Let op, lees dit eerst voor het plaatsen van een topic !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
In dat andere topic stonden volgens mij een paar constructieve opmerkingen (niet van mij en heb ook geen zin meer om het nog op te zoeken) maar daar ging gelijk een slot op toen er NOG een moderator zich met de discussie ging bemoeien.
 
Nee, waar dan?Ik zeg dat je pas recht van spreken hebt als je constructief bezig gaat en stopt met het flauwe geneuzel. Doe je dat niet, prima - maar dan kun je niet van mij verwachten dat ik naar je luister.

De keuze is dus aan jou. Wil je dat je stem wordt gehoord? Roep dan normale dingen ipv geneuzel dat een volwassen vent onwaardig is. Sim-pel.

Overigens - verwacht niet dat dingen van de een op de andere dag drastisch veranderen, wij moeten er ook over nadenken. (Nee geen maanden.)

Beste Bananenman

Allereerst vind ik het erg jammer dat een moderator, die het goede voorbeeld moet geven, het topic weer eens aan het vervuilen is met iets wat volgens mij in het andere topic thuis hoort en reeds is voorzien van een slotje.
Maar waar ik mij het meeste aan stoor is het feit dat een moderator iemand publiekelijk loopt af te zeiken.
Ga dit doen via een persoonlijk berichtje, email of wat dan ook en vervuil dit topic niet met je machtsspelletjes.

gegroet.
 
:^ (niet zeikerig bedoelt) modjes blaffen behoorlijk vaak en verwachten dan zeker brave antwoorden terug. (voorbeelden daarvan wil ik je wel mailen)

Ik denk dat dit topic, newbe's niet echt uitnodigd om te posten.
Kan er aub een stofzuiger of een bladblazer doorheen?

Er is vooruitgan van beide kanten, zijn de "gebande brothers" niet voor niet gesneuveld. O-)
 
Laatst bewerkt:
jongens,open aub ff een ander topic hiervoor,is er ook een mogelijkheid dit topic op te ruimen en alleen de beginpost te laten staan of kan dat niet?
op zo'n manier heeft het ook geen zin!
 
oww,en dan ook de hoofdletters in de titel terug want het was juist bedoeld om op te vallen!
 
Laatst bewerkt:
soms is het beter om te schreeuwen })
doe dan in ieder geval het gedeelte LET OP in hoofdletters.
 
Laatst bewerkt:
Even reageren op de startpost:

~
een paar aandachtspunten bij het plaatsen van een nieuw topic in de chopperafdeling:

-probeer allereerst eens de zoekfunctie want mischien staat je vraag er al tussen.
Dit is niet specifiek voor het Choppers-forum, geldt voor heel MF natuurlijk. Dus waarom staat dit in dit topic / deze guidelines?

-vragen zoals welke chopper moet ik kopen/welke kleur/pas ik met mijn lengte gewicht e.d wel op.... graag in dit topic stellen.
In dit topic?

-vragen als ik zoek vriendjes om mee te rijden ook maar hier
Daar hebben we het Waar Is Wat Te Doen forum voor.

- en bij twijfel altijd in dit topic plaatsen en dus NIET een nieuwe openen!
Ik zie het nut niet van deze regel. Laat mensen gewoon lekker een topic openen, als het echt bagger is kun je het aan ons melden en gooien wij het eventueel dicht. Maar om dit topic te laten verworden tot een vergaarbak aan rare vragen en onzin draagt volgens mij niks bij aan jullie doel, namelijk een leuker/beter Choppers subforum. Ik kan het verkeerd hebben, tis mijn inschatting.
 
weet ik zal wel een zeikert zijn , maare ik heb ff in jou profiel gekeken wat jij allemaal wel niet gevraagd heb over choppers ... en daar zitten toch ook een paar topics bij , waarbij je de zoek functie had kunnen gebruiken .
met andere woorden "vragen zal je altijd blijven houden " en wat is er nou makkelijker dan een vraag stellen aan mensen die er verstand van hebben ( je hoeft geen antwoord te geven heh )

Mee eens.
 
co's xv920 schreef op 22 mei 2007 @ 21:23:
ok , serieus dus :kan een der moderators dan niet ff een bezem door de chopper-sectie heen halen en dus de reeds geplaatste "onzinnige topics "(idd tussen haakjes , want voor sommigen zijn die vragen dus WEL zinnig kennelijk) hier naar toe verplaatsen?



ik wil dus benadrukken dat ik nu ECHT serieus ben


profiteer ervan , ik ben het zelden

Dit was dus een échte sugestie hé..........
Helaas word dit topic nu alleen gebruikt om een antwoord te krijgen op de vraag of deze topic wel nodig is.(snapppen jullie m , snap ik m)
 
Dit was dus een échte sugestie hé..........
Helaas word dit topic nu alleen gebruikt om een antwoord te krijgen op de vraag of deze topic wel nodig is.(snapppen jullie m , snap ik m)
De bedoeling is dat we (jullie dus) hier ff een goede startpost bepalen met zaken die specifiek betrekking hebben op het Choppers-forum. Geen algemene zaken dus, die horen in de policy thuis.

Zodra die startposting er is wordt een nieuw topic aangemaakt met een slotje erop zodat het niet vervuild kan worden.
 
De policy:
1. Gebruik eerst de ZOEK functie..
2. Bij spuiten maakt het niet welk merk motor je hebt.
3. Als je wilt weten hoe een motor zit, zoek een bedrijf waar er een staat en probeer het.
4. Als je wilt weten of de kleur wel leuk is.... durf zelf eens een beslissing te nemen
5. Als je alleen komt drammen over 1 bepaald merk, blijf dan maar weg.
6. Graag ook af en toe een contructieve bijdrage leveren.

Hier heb je een begin..
 
De policy:
1. Gebruik eerst de ZOEK functie..
2. Bij spuiten maakt het niet welk merk motor je hebt.
3. Als je wilt weten hoe een motor zit, zoek een bedrijf waar er een staat en probeer het.
4. Als je wilt weten of de kleur wel leuk is.... durf zelf eens een beslissing te nemen
5. Als je alleen komt drammen over 1 bepaald merk, blijf dan maar weg.
6. Graag ook af en toe een contructieve bijdrage leveren.

Hier heb je een begin..
Thanks, als de rest hier op verder borduurt wordt het nog wat.

En dan natuurlijk nog de hamvraag: wat gebeurt er met mensen die zich niet houden aan deze richtlijnen? Gewoon maar meteen bannen :?
 
Thanks, als de rest hier op verder borduurt wordt het nog wat.

En dan natuurlijk nog de hamvraag: wat gebeurt er met mensen die zich niet houden aan deze richtlijnen? Gewoon maar meteen bannen :?

Bannen lijkt me niet direct de oplossing, wellicht kunnen we er een vriendelijk doch dringend verzoek van maken je aan de richtlijnen te houden...

Ik vind het vooral vreemd dat er voornamelijk in dit deel zoveel van die stompzinnige topics worden geopend, als we de oorzaak daarvan nou eens wisten... dan konden we die bestrijden..
 
voorbeeld:
TS: "Onzinnige vraag! Onzinnige vraag"
1ste die reageert: "heb je hier (link naar richtlijnen) al gekeken?"
Als de rest de vraag dan negeert is er niets aan de hand.


1ste mod die het ziet: slotje ('k weet niet hoeveel werk dat is.?)


of zoiets
 
Laatst bewerkt:
Thanks, als de rest hier op verder borduurt wordt het nog wat.

En dan natuurlijk nog de hamvraag: wat gebeurt er met mensen die zich niet houden aan deze richtlijnen? Gewoon maar meteen bannen :?
Dat lijkt me de rol voor de moderator, om die lieden er even op te wijzen dat er richtlijnen zijn.

Verder denk ik dat het handig is om hier zaken als te koop, gezocht, wat is waar te doen, techniek, etc. die specifiek voor choppers zijn hier gewoon toe te staan. Als je die zaken in de andere rubrieken terug moet zoeken vind je ze na een dag al niet meer.

Wordt er nog nagedacht over een splitsing tussen choppers (de min of meer geherverbouwde fietsen en gerelateerde zaken) en cruisers?
 
en ja, dit is allemaal spcifiek in voor het chopperdeel...
er worden namelijk nergens zoveel achterlijke vragen gesteld als hier..
De gemiddelde sjoppert rijder eigenaar is ook niet zo'n licht.

Ik stel voor een speciaal subforum voor de sjoppertrijders < 500 km p/j en 1 voor >500 km p/j
 
De gemiddelde sjoppert rijder eigenaar is ook niet zo'n licht.

Ik stel voor een speciaal subforum voor de sjoppertrijders < 500 km p/j en 1 voor >500 km p/j

Ik denk dat er een hoop te vinden zijn die meer rijden dan jij denkt...
ken er verschillende die de 10.000+ km halen...

Het verschil zit em hier in de fabriekscustom rijders en de chopperrijders... en dan bedoel ik zelf gebouwde/verbouwde choppers...

Beetje hetzelfde als streetfighters dus..
 
Dat lijkt me de rol voor de moderator, om die lieden er even op te wijzen dat er richtlijnen zijn.
Dat ben ik met je eens :) Al kunnen wat mij betreft andere gebruikers dat ook best doen als ze dat topic lezen en als ze dat willen. En anders werkt de topicreportfunctie erg goed om ons er even op te wijzen.


Verder denk ik dat het handig is om hier zaken als te koop, gezocht, wat is waar te doen, techniek, etc. die specifiek voor choppers zijn hier gewoon toe te staan. Als je die zaken in de andere rubrieken terug moet zoeken vind je ze na een dag al niet meer.
Dan kunnen we de subfora techniek, TKA, TKG, WWTD etc. wel opdoeken want dat zouden we dan ook moeten doen voor alle andere motorypes en niet alleen voor choppers. Dat zie ik eigenlijk zo snel niet gebeuren, er zijn tenslotte bijvoorbeeld genoeg technische vragen die niet echt motorspecifiek zijn of toertochten waar iedereen welkom is ongeacht het type motor.


Wordt er nog nagedacht over een splitsing tussen choppers (de min of meer geherverbouwde fietsen en gerelateerde zaken) en cruisers?
Daar gaan we het in de eerstvolgende crewmeet over hebben :) en die is zeer binnenkort.

Thanks voor de op- en aanmerkingen :)
 
Het verschil zit em hier in de fabriekscustom rijders en de chopperrijders... en dan bedoel ik zelf gebouwde/verbouwde choppers...

O, de echte chopperrijder en de nep chopperrijder.

Jaaaa, dat snap ik. Ik wil die SM homo's ook niet in O&A })

~[edit]

misschien een idee om wat how to's te maaken voor de terug kerende vragen en die te linken in de openings post.

voorbeeld
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan