Orange County Choppers Merchandise?

Status
Niet open voor verdere reacties.

BaRF

Die hard MF'er
8 mei 2007
305
0
Vlissingen
Zijn er hier nog meer mensen die fan zijn van het OCC team? (www.orangecoutychoppers.com voor meer info als je het niet kent)

Ik vind American Chopper een geweldig programma en zit elke keer weer kwijlend-streep-lachend op de bank te kijken naar die geweldige creaties. Nu wil ik eigenlijk wel zo'n cool OCC tshirt bestellen maar die krengen zijn net als die bikes nogal duur - goedkoopste wat ik tot nu toe vond is op www.freestylextreme.com (UK) €24,95 + €4,95 verzendkosten.

Weet iemand een goedkoper adres? Of zelfs een winkel in NL waar ze die dingen in het rek hebben hangen?

Als er nou meer mensen interesse hebben dan kunnen we er misschien een stapel tegelijk kopen via een inkoopactie site tbv een fikse korting? :)

OCCMT010-old-school-dagger-TEE-L.jpg
 
volgens mij heeft de louis ze...maarehm ik vind het programma echt meesterlijk - beter gezegd vond, ik krijg een beetje het idee dat het gestaged word, ondertussen. Ennehm die shirts zie je hoofdzakelijk op puberale puisten met hardcorejasjes aan....dussehm, niet iets waar ik me mee zou willen identificeren.
(wil verder niemand kwetsen, ontmoedigen of op een andere manier op zn tenen trappen!)
 
Ik heb er twee gekocht bij www.large.nl

Kostten ook 24,95 per stuk geloof ik, en is origineel spul als je het labeltje moet geloven.
 
Ik kan jullie wel een leuk ritje aanbieden met de OCC guys O-)

http://mychopper.tv/ (Klik .... erg leuk) :Y fotootje van jezelf up-loaden en in de kreukels gaan van het lachen.....
 
Laatst bewerkt:
Yep www.large.nl heeft veel van die spullekes: http://www.large-online.nl/bin/shop.php?prog=search&Sucheintrag=Orange%20County%20Choppers&nurint=1&LANG=NL&altbanid=246&origin=brands (klik)
 
Laatst bewerkt:
die shirts zie je hoofdzakelijk op puberale puisten met hardcorejasjes aan....dussehm, niet iets waar ik me mee zou willen identificeren.
(wil verder niemand kwetsen, ontmoedigen of op een andere manier op zn tenen trappen!)

nouja ik zou ze dragen omdat ik het een leuk programma vind, en als anderen mij dan willen identificeren met dergelijke lui - tja ze vinden blijkbaar hetzelfde programma/motoren leuk *O*

Ik heb er twee gekocht bij www.large.nl

Kostten ook 24,95 per stuk geloof ik, en is origineel spul als je het labeltje moet geloven.

thanks voor de tip! daar ga ik er meteen bestellen :D

Ik kan jullie wel een leuk ritje aanbieden met de OCC guys O-)

http://mychopper.tv/ (Klik .... erg leuk) :Y fotootje van jezelf up-loaden en in de kreukels gaan van het lachen.....

LOOOOL :D :D :D GENIAAL GEDAAN!
 
Ik kan jullie wel een leuk ritje aanbieden met de OCC guys O-)

http://mychopper.tv/ (Klik .... erg leuk) :Y fotootje van jezelf up-loaden en in de kreukels gaan van het lachen.....

_O- _O- _O- _O-

Die heb ik ook gedaan met een fotootje van mijn zoontje!!!!
inderdaad erg lachen... _O- _O- _O-

http://www.mychopper.tv/index1.htm?movieid=6F088C22-5E99-4C40-9452-745B4805AFB0
 
ik heb ook hartelijk dubbel gelegen.

@TS: het was niet om je af te zeiken, ik vind het programma ook echt super...maar ik ben in de leeftijdsklasse dat ik nog moet opletten dat ik niet in bepaalde groepen word geplaatst - zonder mijn medeweten. Met 22 wil ik graag nog enigsinds serieus genomen worden :D.
 
ik heb ook hartelijk dubbel gelegen.

@TS: het was niet om je af te zeiken, ik vind het programma ook echt super...maar ik ben in de leeftijdsklasse dat ik nog moet opletten dat ik niet in bepaalde groepen word geplaatst - zonder mijn medeweten. Met 22 wil ik graag nog enigsinds serieus genomen worden :D.

haha no prob :) Ik zit dan zelf wel enigszins in diezelfde leeftijdsklasse (27) maar het handige aan mij is dat ik zoveel achterlijke dingen leuk vind dat mensen mij toch nooit in één groep kunnen plaatsen *O*
 
Er zit in Bergen op Zoom ook een zaakje wat OCC mechandise verkoopt... heb alleen geen id meer hoe die zaak heet...
Zit in het centrum aan de hoofdstraat. Die straat loopt richting de Peperbus (toren van de St.-Gertrudiskerk....). Ze verkopen daar echt van alles, van pettten en t-shirts tot aan de schaalmodellen aan toe...

Grtz A3
 
Er zit in Bergen op Zoom ook een zaakje wat OCC mechandise verkoopt... heb alleen geen id meer hoe die zaak heet...
Zit in het centrum aan de hoofdstraat. Die straat loopt richting de Peperbus (toren van de St.-Gertrudiskerk....). Ze verkopen daar echt van alles, van pettten en t-shirts tot aan de schaalmodellen aan toe...

Grtz A3

Grmbl, vorige week nog in bergen op zoom geweest! :D maargoe, 40 minuutjes rijden van hier, das te doen :) thnx voor de tip!
 
Dat progamma WAS leuk (eerste seizoen), inmiddels al jaren een soap. In USA wordt het commercieel totaal uitgebuit (merchandise, kroegen, etc...), ik zag vorig jaar shirtje's voor 5 dollar in de uitverkoop. In mijn ogen........5 jaar geleden hip, en nu??? tja.............
 
Ach, ik blijf ze leuk vinden. Alhoewel ik de fietsen die ze maken mooi alleen vind om als kunstobject te kunnen zien, maar eerlijk gezegd foeilelijk vind als fiets om op te rijden. Maar de serie blijft wel vermakelijk. :)

Cindy
 
Ik vond het ook een tijd leuk. Totdat dat stel op vakantie naar Europa ging. En zich daar vervolgens zo asociaal ging gedragen dat het helemaal niet zo leuk meer was. Een huurauto half ruineren bijvoorbeeld, of mensen op straat uitschelden, en vooral leuk doen ten koste van anderen. Vond ik niet zo grappig meer. De heren vinden duidelijk dat de hele wereld om hen draait. Wellicht is de roem ze wat naar het hoofd gestegen.
 
af en toe vind ik dat het te weinig om het bouwen gaat en teveel om de mensen die het bouwen.

zoals dat ze op vakantie gaan en gaan paardrijden ofzo, wat interesseerd mij dat nou.

ze gaan te weinig in op de details van het bouwen vind ik.
 
ja inderdaad een domme ruzie zie je 10 minuten, en assemblage van de motor lijkt in de reclame te gebeuren. daarna wordt ie nog 5 min geshowd en iemand gaat er een rondje mee rijden.

mij interesseerd de rommel eromheen ook weinig, en wil wel meer zien van het echte opbouwen
ben er mee eens dat het de laatste jaren meer een soap lijkt, maar de meeste motoren vind ik wel goed bedacht, en sommige erg bruut

maar een carburateur in de vorm van een brandweerkraan....
een stukje wtc puin op de tank verwerkt .. . .
 
in den haag centrum zit een winkel die het verkoopt

USAsportstore heet het, zit in de schoolstraat (straat aan de grote markt)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan