Z1000, Z750, Z750S Plaza; Deel 32

Status
Niet open voor verdere reacties.
en hier eindelijk de z1000 van een vriend van mij ORANGE!!!
full
 
Rockanje zou er volgende week ook weer hebben (verschillende kleuren)...
En in Leek is nog een zilveren (geen grijs!) af te halen...

Heb heel wat afgebeld en afgereden deze week vanuit Zeeland })
\

dus er zijn er genoeg zolang je ze maar niet besteld :X
 
Nou snap ik er helemaal niks meer van...... Hoe krijg je het voor elkaar??? Zit al vanaf begin maart te wachten en ik heb nog steeds geen afleverdatum van m'n dealer gekregen :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Morgen toch maar eens gaan bellen met de dealer.

Wordt er steeds minder vrolijk van...... :( -O- :( -O- :( -O- :( -O- :(





ik zou inderdaad maar eens gaan bellen. :( :( :(


wat een dealer zeg '( B| ik zou niet meer weten wat ik moest doen als het zo lang als bij jouw moest duren. :N

maar ik weet zeker ............ eens................ dan rij ook jij op eene groene. :Y
 
weet iemand trouwens een winkel of site waar ze al wat opsmuk voor de 2007 modellen hebben, de links van Z 1000 MUIS leveren tot nu niet zo veel op...
 
Luz en Teun goed dat Lynn nou naar huis komt.

Dan is dat geloop naar het ziekenhuis eindelijk afgelopen. :) :) :) :) :) :)

:} :} :} :}
 
Nou snap ik er helemaal niks meer van...... Hoe krijg je het voor elkaar??? Zit al vanaf begin maart te wachten en ik heb nog steeds geen afleverdatum van m'n dealer gekregen :( :( :( :( :( :( :( :( :(
Morgen toch maar eens gaan bellen met de dealer.
Wordt er steeds minder vrolijk van...... :( -O- :( -O- :( -O- :( -O- :(

Misschien was het wel een gecancelde bestelling geweest van iemand die hem al eerder had besteld.

Ik denk dat er veel heen en weer wordt geschoven met de nieuwe Zetjes. Dealers zijn zelf ook afhankelijk van wat ze geleverd krijgen. Zodra er een Z binnen is (niet voorbesteld) dan istie ook snel weer verkocht. Zoals bij Zven. Die had hem ook zo vanuit de showroom gekocht.

Of niet dan Zven??
 
Misschien was het wel een gecancelde bestelling geweest van iemand die hem al eerder had besteld.

Ik denk dat er veel heen en weer wordt geschoven met de nieuwe Zetjes. Dealers zijn zelf ook afhankelijk van wat ze geleverd krijgen. Zodra er een Z binnen is (niet voorbesteld) dan istie ook snel weer verkocht. Zoals bij Zven. Die had hem ook zo vanuit de showroom gekocht.

Of niet dan Zven??


inderdaad, was een groene ook, maar verkocht, dus nog Zetters op komst...
 
16 of 17 juni

MEGADIJKRIT MAARSBERGEN - MEERKERK

VERZAMELEN MAARSBERGEN tussen 09:30 en 10:00 UUR

RIT EINDIGT TE MEERKERK of voor de diehards terug in Maarsbergen

MIJN VOORKEUR GAAT UIT NAAR 16 JUNI I.V.M. DRUKTE OP ZONDAG OP DE DIJKEN MET RECREANTEN

POST JE NAAM EN JE VOORKEUR UIT VOOR DE RIT DATUM
KORTE BESCHRIJVING RIT
Fulleke 16 juni
 
ik wil nu niet lastig doen hoor, maar het is geen grijs... het is zilver...
en zilver is nu eenmaal het snelst, wat betreft de leverbaarheid dan toch...
foto's komen vrijdag (als ik vervoer heb en geen onweersbuien zoals voorspeld) of anders dinsdag of woensdag (komen ze hem eventueel hier afleveren)



morgenochtend heb ik de primeur op MF!!!!

Ik kan dan mijn zilveren Z ophalen (ABS) bij de dealer!!! :9 :9 :9~

Ik zal dan direct het zilvergehalte effe opkrikken op dit forum....
 
Nou snap ik er helemaal niks meer van...... Hoe krijg je het voor elkaar??? Zit al vanaf begin maart te wachten en ik heb nog steeds geen afleverdatum van m'n dealer gekregen :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Morgen toch maar eens gaan bellen met de dealer.

Wordt er steeds minder vrolijk van...... :( -O- :( -O- :( -O- :( -O- :(

:X


:W
 
morgenochtend heb ik de primeur op MF!!!!

Ik kan dan mijn zilveren Z ophalen (ABS) bij de dealer!!! :9 :9 :9~

Ik zal dan direct het zilvergehalte effe opkrikken op dit forum....



wacht toch een paar dagen, ik kan nou al nauwelijks meer slapen... :9~
mijne is trouwens ook abs, nog nooit mee gereden, hoe zijn de ervaringen hiermee?
 
Hi iedereen,

Vorige zomer heb ik me een ztje 2004 2de hands aangekocht en nu zag ik bij velen dat leuk duo-zit afdek kuipje (dus eentje aangekocht).

Nu zou ik graag even willen vragen of iemand eens een picje kan laten zien van hoe hij de beugels bevestigd heeft onderaan het kuipje (vindt dat het mijne nogal wringt en niet mooi op z'n plaats zit).

Grtz,
B

ps: dank bij voorbaat
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan