Z1000, Z750, Z750S Plaza; Deel 31

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeeeej vriendjes en vriendinnetjes :W




Girlie is in t ziekenhuis nu :Y ivm zwangerschap en ben reuze blij dat ik internet heb *O*


Eerst ff alles bijlezen wat hier gebeurd is ;)
Hey, wat gaan we doen? Niks geks neem ik aan? Anneke en ik zaten er vanavond over te praten wanneer we een keer zouden komen (als je het goed vindt).

Heeft die kleine Kawa-freak ineens haast om eruit te komen?
 
Laatst bewerkt:
Was gezellie, effe bakkie thee gedaan en ivm de warmte ook nog een ( of iets meer )
Palmpjes naar binnen gewerkt.
En daarna nog effe wezen tunnelblazen met z'n vieren, maar moet zeggen op de Batavus-bike is dat toch minder spectaculair ;)
Dat tunnelblazen van jou is meer "puffen". Je was daarmee wel de enige die zijn uitlaat liet horen. Je reed zeker weer zonder Db-killer. *O* :Y
 
Vertel, vertel; ben ik geslaagd? :?



:Y

Een dikke

full
 
Laatst bewerkt:
_O-

Maar wel met katalysator :+
Nou, ik weet niet of het wel zo milieu vriendelijk was..... _O-

Maar ik stop er mee. Ik ben volgevreten en volgegoten. Ben nu al 3 dagen bezig. Morgen maar eens kijken of ik de foto van Zwizz kan veranderen. Is weer eens wat nieuws.

Mooie combi-foto trouwens Zwizz.... :}

Mazzel,

:W
 
Hey, wat gaan we doen? Niks geks neem ik aan? Anneke en ik zaten er vanavond over te praten wanneer we een keer zouden komen (als je het goed vindt).

Heeft die kleine Kawa-freak ineens haast om eruit te komen?


Gezellie *D

And thanks all *D

Nope nog steeds geen internet in t ziekenhuis, maaaaaar een of andere bewoner van het plaatsje hier surft nu wat langzamer op internet :X
Zetje kan ik hier niet neerzetten die is nog bij de dealer :Y


Beste is als t babietje nog een week of 3 blijft zitten, maar das nu allemaal ff afwachten :)

Maaaaar doet een mens goed alle reacties hier te lezen :Y :Y
 
Laatst bewerkt:
Gezellie *D

And thanks all *D

Nope nog steeds geen internet in t ziekenhuis, maaaaaar een of andere bewoner van het plaatsje hier surft nu wat langzamer op internet :X
Zetje kan ik hier niet neerzetten die is nog bij de dealer :Y


Beste is als t babietje nog een week of 3 blijft zitten, maar das nu allemaal ff afwachten :)

Maaaaar doet een mens goed alle reacties hier te lezen :Y :Y
We zullen voor je duimen.
duimen-gl2.jpg
 
kolere zeg zit ik ff niet op mf zijn we weer in deel 31.

@ Kawasutra zie je wel dat je het kan :} ben jij ff goed bezig
enne nog gefeliciteerd.

@ girly het beste meid je bent in ieder geval in goede handen. (komt goed)

@ ruby gefeliciteerd met de verkoop, op naar jullie nieuwe uitdaging, moge alle inzet van jullie vertaald worden in geluk.

@ de rest goede mogge.



gelukkig geen rare berichten gelezen zo ff gauw in het einde van topic nr. 30 en begin van nr. 31


of heb ik iets over het hoofd gelezen. :?
 
Laatst bewerkt:
\
heel verhaal
\
:W tijd elkaar niet gezien zeg '( B|

@ Sutra, alsnog van harte


das zeker een tijd geleden.

pas was ik nog in zoetermeer ikke belle, voicemail in gesproken, ff wachten op een reactie. (is je nr nog het zelfde ? )

maar nee hoor je bent zeker druk met de familie, ik ken dat wel ben zelf ook het hele weekend druk met die gasten en vrouw natuurlijk.

heb nog steeds een dingetje in m'n jas zitten wat ik nog kwijt mot :Y het wordt een beetje zwaar en m'n jaszak gaat uitlubberen. :?


ik hoor het wel. :W
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen weekend te horen gekregen dat er een grote kans is dat einde van de week mijn Termi's in Nederland arriveren.... ik hoop het toch echt... wil van het stofzuigergeluid af :P
nog wel ven wachten met monteren, eerst 14 mei circuitdag op zandvoort.... daar heb ik echt zin in *O* :Y *O*
 
das zeker een tijd geleden.

pas was ik nog in zoetermeer ikke belle, voicemail in gesproken, ff wachten op een reactie. (is je nr nog het zelfde ? )

maar nee hoor je bent zeker druk met de familie, ik ken dat wel ben zelf ook het hele weekend druk met die gasten en vrouw natuurlijk.

heb nog steeds een dingetje in m'n jas zitten wat ik nog kwijt mot :Y het wordt een beetje zwaar en m'n jaszak gaat uitlubberen. :?


ik hoor het wel. :W


Nummer is hetzelfde gebleven en voicemailbericht nimmer gehoord (leuk die techniek van tegenwoordig). Ik mail je vanavond wel ff mijn gsm nummer. Mocht je in de buurt zijn, Cola staat koud en Senseo is zo geZet :9

bij de weg Rijdt er al iemand trouwen met Pilot Road 2? is het wat? Ik stap toch eens over van batlax naar iets anders denk ik....
 
Iemand trouwens enig idee of er al een NL-talig handboek te krijgen is voor de Z1000 (2003-2006)?

Ik heb al zo'n engelse gedownloade versie, maar zou graag een NL-talig boek erbij hebben... :Y
 
een hoop nieuwe z-tjes op de beginpagina.
valt me wel op dat ze nog allemaal taartschep hebben ;)
die moet er toch echt af ...

de beginpagina mag voor mij aangepast worden.
ik ben niet meer in het bezit van mijn Z ...
gefelicicondoleert met de verkoop.

Geld wordt nuttig besteed begrijp ik, duikschool op de Antillen :P :P :P :P 8-)

goed plan :Y

maar nog ff met dit klimaat en dan zijn wij ook een (sub) tropisch paradijs :?
 
Gezellie *D

And thanks all *D

Nope nog steeds geen internet in t ziekenhuis, maaaaaar een of andere bewoner van het plaatsje hier surft nu wat langzamer op internet :X
Zetje kan ik hier niet neerzetten die is nog bij de dealer :Y


Beste is als t babietje nog een week of 3 blijft zitten, maar das nu allemaal ff afwachten :)

Maaaaar doet een mens goed alle reacties hier te lezen :Y :Y
goed om te horen dat het niet al te ernstig is. :Y
en wacht nog maar ff met dat jochie/meissie uit te poepen.
dat is voor het kind iets beter denk ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan