Chopper tochtje

Fran

Rookie
19 mei 2007
21
0
Leidschendam
Beste mensen, worden hier ook chopper tochtjes georganiseerd ?? Ben er weer aan toe, want alleen op de motor is soms best saai. En dat kopje koffie op het terras zegt niet veel terug. *D

greetz
Fran
 
Sorry Patman, daar zag ik dus noppes.
En Wees, kan allen maar dromen van een Wildstart.

Toch bedankt voor reactie. Surf weer eens verder.
 
Hee Tom, daar hou ik je aan. Als jij een mooie route weet.
(Misschien leuk om een tourtje in elkaar te flansen voor andere belangstellenden)

groeten
Fran
 
@Al....kweetet....hangt al 43 weken een lijstje dat ik hem moet bijwerken, maar ja.....al die motoren die aandacht willen hebben van mij..... 8-)

@!Fran...nee joh, gewoon met z'n 2'tjes..... :X :X :X :X
 
Ach, begin jaren tachtig eens een tentje gedeeld met een dame uit leidschendam......... is daarna nooit weggegaan.

:+

btw, 'Exit Music..'? Heerlijk! Jarenlang oa gebruikt als slaapliedje voor de jongste, en de rest van de cd doorzichtig gedraaid.
 
Laatst bewerkt:
Oei, dan moet ik het maar niet doen, zal m'n eega niet kunnen waarderen als er nog een eega bij komt... 8-)

Zal inderdaad de site eens bijwerken.....mooi dat ie draait bij jou...mooi dat ie mooi is... :Y
 
Wat zijn we weer attent :)
Volgens mij gaat dit draadje een eigen leven leiden, dusz... wake me up, als er echt wat gebeurd.

groeten
Fran
 
Ben ik een keer serieus..... :? ..
Nah...ik woon in Leiden, dus mail me maar, gaan we een keer rijden...

Mevrouw................ *D
 
Ra, ra, wie ben ik ?
Leuk spelletje, maar ik zou het niet weten. Ken maar een uit Leiden en dat is ...... (dan weet je welke motor ik rijd).
 
Uhhh.... :?
Snap niet echt wat je schrijft....was geen vraag om je naam hoor....

Nou ja, zie maar, als je een keer wilt rijden, hoor ik het wel.
 
Hoi Tom, nou dat is dan wederzijds. Ik snapte jou ook al niet (met het duiveltje en de big smile), ben misschien beetje BlonT. (Ken 1 MF-lid van jaren geleden uit Leiden die me heeft bijgestaand in Safe Zoetermeer bij de aanschaf van mijn shadowtje 600. Vandaar mijn verwarring)

Maar...., ik hou je aanbod in gedachten mocht ik zin hebben om tegen een levend wezen te praten ipv tegen mijn koffiekopje.

Groetjes Fran
 
ok..is goed....en het is GEEN shadowTJE 600. Als je hem zo noemt overleeft ie het niet...( ja, ik rijd ook op zo'n monster.... ;) )
 
Kijk, dat verandert de zaak. Leuk dus.
Een choppertourtochtje met zijn 2'en, tis me wat.

Meneer......(smilies kan ik vinden, BlonT)
 
Terug
Bovenaan Onderaan