En in het gooi? Deeltje 6 ( De G&VUTHC)

Status
Niet open voor verdere reacties.
2 gooiers gespot bij media park

alezyzf ( als het goed is )

en die persoon op de intruder van zondag op de MM
weet geen naam van m :N
 
www.torrart.com/radio
jaja ik ben daar een dj, en als je nu ff meeluistert dan kan je wat lekkere nummertjes meeluisteren en in de chatbox kan je ook nummers aanvragen zolang ze maar een beetje house enzo zijn
 
*proest* ik weet niet goed hoe ik dat nu weer op moet vatten... _O- .. vieze funs!!! haha
eeeee.. nou probeerde ik het nog te negeren die opmerking,
maar door jouw schuld krijg ik wel een visualisatie erbij :X :X :X :+

@motorgek!, hoe doe je dat :?
 
Laatst bewerkt:
haha.. over spotten gesproken.. ik ben ook nog maar nieuw wat betreft dit topic.. maar:

GESPOT:

Wie: Motormeid? Naam onbekend, wel klein, kwam net met d'r teentjes aan de grond voor 't verkeerslicht.. leuk en schattig gezicht :+

Waar: Verkeersplein Soestdijkerstraatweg/Ringweg Oost Hilversum (richting Baarn)

Tijdstip: ca. 14:15u. vanmiddag

Soort motor: Honda CBR 600F, Kenteken MT-##-##

Ik reed er een tijdje achter en ging d'r met een spurt voorbij toen we op de weg richting Baarn zaten.. ik had haast, moest naar Lage Vuursche :]

Wie o wie was dit? :P
 
Laatst bewerkt:
Ruffrider.....H4D3S.....jullie hebben me overgehaald. Was een leuke rit naar Veenendaal, ik stond er ook goed op.

Poike....Ik sluit me aan bij het Gooi topic, tenslotte kom ik er vandaan. Gooi deze foto in de openingspost, als je wilt. Huizen vertegenwoordigd!!

[afbeelding]
Welkom :)


Vertel ff wat meer over jezelf :Y
 
Gaan we nou trouwens alle in het gooi gespotte motoren vermelden :?
Zonder stickert is kansloos :Y
 
haha.. over spotten gesproken.. ik ben ook nog maar nieuw wat betreft dit topic.. maar:

GESPOT:

Wie: Motormeid? Naam onbekend, wel klein, kwam net met d'r teentjes aan de grond voor 't verkeerslicht.. leuk en schattig gezicht :+

Waar: Verkeersplein Soestdijkerstraatweg/Ringweg Oost Hilversum (richting Baarn)

Tijdstip: ca. 14:15u. vanmiddag

Soort motor: Honda CBR 600F, Kenteken MT-##-##

Ik reed er een tijdje achter en ging d'r met een spurt voorbij toen we op de weg richting Baarn zaten.. ik had haast, moest naar Lage Vuursche :]

Wie o wie was dit? :P

Haast... sure... indruk proberen te maken heet dat :+
 
Ik luister mee. Voorlopig hoor ik grafherrie B|


En de rest van je thuis-hand-en-span-diensten hoeven we NIET te weten! ;)
grafherrie?!?! zometeen komt er fftjes een hak nummer (aangevraagd)
wat wil je liever horen?
 
Gaan we nou trouwens alle in het gooi gespotte motoren vermelden :?
Zonder stickert is kansloos :Y


Neuh.. zat inderdaad geen stickert op.. maar jah.. als ik zo naar afgelopen MFMM kijk, dan heeft hooguit de helft van de G&VUTHC maar een MF-stickert op z'n plaat zitten.. :X
 
Deze plaat klinkt veel beter motorgek ;)



En nog wat: Rijden op de openbare weg zonder RBW :?

:N niet doen. Als je iets veroorzaakt heb je dikke kans dat je de rest van je leven mag betalen.
Is niet cool.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan