En in het gooi? Deeltje 6 ( De G&VUTHC)

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik vergeet altijd een beetje dat er vertraging zit tussen wat ik hoor en jullie horen
 
Hey Motorgek, nog zo'n plaatje en ik zoek het rode kruisje hoor :+
 
ouwe lullen muziek vrees ik _O-

*edit: niet zo gek, ik ben dubbel in leeftijd :X
[me="Xtra"]hoort nu weer iets wat ietsjes beter is :Y[/me]
nogmaals edit* die breekt ie af |( |(
 
Laatst bewerkt:
maar zonder het openbare weg probleem is het een goede koop?


Motortje ziet er goed uit.. en voor dat geld kun je er, na een goede proefrit, niet echt een bult aan vallen.. prima lesmotortje.. ik heb er ooit op leren rijden toen ze nog hageltjenieuw waren :Y Dat was overigens wel de GS500 Bandit en niet de Slingshot.

En oefenen, moet je inderdaad maar op een parkeerterrein van een bedrifj doen ofzo.. niet op de openbare weg.. scheelt een bekeuring en misschien voortijdige ontzegging van de rijbevoegdheid :+
 
oei voortijdige ontzegging van de rijbevoegdheid. dat is niet mis, liever niet.
mn vader zei dat t wel mocht, zolang ik maar alleen in de straat of parkeerplaatsen of op t circuit, hij stelde zelfs een dagje zandvoort voor. w00t
 
Motortje ziet er goed uit.. en voor dat geld kun je er, na een goede proefrit, niet echt een bult aan vallen.. prima lesmotortje.. ik heb er ooit op leren rijden toen ze nog hageltjenieuw waren :Y Dat was overigens wel de GS500 Bandit en niet de Slingshot.

En oefenen, moet je inderdaad maar op een parkeerterrein van een bedrifj doen ofzo.. niet op de openbare weg.. scheelt een bekeuring en misschien voortijdige ontzegging van de rijbevoegdheid :+

Suzuki GSF 400(S), 600(S), 650(S), 1200(S) of 1250(S) Bandit.
geen 500 bij :N

verder .. motorgek! , als je geen afgesloten terrein hebt, niet aan beginnen, over twee jaar zijn er nog zat leuke en mss nog wel veel leukere motoren te koop ;)
 
Draai maar iets van Simon & Garfunkel, Genesis, Queen, Savage garden etc... :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan