nieuw project

MadFrankie

Rookie
25 aug 2006
28
0
westerhoven
Wat vinden jullie van mijn nieuwe panheadprojectje?? :)

buick%20010.JPG
 
Mooie werk Frank, vooral omdat het een panhead is.
Jammer genoeg zie je die steeds minder.
De combi met het frame, wielen en het classic blok maakt het erg mooi.
Fuck, die wielen. fivespoke ( :} )met 300 achterbandje?

Had jij nu op "Old Cars Never Die" een berichtje voor mij achter gelaten?
Zo ja, dan heb je antwoord.

grtzz Cooperboy
 
Laatst bewerkt:
Heel mooi.
Is het een echte panhead of een aftermarket exemplaar?

Prachtige wielen, mooi frame met mooie lijn. Ben benieuwd!
 
Yo Cooperboy,
Ik had inderdaad dat berichtje achtergelaten...

Achterband is trouwens een 250. Vind ik meet als breed zat :)
 
Welk woord gebruiken de Duitsers ook alweer voor zoiets??

UBERGEIL

Er bestaat inderdaad nog hoop hier.

Hij ziet er inderdaad heel mooi uit, kwijl, kwijl, kwijl, zo zit ik weer met een nat hemd.

:} :] :] :} :9 :9 :9
 
Dank, Dank... voor de lovende woorden met mijn betrekking tot mijn nieuwe project. *D

Zal ik toch wel goed bezig zijn dan.
Ik zal hier regelmatig wel een update'je doen over de vorderingen.
Het zal nog wel een tijdje duren voordat ie klaar is, maar ik heb geen haast, want ik kan voorlopig nog gewoon met de highneck rijden.
ik hoop zo'n beetje tegen het eind van de zomer klaar te zijn (hoop ik) :?

het meeste aan de fiets zal zelfbouw zijn, zoals het frame, wielen, benzinetank, olietank, spatbord, zadel, cilinderkoppen!!!, rocket covers, stuur, aangepaste vork, controls enz enz enz enz........................... :) :) :) :) :)

Ik hou jullie wel op de hoogte!
 
Dank, Dank... voor de lovende woorden met mijn betrekking tot mijn nieuwe project. *D

Zal ik toch wel goed bezig zijn dan.
Ik zal hier regelmatig wel een update'je doen over de vorderingen.
Het zal nog wel een tijdje duren voordat ie klaar is, maar ik heb geen haast, want ik kan voorlopig nog gewoon met de highneck rijden.
ik hoop zo'n beetje tegen het eind van de zomer klaar te zijn (hoop ik) :?

het meeste aan de fiets zal zelfbouw zijn, zoals het frame, wielen, benzinetank, olietank, spatbord, zadel, cilinderkoppen!!!, rocket covers, stuur, aangepaste vork, controls enz enz enz enz........................... :) :) :) :) :)

Ik hou jullie wel op de hoogte!

Dus je maakt bijvoorbeeld het carter en de dynamo niet zelf? Dat valt me dan weer tegen!

Nee hoor, hulde voor zoveel vlijt. Ik wou dat ik dat kon.
Ben benieuwd naar de vorderingen!

en ga je dit jaar weer meedoen aan parkgolf?
 
Die van Ronnie zijn niet met CNC gemaakt, maar 'gewoon' met de hand!

Rijdt de FLH alweer Alf?
 
Oh ja dat klopt.Met een kleine handfreesmachine of zoiets.Heb sinds een paar dagen mijn gereviseerd onderblok terug.Ben nu ff koppen aan hewt schoon maken.Hoop volgende week terijden.Weet jij trouwens of het zin heeft om klepseals op de uitlaatklep te zetten?Volgens mij hoeft alleen de inlaatklep.In mijn ondedelenboek staan er 4 vermeld.
 
Laatst bewerkt:
Oh ja dat klopt.Met een kleine handfreesmachine of zoiets.Heb sinds een paar dagen mijn gereviseerd onderblok terug.Ben nu ff koppen aan hewt schoon maken.Hoop volgende week terijden.Weet jij trouwens of het zin heeft om klepseals op de uitlaatklep te zetten?Volgens mij hoeft alleen de inlaatklep.In mijn ondedelenboek staan er 4 vermeld.

Yep, ik heb ze ook op de uitlaapklep.
En ze zijn inmiddels zo lek als een mandje ;(
 
Het zijn inderdaad dezelfde koppen als die van Ronnie, maar deze heb ik wel zelf gefreesd. Ronnie heeft de eerste met een conventionele machine gemaakt, maar dat was wel erg veel uur werk.
Ik heb ze nu bij mij op de cnc machine gemaakt. :)
 
Die van Ronnie zijn niet met CNC gemaakt, maar 'gewoon' met de hand!

Hey Marc en meelezenden.....die koppen van Ronnie zijn eigen motor zijn idd met de hand gemaakt, dat klopt.
Maar hij heeft onlangs ook een aantal setjes laten draaien op de CNC voolgens de specs van zijn eigen koppen.....dus hij heeft ook CNC gedraaide koppen liggen.

Enkel houd hij zelf voor toekomstige projecten en enkele zijn te koop dus........ ;)
 
Laatst bewerkt:
Wie denk je dat die koppen voor Ronnie heeft gefreesd???? :) :)

Gefreesd, en niet gedraaid Diesty boy, dat is toch echt wat anders................ ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan