Z1000, Z750, Z750S Plaza; Deel 31

Status
Niet open voor verdere reacties.
tjonge wat zijn jullie snel.

Hij klaagde errug over pijn in zijn nek dus er zijn foto's gemaakt van zijn nek en rugwervels hij heeft een hersenschudding zijn lippen zijn beurs (waarschijnlijk door de klap van zijn helm). Hij wordt ook contsant gecontroleerd of zijn nieren het blijven doen en wordt dus ook om de anderhalf uur wakker gemaakt. Maar dat doen ze zoiezo altijd bij een hersenschudding.

Weet je wat het is met zulke dingen je gaat altijd nog bedenken van, stel dat hij op de andere weghelft was geschoven. Zijn motor is tot stilstand gekomen op nog geen meter van een dikke boom ik bedoel stel dat...... , Hij is boven op zijn hoofd terecht gekomen dus stel dat hij zijn nek had gebroken. Allemaal gedachtes spelen door mijn hoofd nu ik hier helemaal alleen (ach ach arme ik) in mijn huisje zit.

Tja het is inderdaad nog goed afgelopen ondanks dat hij de komende weken niet lekker onderuit gehangen voor de tv kan zitten hihi. Ik hoop dat de uitslagen morgen goed zijn. En dat hij dan lekker mee naar huis kan. Het zal wel een hele week een klaagzang worden maar goed dat neem ik dan maar voor lief.

Groetjes Leonie
 
dat je opgelucht was geloof ik graag. :Y

en dat volgens de richtlijnen bedoelde ik eigenlijk ook in mij sub schrift.
dat het misschien niet verstandindig was de bus te verplaatsen zonder dat er hulpdiensten bij zijn.
je kan natuurlijk niet zien wat het letsel is als de bus er nog op staat.
en door zo'n beknelling kan het zijn dat er iets doodslaat waardoor het slachtoffer niets voelt en denkt dat alles ok is.
als de bus dan verplaatst zou worden en er zou iets aan de hand zijn heb je een pobleem zonder hulpdiensten.

Ik denk dat je dit hier voor 100% goed verwoordt Henk!! :} :} :}
 
tjonge wat zijn jullie snel.

Hij klaagde errug over pijn in zijn nek dus er zijn foto's gemaakt van zijn nek en rugwervels hij heeft een hersenschudding zijn lippen zijn beurs (waarschijnlijk door de klap van zijn helm). Hij wordt ook contsant gecontroleerd of zijn nieren het blijven doen en wordt dus ook om de anderhalf uur wakker gemaakt. Maar dat doen ze zoiezo altijd bij een hersenschudding.

Weet je wat het is met zulke dingen je gaat altijd nog bedenken van, stel dat hij op de andere weghelft was geschoven. Zijn motor is tot stilstand gekomen op nog geen meter van een dikke boom ik bedoel stel dat...... , Hij is boven op zijn hoofd terecht gekomen dus stel dat hij zijn nek had gebroken. Allemaal gedachtes spelen door mijn hoofd nu ik hier helemaal alleen (ach ach arme ik) in mijn huisje zit.

Tja het is inderdaad nog goed afgelopen ondanks dat hij de komende weken niet lekker onderuit gehangen voor de tv kan zitten hihi. Ik hoop dat de uitslagen morgen goed zijn. En dat hij dan lekker mee naar huis kan. Het zal wel een hele week een klaagzang worden maar goed dat neem ik dan maar voor lief.

Groetjes Leonie
ik denk dat je je eigen niet te druk moet maken over wat er hadkunnen gebeuren.
het is al met al wat je nu weet goed afgelopen.

over de rest niet nadenken in een auto of op een fiets kan het ook goe mis gaan.
als je daar te stil blijft staan heb je geeen leven meer.
natuurlijk is alles nu nog vers en dat gevoel slijt denk ik wel.
iig sterkte met de verzorging van het mannetje als ie straks weer bij je thuis is.
hij zal best wel een beetje zielig zijn. ;)
 
tjonge wat zijn jullie snel.

Hij klaagde errug over pijn in zijn nek dus er zijn foto's gemaakt van zijn nek en rugwervels hij heeft een hersenschudding zijn lippen zijn beurs (waarschijnlijk door de klap van zijn helm). Hij wordt ook contsant gecontroleerd of zijn nieren het blijven doen en wordt dus ook om de anderhalf uur wakker gemaakt. Maar dat doen ze zoiezo altijd bij een hersenschudding.

Weet je wat het is met zulke dingen je gaat altijd nog bedenken van, stel dat hij op de andere weghelft was geschoven. Zijn motor is tot stilstand gekomen op nog geen meter van een dikke boom ik bedoel stel dat...... , Hij is boven op zijn hoofd terecht gekomen dus stel dat hij zijn nek had gebroken. Allemaal gedachtes spelen door mijn hoofd nu ik hier helemaal alleen (ach ach arme ik) in mijn huisje zit.

Tja het is inderdaad nog goed afgelopen ondanks dat hij de komende weken niet lekker onderuit gehangen voor de tv kan zitten hihi. Ik hoop dat de uitslagen morgen goed zijn. En dat hij dan lekker mee naar huis kan. Het zal wel een hele week een klaagzang worden maar goed dat neem ik dan maar voor lief.

Groetjes Leonie

Wees blij dat die angsten ongegrond bleken! :Y ......en wees blij als-ie kan klagen, dan is-ie er in ieder geval nog!! :Y
 
Verschrikkelijk is dit!! Ik krijg gewoon de kriebels over m'n lijf als ik er aan denk hoe alles open kan schuren zo zonder bescherming!! Hoop echt dat hij er weer helemaal van opknapt, en dat het ook niet te lang gaat duren!! Heel veel sterkte, en denk maar niet aan z'n Kawa, dat is slechts bijzaak nu!!


Ja ik ook toen ik het zag, niet om af te schrikken hoor, maar het stof van zijn spijkerbroek zat in zijn heup. Normaal gesproken zit zijn jas altijd vast aan zijn broek maar aangezien hij die nu niet droeg is zijn jas omhoog geschoven dus ook op zijn ruggenwervel zit een brandplek van zo'n 25 cm groot. En dat is dan nog niet alles he zijn kuit en knieen zien er ook aardig gehavend uit. En dan kom je in het ziekenhuis steken ze meteen een tetanusprik in je die ook nooit altijd zo fijn aanvoelt en dan denk je dat je alles gehad hebt, gooien ze nog een fles betadine (of wat voor goedje dan ook) erover heen om het schoon te maken, je hoorde het bijna sissen en alex siste er ook bij.
 
Ja ik ook toen ik het zag, niet om af te schrikken hoor, maar het stof van zijn spijkerbroek zat in zijn heup. Normaal gesproken zit zijn jas altijd vast aan zijn broek maar aangezien hij die nu niet droeg is zijn jas omhoog geschoven dus ook op zijn ruggenwervel zit een brandplek van zo'n 25 cm groot. En dat is dan nog niet alles he zijn kuit en knieen zien er ook aardig gehavend uit. En dan kom je in het ziekenhuis steken ze meteen een tetanusprik in je die ook nooit altijd zo fijn aanvoelt en dan denk je dat je alles gehad hebt, gooien ze nog een fles betadine (of wat voor goedje dan ook) erover heen om het schoon te maken, je hoorde het bijna sissen en alex siste er ook bij.
Alles beter dan n nare infectie

echt ik ga nog geen 10 meter rijden zonder mijn pak...allemaal gelul achteraf dat weet ik maar ik ben totaal niet zeker als ik me spullen niet aanheb...noem het bijgeloof of whatever.

was ook blij dat Niels zijn pak aan had,,,wel net 1 maand oud dat pak en totaal naar de klote maar heef hem voor veel erger behoed.

heel veel sterkte en niet te veel stilstaan bij wat had kunnen gebeuren
 
Ja ik ook toen ik het zag, niet om af te schrikken hoor, maar het stof van zijn spijkerbroek zat in zijn heup. Normaal gesproken zit zijn jas altijd vast aan zijn broek maar aangezien hij die nu niet droeg is zijn jas omhoog geschoven dus ook op zijn ruggenwervel zit een brandplek van zo'n 25 cm groot. En dat is dan nog niet alles he zijn kuit en knieen zien er ook aardig gehavend uit. En dan kom je in het ziekenhuis steken ze meteen een tetanusprik in je die ook nooit altijd zo fijn aanvoelt en dan denk je dat je alles gehad hebt, gooien ze nog een fles betadine (of wat voor goedje dan ook) erover heen om het schoon te maken, je hoorde het bijna sissen en alex siste er ook bij.

Geloof me, ik weet wat het is!!.....Al was het toen slechts bij 1 been, toen mijn leren broek was opengescheurd bij een ongeluk, en ik 40 meter later pas stil kwam te liggen! Hij mag ontzettend blij zijn dat hij er geen open breuk bij heeft opgelopen, al zal z'n vlees op sommige plaatsen wel tot aan 't bot zijn weggesleten! Ik hoop zo dat er geen infecties op zullen treden, want straatvuil is echt troep!!
 
Alles beter dan n nare infectie

echt ik ga nog geen 10 meter rijden zonder mijn pak...allemaal gelul achteraf dat weet ik maar ik ben totaal niet zeker als ik me spullen niet aanheb...noem het bijgeloof of whatever.

was ook blij dat Niels zijn pak aan had,,,wel net 1 maand oud dat pak en totaal naar de klote maar heef hem voor veel erger behoed.

heel veel sterkte en niet te veel stilstaan bij wat had kunnen gebeuren

Wat is er met Niels gebeurd trouwens?......Heb wel iets vernomen, maar was toen net weer effies een paar weken niet hier aanwezig. Hoop dat 't allemaal goed gaat met Minimuis!!
 
Geloof me, ik weet wat het is!!.....Al was het toen slechts bij 1 been, toen mijn leren broek was opengescheurd bij een ongeluk, en ik 40 meter later pas stil kwam te liggen! Hij mag ontzettend blij zijn dat hij er geen open breuk bij heeft opgelopen, al zal z'n vlees op sommige plaatsen wel tot aan 't bot zijn weggesleten! Ik hoop zo dat er geen infecties op zullen treden, want straatvuil is echt troep!!
hier wil ik dus niet denken.
 
Schrik me rot van al die verhalen!
Sterkte met het herstel , de rest is maar bijzaak.
Er is maar 1 ding dat teld ,en dat is je eigen lijf.
 
:o -O- ;( tjeetje zeg, wat een verhalen -O-

@ Pina; wat een ongelofelijke mazzel zeg! Ben je goed weggekomen

@ Leonie; Sterkte voor & met je man!!

@ Girlie ( & kpl) ; succes de laatste paar weken, wel jammer dat je die in 't ziekenhuis moet doorbrengen

@ Sutra; beetje laat maar: Gefeliciteerd *O*
 
Ja ik ook toen ik het zag, niet om af te schrikken hoor, maar het stof van zijn spijkerbroek zat in zijn heup. Normaal gesproken zit zijn jas altijd vast aan zijn broek maar aangezien hij die nu niet droeg is zijn jas omhoog geschoven dus ook op zijn ruggenwervel zit een brandplek van zo'n 25 cm groot. En dat is dan nog niet alles he zijn kuit en knieen zien er ook aardig gehavend uit. En dan kom je in het ziekenhuis steken ze meteen een tetanusprik in je die ook nooit altijd zo fijn aanvoelt en dan denk je dat je alles gehad hebt, gooien ze nog een fles betadine (of wat voor goedje dan ook) erover heen om het schoon te maken, je hoorde het bijna sissen en alex siste er ook bij.
Dit zijn berichten die je liever niet leest, laat staan mee maakt. ;(
Ik hoop dat alles weer snel geneest en hij weer naar huis mag.
Ik betrap me zelf er op dat ik de laatste tijd ook steeds gemakkelijker even in mijn spijkerbroekeven naar mijn dealer reed of gewoon even naar het dorp verder op, maar nu dit gelezen doe ik weer netjes mijn pak aan.

Heb je trouwens een adres en naam voor ons dan kunnen we een kaartje naar het ziekenhuis sturen.
 
Laatst bewerkt:
moguh all, sterke girlie,alex en iedereen die ik over het hoofd gezien heb!

Pina idd mazzel gehad, op je motor na dan -O-


Nou werkse allemaal vandaag :W
 
Bij de weg, iemand ook het adres en kamernr. van Girlie?
Ze kon het mij gisteren niet vertellen omdat ze haar bed niet uitmocht :N })
Mag het ook mailen, maar denk dat er hier misschien wel meer mensen een kaartje of bloemetje willen sturen.
 
Waarom moet ik altijd mijn bescherming dragen??????????
Nou hierom dus!!!!!!!!
full
 
Wat is er met Niels gebeurd trouwens?......Heb wel iets vernomen, maar was toen net weer effies een paar weken niet hier aanwezig. Hoop dat 't allemaal goed gaat met Minimuis!!
Niels heeft een schuiver gemaakt in een bocht.

Fiets tegen de boom total loss
Niels er tussen door gevlogen ...gelukkig niet er tegen..... maar toch een gebroken arm en zware hersenschudding en nog diverse zware kneuzingen

Gaat al aardig goed nu met hem.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan