Let op, lees dit eerst voor het plaatsen van een topic !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
EERST DIT:


Ahahh...de echte sjopper mentaliteit openbaart zich weer :)


Verbazend, maar dat valt me toch echt binnen deze M-F hoek meer op als ergens anders: vete's en onmin word over alle topic's heengestrooid en overal mee naar toe gedragen.

Reageer toch eens op elkaar's reply's ipv op elkaars nickname *D


EN DAN DIT??:


ik zal op de reply reageren: ik vind t technisch maar een prutser, maar een verdraaid goed mens *D



Nee da's lekker ... _O-
 

Hey... wat had jij dan verwacht in dit topic... een serieuze reactie ??

Baksteen zet niet iets in z'n signature waar hij niet achter zou staan, en daar staat iets over die motorzaak, niet over de persoon erachter, dus combineer het beste van beide en je weet hoe ik erover denk



EERST DIT:EN DAN DIT??:Nee da's lekker ... _O-

Hey... eindelijk er is er 1 die t snapt :)
 
Laatst bewerkt:
nah ..hier dan mijn hond + een paar sjoppers

e64b82c9e9a698545c3857d0b1f8f496


beetje saai hiero ..
 
euh grinttegel
lees voor de grap eens terug wat die lamlul van een ultra heeft lopen uitkotsen het afgelopen half jaar
snap je de reactie van matt mischien


valt wel op dat e meeste mensen uit de eigenbouwhoek verdwenen zijn van dit forum.
raar he?
wil je weten hoe dat komt

omdat er de laatste tijd veel te veel van die uilezijkers nixnutten en ultra's opzitten te posten zonder na te denken of een bek open te trekken zonder dat ze ook maar weten waar ze het over hebben

enja ik erger mij er ook dood aan
met mij nog vele anderen
dat is ook de reden dat dit topic gestart is
en wat jij hier nu in dit topic aan het doen bent is gewoon de boel uit de tent lokken.
wat is je doel hiervan?alle eigenbouwers en mensen die voor hun mening uit durven komen een ban bezorgen?
heet jij hitler of zo?
zo van als je niet naar de mening van de baksteen luistert dan.............

nou ik durf wel mijn bek open te scheuren als ik het er niet mee eens ben!!

en ja ik ben ook vaak te vinden op chopperstyle

u weet wel dat forum wat door u en uw mannshaften structureel verstopt werd

nee een topic met een link naar de site van onze vrienden choppercase knukkel en flying dutchman kan rustig een haljaar open blijven
maar de link naar chopperstyle ging ala minute dicht...........................heb je je laten zuigen of hebben ze gewoon betaald??

zo en dat was mijn (nog)bescheiden mening.

de groeten een verry pissed off hacksaw!!
 
euh grinttegel
lees voor de grap eens terug wat die lamlul van een ultra heeft lopen uitkotsen het afgelopen half jaar
snap je de reactie van matt mischien


valt wel op dat e meeste mensen uit de eigenbouwhoek verdwenen zijn van dit forum.
raar he?
wil je weten hoe dat komt

omdat er de laatste tijd veel te veel van die uilezijkers nixnutten en ultra's opzitten te posten zonder na te denken of een bek open te trekken zonder dat ze ook maar weten waar ze het over hebben

enja ik erger mij er ook dood aan
met mij nog vele anderen
dat is ook de reden dat dit topic gestart is
en wat jij hier nu in dit topic aan het doen bent is gewoon de boel uit de tent lokken.
wat is je doel hiervan?alle eigenbouwers en mensen die voor hun mening uit durven komen een ban bezorgen?
heet jij hitler of zo?
zo van als je niet naar de mening van de baksteen luistert dan.............

nou ik durf wel mijn bek open te scheuren als ik het er niet mee eens ben!!

en ja ik ben ook vaak te vinden op chopperstyle

u weet wel dat forum wat door u en uw mannshaften structureel verstopt werd

nee een topic met een link naar de site van onze vrienden choppercase knukkel en flying dutchman kan rustig een haljaar open blijven
maar de link naar chopperstyle ging ala minute dicht...........................heb je je laten zuigen of hebben ze gewoon betaald??

zo en dat was mijn (nog)bescheiden mening.

de groeten een verry pissed off hacksaw!!


verwijzen naar hitler is zo 40-45 :z
en per definitie is de poster daarvan een loser, maargoed..


verder blijft het geneuzel wat ik niet verwacht van iemand van voorbij de puber tijd.
tis internet, lees wat je wilt, beetje in de tekst sjoppen zeg maar
 
verwijzen naar hitler is zo 40-45 :z
en per definitie is de poster daarvan een loser, maargoed..


verder blijft het geneuzel wat ik niet verwacht van iemand van voorbij de puber tijd.
tis internet, lees wat je wilt, beetje in de tekst sjoppen zeg maar
denk er lekker van wat er denkt joh zal mij aan mijn reet roesten,blijft gewoon MIJN mening over dit onderwerp.
ga dus vast niet in mijn text sjoppen!!
 
denk er lekker van wat er denkt joh zal mij aan mijn reet roesten,blijft gewoon MIJN mening over dit onderwerp.
ga dus vast niet in mijn text sjoppen!!


geeft niks,
ik bedoel dat je de tekst die je leest moet sjoppen, ik neem aan dat de tekst die je zelf tikt wel voldoet voor jezelf.

maar...
Het mooie van de teksten die mensen in de computer kloppen, is dat die een aardig beeld geven van de persoon. Hier mag jij het mee doen. :W
 
euh grinttegel
lees voor de grap eens terug wat die lamlul van een ultra heeft lopen uitkotsen het afgelopen half jaar
snap je de reactie van matt mischien


valt wel op dat e meeste mensen uit de eigenbouwhoek verdwenen zijn van dit forum.
raar he?
wil je weten hoe dat komt

omdat er de laatste tijd veel te veel van die uilezijkers nixnutten en ultra's opzitten te posten zonder na te denken of een bek open te trekken zonder dat ze ook maar weten waar ze het over hebben

enja ik erger mij er ook dood aan
met mij nog vele anderen
dat is ook de reden dat dit topic gestart is
en wat jij hier nu in dit topic aan het doen bent is gewoon de boel uit de tent lokken.
wat is je doel hiervan?alle eigenbouwers en mensen die voor hun mening uit durven komen een ban bezorgen?
heet jij hitler of zo?
zo van als je niet naar de mening van de baksteen luistert dan.............

nou ik durf wel mijn bek open te scheuren als ik het er niet mee eens ben!!

en ja ik ben ook vaak te vinden op chopperstyle

u weet wel dat forum wat door u en uw mannshaften structureel verstopt werd

nee een topic met een link naar de site van onze vrienden choppercase knukkel en flying dutchman kan rustig een haljaar open blijven
maar de link naar chopperstyle ging ala minute dicht...........................heb je je laten zuigen of hebben ze gewoon betaald??

zo en dat was mijn (nog)bescheiden mening.

de groeten een verry pissed off hacksaw!!

Kerel, zit je tampon scheef ofzo... :? :?

Ik heb nergens iemand beledigd, als je een reactie ergens op wil hebben dan is dit niet de manier.

Leg t me nog eens 1 keertje uit, iets langzamer aub want tot nu toe snap ik het niet helemaal. Wat zit je dwars ??

Overigens, als je weer op eenzelfde manier termen en titels rondstrooit heb je idd een ban te pakken.
Daar ben ik niet op uit, dus laat maar zien waar jij op uit bent. Communiceren of schelden :)
 
Laatst bewerkt:
euhm okay maar vraag me af wat jij daar te zeoken hebt....heb je je eindelijk laten bekeren tot chopperisme?? *D
Ik stond al frames te verzagen toen de gemiddelde m-fer nog luiers aan had.

Nu blijf ik er een beetje uit de buurt omdat de eigenaren van die dingen meestal niet tegen mijn "botte lul" eigenschap kunnen. Mensen met gezonde plasser afmetingen hebben daar minder problemen mee. '
 
full


Zelfs google snapt dat chopperrijders hulp nodig hebben _O-
 
Ik stond al frames te verzagen toen de gemiddelde m-fer nog luiers aan had.

Nu blijf ik er een beetje uit de buurt omdat de eigenaren van die dingen meestal niet tegen mijn "botte lul" eigenschap kunnen. Mensen met gezonde plasser afmetingen hebben daar minder problemen mee. '


[Edit]: m'n tekst maar weer weggehaald, anders zou iemand kunnen denken dat ie gelijk krijgt toen hij zei dat ik wellicht dingen probeer uit te lokken [/edit]
 
ach, koffer heeft vast de screen shots.

he...??

Oohhww, sorry, ik was even afgeleid.

Soms moet je naar andere forums toe om daar te lezen hoe groot mensen echt zijn. http://anne.messageboard.nl/24014/viewtopic.php?t=343&postdays=0&postorder=asc&&start=0


Het leuke is dat ze nu mij gaan kwalijk nemen dat ik dat zomaar hier neer zet, terwijl zij het toch echt zelf getypt hebben...... en ze zelf ook mailtjes openbaar maken enzo ...





Gasten, als je het hier niet bevalt... blijf dan weg en ga daar posten waar je het wel leuk vind, doe ik ook... mijn nickname vind je op jullie forum tenslotte ook niet terug.
 
Ahhhh, woest gezellig hier *O*

Scheelt wel alvast weer 'n heleboel nutteloze topics :)
 
Je hebt ook de reply gelezen waar die zin op terugsloeg, neem ik aan ??


Dat vind jij dan wel weer normaal :? :?
Rot toch op joh. Je bent gewoon niks meer dan een arrogante relnicht.
In die hele discussie rond het chopper-subforum heb je niets anders gedaan dan provoceren, afzeiken en voor god spelen. Je hebt helemaal niets bijgedragen. En in jouw kielzog nog een paar van die losertjes die hier normaal ook nooit komen, behalve nu er wat te rellen valt.
Zo fucking zielig allemaal .....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan