Let op, lees dit eerst voor het plaatsen van een topic !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

chopachop

Die hard MF'er
5 feb 2006
366
0
een paar aandachtspunten bij het plaatsen van een nieuw topic in de chopperafdeling:

-probeer allereerst eens de zoekfunctie want mischien staat je vraag er al tussen.

-vragen zoals welke chopper moet ik kopen/welke kleur/pas ik met mijn lengte gewicht e.d wel op.... graag in dit topic stellen.

-vragen als ik zoek vriendjes om mee te rijden ook maar hier

- en bij twijfel altijd in dit topic plaatsen en dus NIET een nieuwe openen!

forumleden die belangstelling hebben voor deze steeds terugkerende vragen melden zich hier wel!

verdere suggesties welkom!
 
Laatst bewerkt:
een paar aandachtspunten bij het plaatsen van een nieuw topic in de chopperafdeling:

-probeer allereerst eens de zoekfunctie want mischien staat je vraag er al tussen.

-vragen zoals welke chopper moet ik kopen/welke kleur/pas ik met mijn lengte gewicht e.d wel op.... graag in dit topic stellen.

-vragen als ik zoek vriendjes om mee te rijden ook maar hier

- en bij twijfel altijd in dit topic plaatsen en dus NIET een nieuwe openen!

forumleden die belangstelling hebben voor deze steeds terugkerende vragen melden zich hier wel!

verdere suggesties welkom!
Welke helm past het best bij mijn leren broek met sliertjes? :X

KUT...verkeerde subforum.... _O-
 
probeer dit nou ff serieus te houden!dan zijn we mischien een gedeelte van die ellende kwijt.
 
ok , serieus dus :kan een der moderators dan niet ff een bezem door de chopper-sectie heen halen en dus de reeds geplaatste "onzinnige topics "(idd tussen haakjes , want voor sommigen zijn die vragen dus WEL zinnig kennelijk) hier naar toe verplaatsen?



ik wil dus benadrukken dat ik nu ECHT serieus ben


profiteer ervan , ik ben het zelden
 
er staat suggesties welkom voor onnozel praat moet je i.d.d. in dat andere topic zijn.
weet ik zal wel een zeikert zijn , maare ik heb ff in jou profiel gekeken wat jij allemaal wel niet gevraagd heb over choppers ... en daar zitten toch ook een paar topics bij , waarbij je de zoek functie had kunnen gebruiken .
met andere woorden "vragen zal je altijd blijven houden " en wat is er nou makkelijker dan een vraag stellen aan mensen die er verstand van hebben ( je hoeft geen antwoord te geven heh )
 
Laatst bewerkt:
weet ik zal wel een zeikert zijn , maare ik heb ff in jou profiel gekeken wat jij allemaal wel niet gevraagd heb over choppers ... en daar zitten toch ook een paar topics bij , waarbij je de zoek functie had kunnen gebruiken .
met andere woorden "vragen zal je altijd blijven houden " en wat is er nou makkelijker dan een vraag stellen aan mensen die er verstand van hebben ( je hoeft geen antwoord te geven heh )



het gaat niet om het vragen stellen maar om telkens de zelfde vragen soms zelfs meerdere keren per dag(en vooral de vragen die alleen de topicstarter alleen zelf maar kan beantwoorden),en als je zoekt en niets vindt so be it.

en nou ff on topic graag.
 
Tip van de dag: lever geen kritiek op het forum in het algemeen en op de moderators in het bijzonder.
 
Tip van de dag: lever geen kritiek op het forum in het algemeen en op de moderators in het bijzonder.
Blijf je nu kinderachtig en verongelijkt bezig of ga je je eindelijk volwassen gedragen?

Je gaat nu constructief aan de slag of anders blijf je weg van MF. Kies maar. Ik heb niets aan mensen die niet opbouwend bezig zijn. Wij zijn constructief/opbouwend bezig - jij ook?
 
Blijf je nu kinderachtig en verongelijkt bezig of ga je je eindelijk volwassen gedragen?

Je gaat nu constructief aan de slag of anders blijf je weg van MF. Kies maar. Ik heb niets aan mensen die niet opbouwend bezig zijn. Wij zijn constructief/opbouwend bezig - jij ook?
Als er iets constructiefs gebeurt en gootsteen gaat gelijk weer met onzinnig commentaar en slotjes gooien (over kinderachtig en verongelijkt gesproken) hoeft het voor mij niet zo nodig. Je ziet toch zelf ook wel dat er een arrogant ondertoontje in de reacties van de moderators blijft hangen.
Dus zeg jij het maar ....
 
Als er iets constructiefs gebeurt en gootsteen gaat gelijk weer met onzinnig commentaar en slotjes gooien (over kinderachtig en verongelijkt gesproken) hoeft het voor mij niet zo nodig. Je ziet toch zelf ook wel dat er een arrogant ondertoontje in de reacties van de moderators blijft hangen.
Nee, waar dan?

Dus zeg jij het maar ....
Ik zeg dat je pas recht van spreken hebt als je constructief bezig gaat en stopt met het flauwe geneuzel. Doe je dat niet, prima - maar dan kun je niet van mij verwachten dat ik naar je luister.

De keuze is dus aan jou. Wil je dat je stem wordt gehoord? Roep dan normale dingen ipv geneuzel dat een volwassen vent onwaardig is. Sim-pel.

Overigens - verwacht niet dat dingen van de een op de andere dag drastisch veranderen, wij moeten er ook over nadenken. (Nee geen maanden.)
 
Blijf je nu kinderachtig en verongelijkt bezig of ga je je eindelijk volwassen gedragen?

Je gaat nu constructief aan de slag of anders blijf je weg van MF. Kies maar. Ik heb niets aan mensen die niet opbouwend bezig zijn. Wij zijn constructief/opbouwend bezig - jij ook?

Fuck...het begint hier op de EO te lijken....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan