Crane HI-4

Tuurtje

Die hard MF'er
16 mei 2004
265
0
Belgie
Gisteren de eerste poging gedaan om mijn Tequilla-rider op te starten......Uiteindelijk is het wel gelukt...maar de achterste bougie wilde niet vonken. Ik heb een Crane HI-4 (single fire)set gemonteerd en na een controle bleken de bougies, de bougiekabels en de bobine in orde te zijn.
Het kan dus alleen in de onstekkingsunit zelf of in de bedrading zitten.
Verder zou de afstelling van de crane helemaal ontregeld zijn. Volgens de beschrijving lijkt alles goed te staan.

Is er iemand die en paar handige tips heeft om de bike aan de gang te krijgen.....Dan kan ik hem voor de superrally nog door de keuring trekken......
 
Met een beetje geluk heb ik het euvel al gevonden....na de eerste montage heb ik alles nog een keer moeten demonteren....en de tweede keer heb ik waarschijnlijk een draadje verkeerd aangesloten....komend weekend alles nog eens proberen...
 
Ik ga na 18 jaar ook op electrisch over.
Maar lijkt me toch sterk dat er geen papiertje bij die crane zit waain staat waar je de draadjes aan vast moet maken.
Zet mijn crane er zondag in.Laat wel weten of deze het wel doet.
 
Tuurtje heeft alweer andere problemen, Pitbuell.

De echte problemen komen nog wel.....

die meuk uit een poederblusser kruipt overal tussen en vreet alles kapot.. als ie pech heeft blijft ie nu met electrisch geneuzel zitten..

beetje zooi in de stekkers, beetje tussen de bedrading etc...

Wel zonde, hij was al een eind op weg..

wijze les, NOOIT een poederblusser gebruiken bij electronica..
 
Shovel is weer start klaar...van de week de motor maar naar buiten rollen voordat we gaan starten....

Alles lijkt weer goed te staan......
 
voor het terug opstarten heb ik gewoon alles afgeblazen. Als hij het weer doet dan ga ik een aantal draden in de dashkit vervangen (dit was ik eigenlijk toch al van plan......). Deze draden zijn namelijk het meeste aangetast.
 
Bij mij niks dan lof tot nu toe over de crane(dual).
Motor weer in elkaar gezet,crane statisch gesteld en na 2 jaar na de eerste kick lopen.
Geen pingelen,trekt goed door.Perfect.Nu ff de carburatie afsellen en klaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan