En in het gooi? Deeltje 6 ( De G&VUTHC)

Status
Niet open voor verdere reacties.
mwhoa.. dat niet.. noem het eerder verstandiger, maar zo nu en dan trek ik nog aardig aan het gas hoor.. ook 1 van de redenen dat ik niet zo snel meer een buikschuiver zal aanschaffen.. al heb ik nog steeds een voorliefde voor de CBR1100XX Super Blackbird 8-)
dan ben ik al heeeeel verstandig zeker.... rij altijd heel rustig :)

ben niet zo op de buikschuivers, hoewel ik moet toegeven dat bij de nieuwere toch wel mooie tussen zitten, zoals de R1 van Xtra :X maar ook de nieuwe GSX-R vind ik toch wel :9
hoef ze niet te hebben hoor ;)
 
ja sorry, ik heb geen high quality mic.
ik zal oasis wonderwall ff neerladen, heerlijk nummer
 
ik ben trouwens om 11 uur wel weer offline. ik kan wel misschien 10 a 15 minuten langer doorgaan maar eigenlijk zit ik op een schema
 
hehe, ja kom maar op met die namen dan draai ik het wel hoor. ik vind de meeste wel goed.
 
ach ja, ik ga er waarschijnlijk vooral aan klussen, niet dat dat zoveel nodig is maar er misschien een mooie streetbike van maken. indruk maken ;)
 
ach ja, ik ga er waarschijnlijk vooral aan klussen, niet dat dat zoveel nodig is maar er misschien een mooie streetbike van maken. indruk maken ;)
Doe dat en laat je een keer naar zandvoort of zo rijden en leef je een dagje uit.
Dan heb je veeel meer lol en is het veilig ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan