het grote onnozele vragen topic speciaal voor choppers

Status
Niet open voor verdere reacties.
We zullen het zien: ik heb mezelf aangemeld en ben geactiveerd door de beheerder, dus... Mijn welkomst topic is geopend en de eerste reactie was zelfs positief! Weliswaar door een nieuwe gebruiker, die het verhaal kennelijk niet heeft meegekregen in dit topic, maar toch. Vooralsnog vriendelijkheid ten top!


Vreemde opmerking of ik het verhaal hier niet meegekregen heb.....

Heb alleen geen zin (vind het nutteloos) om met modder of wat dan ook te gaan gooien; wil iedereen in zijn waarde laten, verder behandel ik iedereen met respect.
Als er niet respectvol mee wordt omgegaan is dat dan weer een ander verhaal.
:] :] :]
 
Vreemde opmerking of ik het verhaal hier niet meegekregen heb.....

Heb alleen geen zin (vind het nutteloos) om met modder of wat dan ook te gaan gooien; wil iedereen in zijn waarde laten, verder behandel ik iedereen met respect.
Als er niet respectvol mee wordt omgegaan is dat dan weer een ander verhaal.
:] :] :]
Mea Culpa. Ik heb hier een goofup gemaakt: excuses, Swagman. En bedankt voor je welkomstwoord.
 
kan je je account hier ook opzeggen ?

wat een homofielen praat hier zeg....

jouw forumpje is lekker minder groot dan die van mij en weet ik wat, sukkels...

gaat het nog es over motoren of hebben jullie allemaal een beetje last van je egootje ?
 
kan je je account hier ook opzeggen ?

wat een homofielen praat hier zeg....

jouw forumpje is lekker minder groot dan die van mij en weet ik wat, sukkels...

gaat het nog es over motoren of hebben jullie allemaal een beetje last van je egootje ?
Ga jij eens even lekker weg of zo? Dit soort reacties helpen de discussie niet.
 
kan je je account hier ook opzeggen ?

wat een homofielen praat hier zeg....

jouw forumpje is lekker minder groot dan die van mij en weet ik wat, sukkels...

gaat het nog es over motoren of hebben jullie allemaal een beetje last van je egootje ?


heb je dan nog niet gelezen dat je gewoon kunt uitloggen??

Je hebt misschien de naam over het hoofd gezien van dit topic......

Vervolgens wil ik enkel nog knuffelen met stoere echte motorrijders, liefst die op zwarte motors rondrijden.

Heb wel gezien dat je sedert 22 mei jl AL een account hebt; dus als het je niet aanstaat gewoon uitloggen en niet meer inloggen.

Voor de rest een heerlijke knuffel van mij! :j :j :j
 
Dat was dan niet zo bedoelt, in motorland heb je het over sjopperfiguren, racemuizen, modderkruipers en bankstelzitters(goldwingrijders) dat wil toch niet meteen zeggen dat ik geen respect voor die mensen heb :?
Uiteraard ben ik nog niet zo bekend met de begrippen in "motorland" (waar dat dan ook mag zijn)









:+

Ik vraag me toch af in welk hokje ik dan gepropt ga worden :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan