XVS650A DragStar Classic

gerard056

Rookie
15 mei 2007
8
0
Roosendaal
wie kan ons wat rijders ervaringen geven over deze motor,

Na jaren van geen motor te hebben gereden wil ik weer een motor kopen mijn eerste blik is gevallen op een nieuwe Yamaha XVS650A DragStar Classic fully loaded.
echter deze `motor heeft zo,n 40 PK en vraag me af of dit wel voldoende is.
nu ben ik met m,n partner net de 50 gepasseerd en ben niet op zoek naar een scheermes maar een vlotte chopper met toermotor eigenschappen.

we zien graag uw ervarigen tegemoed.

Gerard en Karin.
 
wie kan ons wat rijders ervaringen geven over deze motor,

Na jaren van geen motor te hebben gereden wil ik weer een motor kopen mijn eerste blik is gevallen op een nieuwe Yamaha XVS650A DragStar Classic fully loaded.
echter deze `motor heeft zo,n 40 PK en vraag me af of dit wel voldoende is.
nu ben ik met m,n partner net de 50 gepasseerd en ben niet op zoek naar een scheermes maar een vlotte chopper met toermotor eigenschappen.

we zien graag uw ervarigen tegemoed.

Gerard en Karin.


Definetely een BieEmDubbleYou... :9
 
Rij nu 2 jaar een dragstar xvs 1100 en lid van MC Bersatuan waar meerdere leden een dragstar rijden waaronder ook een 650. En allen rijden naar teveredenheid, dus doen.

August
 
Rij nu 2 jaar een dragstar xvs 1100 en lid van MC Bersatuan waar meerdere leden een dragstar rijden waaronder ook een 650. En allen rijden naar teveredenheid, dus doen.

August

I beg to differ...

Als je nu al twijfels hebt of 40 pk voldoende gaat zijn, dan zou ik die 650 aan de kant laten staan en uitkijken naar iets pittigers

Een testrit kan natuurlijk ook boekdelen spreken!
 
Het is niet dat ik je iets wil afraden, maar met zijn tweeen en lange ritten.....
Gemak dient de mens en iets meer power rijd prettiger, dus 650 ja of nee!!!!
 
aan iedereen die ons van een reactie heeft voorzien,

bedankt voor de informatie, we hebben inmiddels een Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic aangekocht.
Mede omdat we samen niet meer de slanke figuren van vroeger bezitten en toch iets over willen hebben met wind tegen hebben we voor de 1100 gekozen.

Tot ziens op het wegennet, Gerard en karin.
 
Terug
Bovenaan Onderaan