zolder opruiming

Zitten de rubbers nog aan het hawk luchtfilterhuis?
Zijn de (binnen)voorvorkpoten van een Hawk (en recht en zonder roestputten)?
Zo ja, wat wil je voor bovenstaande hebben (incl verzenden)?

de rubbers waarmee hij vast zit op de carbs zitten er nog op,hij is vervangen voor open K&N filters.
de poten zijn van een hawk en zijn goed.
doe maar een bod,mag ook over de mail.
 
termignoni dempers, wat kosten de 2 samen ?
is vast wel pas te maken voor een triumph tiger ?
(en hoeft niet op de post, ik woon vlakbij)

Martijn
 
ik heb ze nog.

ik heb bij 1 demper de db killer verwijderd en de verbindings pijpjes onder een hoek gelast.

het beste is om ze ff tebekijken,dat is wat makkelijker.
 
Hallo Hawk,
heb je laatst (30-10) een mail gestuurd ivm een zadel bekleden van een ducati monster.
Niet ontvangen? (mail gestuurd naar je hotmail-adres maar geen reactie)
Als je 'm niet kunt vinden, laat me dat even weten, stuur ik 'm nogmaals.
Mijn emailadres is wgoedhard (at) xs4all (punt) nl
 
CB450S zadel nog te koop? wat is je vraagprijs?

Edit: ik zie dat je ook een koplamp hebt, lijkt ook van een cb450s? graag ook vraagprijs! en mocht je heel toevallig nog een uitlaat ervan hebben (valt te proberen toch? ;)) dan hoor ik het ook graag!
 
Laatst bewerkt:
het zadel is er nog en kost 15eu.
de koplamp is wel groot voor een cb ,lijkt mij
de hagon schokbrekers zijn ook van een cb450s en kosten 50eu.

alles samen is 100euro
 
Laatst bewerkt:
Dan zou ik graag het zadel van je overnemen want de schokbrekers zijn nog prima, waar is het zadel op te halen?

(misschien dat ik wel een koerier langs kan laten rijden van mijn vorige werk maar ik denk dat verzenden het makkelijkst is)
 
Dan zou ik graag het zadel van je overnemen want de schokbrekers zijn nog prima, waar is het zadel op te halen?

(misschien dat ik wel een koerier langs kan laten rijden van mijn vorige werk maar ik denk dat verzenden het makkelijkst is)


in purmerend.
pm me maar even voor de verdere afhandeling
 
Ben per toeval op dit topic gestuit :+ , maar wat vraag je voor de koplamp.....en waar komt dat ding eigenlijk vanaf :?
 
Ben per toeval op dit topic gestuit :+ , maar wat vraag je voor de koplamp.....en waar komt dat ding eigenlijk vanaf :?

ik heb geen idee waar hij van is maar ik hem gekocht voor mijn caferacer maar daar is hij tegroot voor.
ik moet ongeveer 18cm hebben en het liefste helemaal chrome.

ik wil er 40euro voor hebben.
 
ik heb geen idee waar hij van is maar ik hem gekocht voor mijn caferacer maar daar is hij tegroot voor.
ik moet ongeveer 18cm hebben en het liefste helemaal chrome.

ik wil er 40euro voor hebben.

Als dat incl. verzendkosten is en hij is onbeschadigd dan hebben we een deal. :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan