Op Japanner naar de Superrally?

SiC

MF'er
28 mei 2006
71
0
Midwolde
Zijn er hier meer mensen die van plan zijn op een jap naar de superrally 2007 te gaan? ik kan kiezen tussen achter op hangen bij een HD of me eigen motor pakken, alleen kom je met een Jap het terrein niet op. Weet iemand of dr in de omgeving van het terrein een jappenkamp is en of je je motor daar enigzins vertrouwd achter kan laten?
 
Ik was ook van plan om met een stel vrienden naar de Super Rally te gaan. Wij gaan ook met jappen (1 x suzuki, 1 x Yamaha en 1 x HD). Ik was er eigenlijk vanuit gegaan gewoon het terein op te kunnen. Zijn er al alternatieven voor jappen gevonden?

Edit: Kwam net dit tegen op het internet:

--------------
Nieuwsbrief 2, Superrally 2007
(Sunday, 31 December 2006) - Geschreven door Administrator

(bladiblabla)

Wat staat er al vast:
Dat er een appart veld komt voor 'niet harleys'.
----------------

Zal wel goed komen dus?
 
Laatst bewerkt:
Dat wordt dan de plaats waar het grote kampvuur gaat plaatsvinden }) }) })

Let maar goed op waar je de SUzukiKAwasakiYAmahaHOnda parkeert.

Veel plezier!!
:] :] :] :]

P.S. is natuurlijk allemaal flauwekul (van mij) :9
 
Op hun wepsaait staat alleen

Terrein:
Het is verboden het SR- terrein te betreden met:
Auto's, vrachtwagens, trailers, caravans en campers (anders dan beroepsmatig)
Niet HD-motoren
Huisdieren
Wapens
Drugs
.

Weet wel van andere HD treffens dat er een vaak een aparte parkeerplek is voor niet HD motoren.
Veel plezier
 
'k ben ]net~[/url] ff langs geweest, er is een 'non HD' parking. Direct bij de ingang voor motoren, dus nog voor je in checkt.
 
Laatst bewerkt:
Vorig jaar Pinksteren op Terschelling geweest tussen al dat (al dan niet gepoetste) chroom. Geweldig weekend gehad (ja, ook met de Jap). We twijfelen nu nog een beetje om weer naar Terschelling te gaan... (waarschijnlijk zit het meeste volk nu in Bussloo). Hoe dan ook gaan we morgen op pad. We zien wel waar we uit komen!

Straks maar weer met het koekblik richting huis en dan heerlijk morgen op de :]
 
Op hun wepsaait staat alleen

Terrein:
Het is verboden het SR- terrein te betreden met:
Auto's, vrachtwagens, trailers, caravans en campers (anders dan beroepsmatig)
Niet HD-motoren
Huisdieren
Wapens
Drugs
.

Weet wel van andere HD treffens dat er een vaak een aparte parkeerplek is voor niet HD motoren.
Veel plezier

Als ik dat zo lees zou ik er al niet meer heen willen....
 
Ik ging er nog niet heen als ik een HD had en geld toe kreeg... :r

hopelijk zijn al die figuren met een mid-life crisis snel weer weg, het ziet hier zwart van de stock hd's met ouwe lullen erop..


Ik was het niet. :) Ben wel inmiddels een ouwe lul en mijn hd is ook 95% stock.
Maar zoals het hoort is hij kapot. })
Misschien vanavond aantrappen.

Ps
Heb een Crane hi4 geinstalleerd.
Misschien het aantrappen laten filmen.Leuk voor you tube.

Kans dat hij in de fik vliegt is kennelijk niet uit te sluiten.(tuurtje) *O*
 
Laatst bewerkt:
Murph.. ik bedoelde vooral stock gevallen met koffers en windschermen...

en dan de ergste... vlaggetjes |( :r

Ben blij dat het maar een paar dagen zijn...

ook wel een paar mooie fietsen zien rijden, maar dat is nog geen 1% van het totaal
 
Nou, nou, Murph......

wat lees ik nu dan weer, noem jij je HD "stock"; stock is voor mij ook wat Gixxer zegt, kingsize koffers, lichtorgels en dan die heerlijke vlaggetjes. :r :r :r
 
Ik rij jap, heb geen HD centjes.
Zou nooit naar de superrally gaan maar ik mag er zaterdag spelen met m'n bandje, ben erg benieuwd naar het kaliber "bikers" wat er op af komt, en vooral hun fietsen uiteraard.
 
LOL heel apeldoorn staat nu al vol met HD's en andere gespuis. Heeeel erg gaaf gezicht.

Ze verwachten meer als 15.000 man. DAT is pas een megameeting .:p
 
Laatst bewerkt:
Murph.. ik bedoelde vooral stock gevallen met koffers en windschermen...

en dan de ergste... vlaggetjes |( :r

Ben blij dat het maar een paar dagen zijn...

ook wel een paar mooie fietsen zien rijden, maar dat is nog geen 1% van het totaal

En voor die 1% moet je nou net oppassen. :-)

Ik ging er nog niet heen als ik een HD had en geld toe kreeg... :r

hopelijk zijn al die figuren met een mid-life crisis snel weer weg, het ziet hier zwart van de stock hd's met ouwe lullen erop..

OOeh pas op hoor andere mensen die een andere smaak hebben.... das eng, zou er maar uit de buurt blijven.

En dat noemt zich motorrijder. Koop een koekblik, de mentaliteit heb je er al voor iig.
 
Laatst bewerkt:
LOL heel apeldoorn staat nu al vol met HD's en andere gespuis. Heeeel erg gaaf gezicht.

Ze verwachten meer als 15.000 man. DAT is pas een megameeting .:p


Is die 1% dan het "gespuis" :? :?

U hebt gezocht op gespuis:

RESULTAAT (maximaal 20 woorden)

ge·spuis (het ~)
1 geboefte, onguur volk => tuig

Hoop het toch niet })
 
Is die 1% dan het "gespuis" :? :?

U hebt gezocht op gespuis:

RESULTAAT (maximaal 20 woorden)

ge·spuis (het ~)
1 geboefte, onguur volk => tuig

Hoop het toch niet })

Ik doelde eigenlijk op de 1% ers...

Wacht ff heb hier op het werk er een helder uitleg van zien staan...

Copy/paste

Meer informatie over motorclubs
Veel Amerikaanse militairen vonden na WOII geen aansluiting bij de maatschappij. Afkeer tegen de gevestigde orde en liefde voor motoren schepte een band. Zo ontstonden de eerste motorclubs (MC’s). De leden vielen op door wangedrag, overmatig alcoholgebruik en betrokkenheid bij knokpartijen en opstootjes.

Eind jaren veertig zorgden de ordeverstorende motorrijders voor chaos. En daarmee was de mythe geboren over de criminele MC’s. De voorzit-ter van de American Motorcycle Association nam afstand van deze mo-torrijders en hun clubs. Volgens hem vertoonde maar 1% van alle motor-rijders in Amerika zulk gedrag.

1% symbool
De veteranenclubs bekenden kleur dmv ‘colors en patches’. Ze wilden duidelijk maken waar ze voor stonden door het dragen van het 1% symbool en het eerste Hells Angels embleem.

Nog steeds symboliseert het 1% embleem (als patch of tatoeage) het afzetten tegen de gevestigde orde. Ook in Nederland is dit het herkenningsteken voor de echte ‘biker’.

Het 1% embleem geeft de tweedeling in de motorwereld aan. De dragers omarmen de hele subcultuur die hoort bij de zogenoemde ‘Outlaw Motor Cyclegangs’ (OMC’s).


Vandaar dus. :)
 
En dat schrijf jij zomaar, zonder dat je Gixxer kent :Y :Y

:W

Wat voor geks schrijf ik dan? Zijn post is toch vrij duidelijk? Of is het een internet Hooligan, die dit soort dingen alleen zegt op fora ed, en is ie in het echt best te pruimen? ;)
 
Bikers :?

heb tot nu toe alleen nog maar directeuren en managers zien rijden met een mid-life crisis...


Ik weet niet wát & wie jij ziet, maar dit is je reinste gelul.

Zowel gisteren als vandaag enkele honderden buiten & binnenlanders (zo'n beetje elk land in de EG wel gezien...) op de motor zien binnenkomen, of onderweg (de A50 is nu wel héél mooi met al die HD's :+ ), en tuurlijk ziet er wel wat beter gesitueerden met een 'Authorised Outfit' tussen, maar het overgrote gedeelte vallen echt niet onder jouw noemer.

Ik denk dat jouw bevooroordeelde geest je parten speelt. Maar dat geeft niet, komt nog wel.... ;) Ik had ook m'n zegje klaar voor ik zag wat er allemaal binnenrolde. Het aantal HOGgers is zeer klein, en wordt bij verre overruled door de (al dan niet buitenlandse) MC's.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet wát & wie jij ziet, maar dit is je reinste gelul.

Zowel gisteren als vandaag enkele honderden buiten & binnenlanders (zo'n beetje elk land in de EG wel gezien...) op de motor zien binnenkomen, of onderweg (de A50 is nu wel héél mooi met al die HD's :+ ), en tuurlijk ziet er wel wat beter gesitueerden met een 'Authorised Outfit' tussen, maar het overgrote gedeelte vallen echt niet onder jouw noemer.

Ik denk dat jouw bevooroordeelde geest je parten speelt. Maar dat geeft niet, komt nog wel.... ;) Ik had ook m'n zegje klaar voor ik zag wat er allemaal binnenrolde. Het aantal HOGgers is zeer klein, en wordt bij verre overruled door de (al dan niet buitenlandse) MC's.

Bugs, ik mag bevooroordeeld zijn..maar..
in Zutphen, Deventer en tussen Zutphen en Deventer ben ik helaas alleen nog de eerder beschreven personen tegengekomen... dure stock HD's...
 
Terug
Bovenaan Onderaan