En in het gooi? Deeltje 6 ( De G&VUTHC)

Status
Niet open voor verdere reacties.
ben koekblik monteut.
ken het hele gebeuren betreft kleppen stellen
blade moet ook nog steeds gebeuren. vind het over het algemaan niet veel werk maar heb er ook niet veel zin in
_O-

miss deze week als nog ff kijken om het te doen O-)

( zeg ik al een paar daaaagen )

Tja, ik maak me nergens druk om, kan zelf aardig sleutelen aan diverse dingen....
draai me handen hier niet voor om, maar goed kleppen stellen bij auto's(althans degene die ik gedaan heb, hoefde tot nu toe de nokken er niet af haha) maar goed gaat helemaal goed komen en dan heb ik voorlopig weer een goede fiets waar ik alleen kleine beurtjes hoef te doen .....
 
jahoor
die lange zit dan in de eifel. Wat een nerd joh.
Echt elk ritje dat WIJ organiseren kan je niet en als wij de datums van jou ritjes niet kunnen zit je ons een beetje af te blaffen als een Hond die geen bot krijgt :S

;) j/k
 
wat is die eifel eigenlijk? een leuk stukje met veel bochten ofzo? ik hoor er namelijk wel vaker van maar ik weet niet precies wat het is...
weet er trouwens iemand of er motorkampen bestaan, waar je dus bijvoorbeeld een week lang gaat motorrijden etc?
 
Tja, ik maak me nergens druk om, kan zelf aardig sleutelen aan diverse dingen....
draai me handen hier niet voor om, maar goed kleppen stellen bij auto's(althans degene die ik gedaan heb, hoefde tot nu toe de nokken er niet af haha) maar goed gaat helemaal goed komen en dan heb ik voorlopig weer een goede fiets waar ik alleen kleine beurtjes hoef te doen .....

mijn zo genoemde ex-leermeester ( leer nu nog steeds dingen van hem ) heeft me een keer een klus gegeven en zei daarbij:
als je dit begrijpt en normaal goed voorelkaar krijgt dan kan je bijna alles voor elkaar krijgen met koekblikken en motoren _O-

koppakking van een peugeot 104 met v-snaar die om een hoekje loopt _O-
vond het wel grappig
 
Trouwens......


stoplichten Vaartweg - Havenstraat, Hilversum, zaterdagavond rond 19:30


waren dat twee Gooi-ers die daar voor het stoplicht stonden? ik zwaaide wel braaf, maar geen idee of het MF-ers waren.


2 racers.......ééntje was rood :+ ......dacht ik :X

iemand van hier :?




:^

niemand :?

nog maar ff vragen nu het hier lekker druk is :+

ikke al zwaaiende vrij herkenbaar aan mijn BMW JagdPanzer :]
 
wat is die eifel eigenlijk? een leuk stukje met veel bochten ofzo? ik hoor er namelijk wel vaker van maar ik weet niet precies wat het is...
weet er trouwens iemand of er motorkampen bestaan, waar je dus bijvoorbeeld een week lang gaat motorrijden etc?
 
wat is die eifel eigenlijk? een leuk stukje met veel bochten ofzo? ik hoor er namelijk wel vaker van maar ik weet niet precies wat het is...
weet er trouwens iemand of er motorkampen bestaan, waar je dus bijvoorbeeld een week lang gaat motorrijden etc?

eifel is een soort ardennen maar dan in duitsland.
veel bochten door de bergen en ravijntjes.

@xtra

laat dat jochie is wat foto"s zien

:9~
 
eifel :?

komtiedanhe :}

img0007smallrv6.jpg

maatje :)

img0043smallwb9.jpg

ikke uitgelaten :+

img0085smallre7.jpg

mijn Fireblade.........R.I.P B|

img0110smallwy5.jpg

en soms is het in mei daar kudweer.....hagel :r

img0128smallfm6.jpg

lots and lots of bochtjes :]


nog wat meer zien :?
 
Laatst bewerkt:
keej...voorut dan maar :)


eerste pics boven waren vakantie van mij en erwin a.k.a "The Fox"


volgende pics zijn van vakantie met The Fox, Asami, en Ikke met mijn vriendinnetje MotoMuzzi :

img0036smallvq5.jpg

lekkere snack halverwege daggie sturen......nutsen en marsen in de tanktas :+
(muzzi+animal)

pict3110smallyw2.jpg

The Fox + kleurstoffen = niet goed :+

pict3158smallai7.jpg

muzzi aan het uitrusten :z

pict3199smallye8.jpg

kzei toch............bochtjes :] ...en dan staan de leukste haarspeldjes er nie eens op |(
 
Laatst bewerkt:
ziet er leuk uit!
over 2 jaartjes met de meest actieve members van hier een rij vakantietje houden? lang weekend daar rijden met zn allen :D
 
jahoor
die lange zit dan in de eifel. Wat een nerd joh.
Echt elk ritje dat WIJ organiseren kan je niet en als wij de datums van jou ritjes niet kunnen zit je ons een beetje af te blaffen als een Hond die geen bot krijgt :S

;) j/k
:( pannekoek!

Dat ik dan in de Eifel zit staat al maanden in mijn sig..........
Ze wíllen me er gewoon niet bij hebben -O-
 
keej...voorut dan maar :)


eerste pics boven waren vakantie van mij en erwin a.k.a "The Fox"


volgende pics zijn van vakantie met The Fox, Asami, en Ikke met mijn vriendinnetje MotoMuzzi :

[afbeelding]
lekkere snack halverwege daggie sturen......nutsen en marsen in de tanktas :+
(muzzi+animal)

[afbeelding]
The Fox + kleurstoffen = niet goed :+

[afbeelding]
muzzi aan het uitrusten :z

[afbeelding]
kzei toch............bochtjes :] ...en dan staan de leukste haarspeldjes er nie eens op |(
Ff stoppen met die foto's nou hoor :P
Duurt nog een paar weken voor ik mag :]
 
nou jongens ik ga naar bed, hier gebeurt toch niks meer, ik zie jullie morgen wel weer.
adieu
 
Jeetje toch nog 204 fototjes gemaakt
zal er een aantal posten want denk niet dat jullie op alle 204 zitten te wachten ;)

achteraf gezien kost het meer werk omdat ik met ImageShack wil gaan werken.
Tot morgen dan maar? :W
 
jeetje, deel 6 alweer, en pagina 4!

Vodcat, je bent wel vaak op de foto gezet zeg! zou het aan je vrouwelijkheid liggen?
 
Om ff in de reden te vallen..

Ik prik maar ff een datum om een leuke G&VUTHC rit te gaan houden.

--==NEXT G&VUTHC JOYRIDE==--

When? May 27th 2007

Location? Hotel De Witte Bergen - Eemnes

Time? 11:00 AM



Members ZA:
01 - Little_Bear - Honda VF1100 Sabre (kan iemand achterop OVB)
?

Members OVB:
?


p.s.: Het geheel is natuurlijk wel onder voorbehoud van lekker weer. Lekker weer = géén regen!

Lijkt me erg leuk, ik denk dat ik ook ff langskom :) Dus zet mij ook maar OVB
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan