nieuw project

Fokkin hell! De cilinderkoppen+ velgen zelf gemaakt!!???

Dacht dat ik iets speciaals aan het bouwen was met mn zelfbouwframe projectje :|
Maarja, ik heb ook alleen n draaibank bij n vriend van me en een pijpenbuiger. :)(zegt ie jaloers)
 
Hier weer even een kleine update !!!!!

Vandaag aan het stoeien geweest met ene paar flinke stukken aluminium, waarvan ik een paar nieuwe rocker covers van heb gemaakt!! :) :) :)

Is dit geil of is dit SUPERGEIL!!!!!!!!!!!! :) :)

rocker%20covers%20003.JPG
 
Ik wilde even een misverstand rechtzetten, wat er bij een aantal mensen ontstaan is mbt de cilinderkoppen die ik heb gemaakt.
Ik heb de cilinderkoppen bij mij op het bedrijf wel gefreesd, maar het ontwerp en ontwikkeling is gedaan door Ronnie Breuer van de Ironpit in Helmond.
Hij heeft een aantal jaren geleden voor zichzelf een set van deze koppen gemaakt, en er nu een aantal jaren naar volle tevredenheid mee rondgereden.
Hij kreeg steeds meer mensen die ook in de koppen geinteresseerd waren, en heeft toen besloten om er een aantal sets te laten maken.
Omdat Ron niet de beschikking heeft over cnc machines, heb ik deze koppen in opdracht van hem gemaakt. Het zijn dus eigenlijk Ironpit cilinderkoppen.
Indien iemand interesse heeft in deze koppen kunnen ze contact opnemen met Ronnie. Ook het frame is gemaakt door Ron (naar mijn ontwerp), omdat ik weer niet de middelen heb om buizen te buigen ed, en Ron wel.
De wielen is hetzelfde verhaal, ik heb weer niet de middelen om rvs te lassen ed, daarom heeft ook Ron deze voor mij gemaakt.
Ere wie ere toekomt ,Ron................ ;)
 
ronnie is echt een vakman ! :}

heeft voor hij naar australie ging nog een tijdje bij t zelfde bedrijf gewerkt waar ik ook wat tijd verdrijf,
 
Terug
Bovenaan Onderaan