat ik zijn billen op het forum zet, maar heb op het moment niets beters te doen hihi.
Zo zie je er dus uit als je geen motorbroek draagt en zo'n 40 meter over het asfalt heb geschuurt waarvan ongv 20 meter op deze bil en daarna zei ie het ging echt pijn doen en besefte hij dat het beter was om te gaan rollen. (waar je op zo'n moment opkomt zeg)[afbeelding]
:o :o :o :o -O- wil t niet weten hoe pijn dat doet. :N
 
shit man, krijg direct kriebels aan mijn kuit...

nog ff over de fiets, er is weliswaar veel schade te zien en ook nog wel wat heel, maar de echte schade zou natuurlijk wel eens kunnen zitten in de zaken die je zo op het eerste gezicht niet ziet: balhoofd, wiel-assen, achterbrug, voorvork etc...
ik hoop voor jullie dat het allemaal meevalt... sterkte iig...
 
Mooie motor zeg lekker opgepoetst, wordt er wel een beetje verdrietig van als ik dan nu naar onze motor kijk. Had hem zondag nog zo mooi gepoetst en nog erger morgen komen de nieuwe handvaten binnen en de seatcover naja die hebben we dan alvast maar haha.
daarom heb ik niet al mijn piccies van gisteren hier gepost :N

voelt toch al kut aan als je eigen fiets in de prak ligt met jezelf erbij ;(
 
Hoi Luitjes, oude Z-Etters en nieuwe Z-etters.

Na een jaar niet meer te hebben gereageerd hier op het forum, toch maar wat laten horen van deze kant. Werd wel weer eens tijd;)

Er is weer een hoop gebeurd lees ik weer, goede en jammer genoeg weer te veel slechte dingen...

Bij mij komt het allemaal beetje bij beetje weer goed, na een klote 2006. Vorigjaar maar misschien 2 a3X gereden en dit jaar wil ik weer de draad oppakken samen met m'n vriendin die ook motor rijd (Honda CBR) a.s Zondag naar de Megameet dus misschien dat ik nog oude bekende tegen komt. Vorigjaar ben ik geloof ik alleen Muis tegen gekomen.

Nou Ik zal weer regel matig komen kijken op het forum, tot hoorens.

Groet Martin.
 
Ohja mijn motor is gelukkig weer helemaal klaar, alleen het frame is niet 100% recht. Maar met rijden merk je niks alleen als je het stuur los laat tijdens het rijden dan :X Misschien nog eens even laten richten.

Moest wel mijn accu vervangen want die was naar de klote na zo'n lange tijd stil staan.
 
effe de lugubere foto's van lexje als je niet tegen zulke foto's kan niet kijken hoor!!!!
Weet niet of alex het me in dank af neemt dat ik zijn billen op het forum zet, maar heb op het moment niets beters te doen hihi.
Zo zie je er dus uit als je geen motorbroek draagt en zo'n 40 meter over het asfalt heb geschuurt waarvan ongv 20 meter op deze bil en daarna zei ie het ging echt pijn doen en besefte hij dat het beter was om te gaan rollen. (waar je op zo'n moment opkomt zeg)[afbeelding]
:X :X
ziet er niet lekker uit.
sterkte met het herstel.
 
Hoi Luitjes, oude Z-Etters en nieuwe Z-etters.

Na een jaar niet meer te hebben gereageerd hier op het forum, toch maar wat laten horen van deze kant. Werd wel weer eens tijd;)

Er is weer een hoop gebeurd lees ik weer, goede en jammer genoeg weer te veel slechte dingen...

Bij mij komt het allemaal beetje bij beetje weer goed, na een klote 2006. Vorigjaar maar misschien 2 a3X gereden en dit jaar wil ik weer de draad oppakken samen met m'n vriendin die ook motor rijd (Honda CBR) a.s Zondag naar de Megameet dus misschien dat ik nog oude bekende tegen komt. Vorigjaar ben ik geloof ik alleen Muis tegen gekomen.

Nou Ik zal weer regel matig komen kijken op het forum, tot hoorens.

Groet Martin.
goed om te horen dat het weer beter gaat met je.
nu nog de tijd vinden om weer meer te :] .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan