Intruder 800

Ninoter

MF'er
19 mrt 2007
200
0
Ik heb hier een paar opmerkingen gekregen dat ik geen intruder 800 moet kopen omdat er te weinig onderdelen voor zijn...

Graag zou ik dat bekrachtigd willen hebben door een paar echte freaks die me precies kunnen uitleggen waarom niet....

Thanks voor reactie!
 
Die Intruder-rijders hebben toch geheel een eigen site, die erg bekend mag zijn.
Volgens mij is dat een hele grote familie, wil je hier absoluut niet weg hebben of zo, maar denk dat veel Intruder-rijders op hun eigen forum dit soort vragen beantwoorden.

Trouwens !Pepe! is daar ook nog altijd een gewaardeerd member van.

O ja, de site: www.ioch.com lijkt me echt een vriendelijke bende; organiseren ride-outs en er zit natuurlijk veel kennis en kunde op het gebied van Intruder.
Trouwens die nieuwe Marauders zijn daar ook welkom.

:] :] :]
 

klopt.. gewoon morgen weer ff proberen..
ik ben er ook lid van..
als ik jou was zou ik een 1400 kopen. het klopt dat de aanschaf duurder is maar je kan er zoveel meer mee.
ik ben bijna klaar met het op knappen van me vs 750. ik kan het probleem van de onderdelen steunen. als ik het geld zou hebben zou ik nu mijn 750 weg doen en een 1400 nemen ookal is die dan waarschijnlijk standaard. je hebt er gewoon veel meer motor voor.

maar op ioch kan je je vragen zeker goed kwijt en zullen ze je duidelijk dingen uit leggen.
zie je wel op ioch
 
Mijn keuze gaat tussen een 800 en een 750 of 700...

Dat hij komt staat zeker.
Alleen loop ik te dubben en te dubben. Ik wil gewoon graag een goeie keuze maken!
 
800 zijn er veel minder van gemaakt.
Ook van de onderdelen was de productie erg laag.
Bijkomend dat je buiten het blok ook geen onderdelen kan uitwisselen met de andere types.

Ik zou gaan voor een 1400.
Deze kost je iets meer, maar je hebt er veel meer plezier van.
Bovendien worden er bergen onderdelen aangeboden.
 
Ik heb een mooie 800 gezien die ik zondag ga bezichtigen en waarschijnlijk gaat kopen

SUZUKI INTRUDER VS 8oo GLP

Kleur rood Metallic, de echte Suzuki kleur.

km. stand 41250

Bouwjaar November 1993

nieuwe accu.

motor is in goede staat, heeft altijd binnen gestaan
 
Laatst bewerkt:
Ik weet uit ervaring dat er idd voor een 800 veel minder te krijgen is ....als je dat ding standaard wilt laten ...NO problem ,maar ga je verbouwen dan heb je een probleem ivbm afwijkende maten .,idd omdat de onderdelen hoofdzakelijk niet onderling te wisselen valt..ik zelf zou dan voor een 750 gaan ,Qwa rij eigenschappen zul je niet veel merken van die 50 cc minder ...en daar is zat voor te krijgen
greets Spike
www.reo-ic.nl
 
Laatst bewerkt:
ben je al bij sander wezen kijken in culemborg?????????

ik weet niet hoe snel je een motor wil maar als je nog kan wachten zou ik het toch nog eens over wegen om te wachten en proberen door te gaan voor een 1400.
denk als je goed zoekt deze zeker al rond de 3000 te krijgen moeten zijn. dan is de staat waarschijnlijk niet al te best maar toch. je hebt veel meer motor. als de mijne het juiste bedrag op kan leveren ruil ik hem zo in... (of in de verkoop)
 
Ninoter,

een gave fiets, veel mogelijkheden mee!! (bijna) onverslijtbaar blok.

Waar je op moet letten? Dat is ZOVEEL....kijk even op bijgevoegde site

http://www.bovag.nl/smartsite.shtml?id=46732

Succes, en hou altijd je "buikgevoel" in de smiezen, m.a.w. bij twijfel, ga met een kenner opnieuw kijken. Je geld is overal geld!!

:] :] :]

Thanks.
Een maat van me is keurmeester en weet echt alles van motors dus hij gaat zoiezo mee.
Alleen een betweter die denkt alles te weten vandaar dat ik anderen nog om een mening vraag!
 
Voor een 800 heb je plenty gewoon vervang ondrdelen als er wat stuk gaat, meer dan voor een 750

Maar mijn voorkeur gaat uit naar de 1400 waarvan ik er weer twee heb, rijdt rustiger en je hebt iets meer motor, mijn vrouw rijdt ook op zo'n ding, we hebben ze een beetje verbouwd, maar voor verbouw is voor een 1400 weer makkelijker aan troep te komen dan voor een 800, ik heb een 750 vertimmerde gehad, maar heb de delen gewoon zelf gemaakt, opdat ut niet te koop is.
 
Een gewaarschuwd mens telt voor twee lijkt mij. :Y

Mee eens
Hebben volgens mij nu al een hoop mensen (met of zonder ervaring gezegd dat een 1400 beter is)
Ik weet niet hoeveel hij van plan is te betalen voor die 800 maar denk dat je voor niet veel meer een 1400 heb
 
Ik betaal 1900 euro's voor de 800.
Hij ziet er goed uit en is onderhouden bij motorport rockanje.

Ik heb daar info gevraagd en gekregen en daar kwamen geen schokkende dingen uit.
 
Dat is niet veel.

Maar let wel, in het voor en najaar betaal je 2250 - 3750 voor van a tot z verbouwde 1400 es (niet fout bedoeld) maar nu zijn intruders duur, het zijn sezioenfietsen en zomer starters als je weinig onderhoudt doet, en het chroom valt er al vanaf als je er naar kijkt (slopen en laten hardverchromen om dat te voorkomen)
 
Dit is een 1400, en deed 3750

KopievanCustumReachterSmall.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan