Het grote "hoe-help-ik-een-forum-...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Al

permban
10 jun 2004
1.105
0
....om-zeep-in-slechts-4-simpele-stappen"-topic

1. zoek een groot, algemeen forum met enkele fanatieke subfora en matig gemotiveerde moderators.

2. begin op een goeie dag met een paar vrienden met grote regelmaat zeer stupide vragen te stellen in een subforum met a. een kleine doch fanatieke aanhang en b. waar de moderators het minst interesse in hebben.

3. blijf dit ondanks een hoop commentaar stug volhouden tot de vaste groep fanatiekelingen er kotsziek van wordt.

4. kijk van een afstandje toe hoe het zichzelf "oplost".

Succes gegarandeerd!
 
en probeer zoveel mogelijk vingers in je oren te stoppen als er serieus geprobeerd wordt er iets aan te doen.
en lukt het met die vingers niet deel dan gewoon een ban uit!!!
 
Dit probleem lost zich vanzelf op.

Nu ik toch hier ben.Welke kleur luchtfilter is het beste?
Heb nou een groene maar denk dat zwart beter is.

Schijnt dat oliebadfilters nog beter zijn .
Vraag:Welke olijfolie is hier het beste voor.Eerste koude persing of mag het ook een tweede persing zijn?
 
Laatst bewerkt:
En slotje weer even weg.

Het is heel simpel jongens: als jullie goede topics e.d. willen, schroom dan niet om ze zelf te plaatsen. Het is wel héél erg makkelijk om ons als crew de schuld te geven van wat dan ook. Zoek het eens bij jezelf, meteen vinger wijzen en wazige topics openen is te makkelijk.

Doe eens alsof dit "real life" is. Of gaan jullie daar ook direct anderen de schuld geven?

Gedraag je als een stel volwassenen en doe maar suggesties hoe het volgens jullie dan wél zou moeten. Ik wacht in spanning af.
 
Bijvoorbeeld een sub chopper afdeling voor zelfbouwmotoren.Dus waar met een slijptol en lasapparaat aan gewerkt is.
 
suggesties heb ik al geplaatst,gewoon een nieuw subforum voor de chopper(ver)BOUWER
streetfighters heeft toch ook z'n eigen gedeelte???


edit :murph was sneller
 
Laatst bewerkt:
ja slotjes zijn zo klaar maar suggesties lezen kunnen ze hier niet!
Ja, altijd weer die "ze"... pfff niks heb je d'r aan.

Nou kom maar op dan met die suggesties, ik zie jou geen lijsten met verbeterpunten posten dus zo erg is het blijkbaar niet. We gaan natuurlijk niets veranderen als eigenlijk alles gewoon in orde is maar jullie last hebben van die tijd van de maand ofzo.
 
Voorstel: jullie stoppen met spijkers op laag water te zoeken en gaan hier constructief aan de slag: Het grote "hoe-help-ik-een-forum-....

Dan lezen we aandachtig wat jullie daar neerzetten en dan beloof ik hierbij dat we er serieus naar gaan kijken. Als jullie verandering willen is hier je kans, wat wil je nog meer?

Dus graag daar verder, dankuwel alstublieft, kan ik weer verder mijn DVDtje kijken ;)
Fair deal.

Ik stel voor dat er eerst een paar bans van you-know-who-and-who ongedaan worden gemaakt. Lijkt me niet meer dan fair aangezien zij de voortrekkers waren van deze discussie.
 
Er zijn id te veel topics met vragen waar alleen de TS zelf een geschikt antwoord op zou kunnen geven/vinden.

En het is id meer fabrieksaf met wat HH zooi erop ipv eigenbouw dan wel eigen verbouw en custom op dit sub-forum.

Maar het is nogal tijd zo dat je hier niet hoeft te zijn en je hoeft niet te reageren op alle suffe vragen.. je kan ook hopen dat de door jou gehate draad op een natuurlijke afsterft of mogelijk met een beetje hulp.

Maar hoezeer ik een het ook eens ben met de stelling dat er een verslechtering van dit sub-forum heeft plaats gevonden, zie ik zelf (buiten enkele van de reeds geplaatste posten, welke imho snel hun effect verloren door weg te zakken in niet relevante zaken) geen enkel nut in de huidige aggressie (welke meer weg heeft van sabotage dan van een effectieve tegenstroming) richting dit sub-forum.

Misschien is het id tijd voor een draad welke de ware ziel van choppers kan weergeven. ..Ook al zal ik de laatste zijn die enige nuttige inbreng kan geven.

FUCK THIS LETS RIDE!
 
Zo werkt het niet: we gaan natuurlijk niet eerst andere eisen (unbans in dit geval) stellen. Die twee zaken staan los van elkaar.
Uhh ..... begin nou toch eerst eens met goed te lezen. Ik eis helemaal niks, ik stelde iets voor. Iets dat in mijn ogen volstrekt redelijk is aangezien deze discussie o.a. daarvan het gevolg is.
 
oke nog 1 maak eens een paar sticky posts genaamd:plaats hier je vraag over welke chopper te kopen./of welke kleur past bij..../hoe gebruik ik de zoekfunctie en vul ze maar in dan kunnen al die vragen daarin gedumpt worden.
 
Uhh ..... begin nou toch eerst eens met goed te lezen. Ik eis helemaal niks, ik stelde iets voor. Iets dat in mijn ogen volstrekt redelijk is aangezien deze discussie o.a. daarvan het gevolg is.
drBral zal ik over nadenken, maar die TheLaw-gast heeft een hele stapel kloons aangemaakt en daar is ie voor gebanned. Dát is de reden.
 
ik zie trouwens van bepaalde personen alleen gezeik en wat gelul om je er gemakkelijk af te maken,reageer dan eens op suggesties die er gegeven worden je vraagt er toch zelf om??
 
Blijft lastig, helaas is het zo dat goede topics omzeep geholpen worden en moet je iets anders bedenken ;)

ik ga nog effie een goed topic zoeken.
 
dr. Bral & The Law zijn beiden de slechtste niet.

Hebben hun hart op de tong (of in de puntjes van de vingers).
Kom op, zeg. Brallie, die plaagt altijd maar --> veel geschreeuw weinig wol
The Law weet verdomd goed waar we mee bezig zijn.

Verdomme dat wist ik niet dat juist die 2 een ban hebben....... B| B| B| B|
 
oke nog 1 maak eens een paar sticky posts genaamd:plaats hier je vraag over welke chopper te kopen./of welke kleur past bij..../hoe gebruik ik de zoekfunctie en vul ze maar in dan kunnen al die vragen daarin gedumpt worden.

Als jullie nou eens dat topic in elkaar draaien. Maken wij het wel sticky. Beetje zoals in het 25KW gedeelte

Maar ga er dan maar wel van uit dat (ook jij) men nog een hoop mensen richting dat topic moet wijzen.

De zoekfunctie staat bijvoorbeeld uitgelegd in de faq maar je ondervind nu zelf hoe weinig die gelezen wordt. Ook al wordt iedereen daar op gewezen tijdens het registreren
 
~~

Als jullie nou eens dat topic in elkaar draaien. Maken wij het wel sticky. Beetje zoals in het 25KW gedeelte

Maar ga er dan maar wel van uit dat (ook jij) men nog een hoop mensen richting dat topic moet wijzen.

De zoekfunctie staat bijvoorbeeld uitgelegd in de faq maar je ondervind nu zelf hoe weinig die gelezen wordt. Ook al wordt iedereen daar op gewezen tijdens het registreren
:^

Maak een soort van "welkom in dit choppers-forum, hier alvast wat dingen die je niet hoeft te vragen want we hebben de antwoorden al". Zoiets. En dan nog meer. Enzo.
 
Maar ga er dan maar wel van uit dat (ook jij) men nog een hoop mensen richting dat topic moet wijzen.
Is DAT nou niet juist het "werk" van een moderator? Om zulks in goede banen te lijden. Als die dat goed doen, krijgt dat vanzelf een vervolg door de vaste bezoekers. Niet andersom, en dat is wat hier al die tijd gebeurde. Maar ondertussen wel die vaste bezoeker afkatten als die er een keer geen zin in had en de boel ging afzeiken.

We komen d'r wel .....
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan