Voetsteun van Highway Hawk voor Highway Bar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kawapeter

MF veteraan
18 okt 2006
1.948
0
020
Door een ongelukje is er een voetsteuntje afgebroken van mijn Highway Bar. Nu is deze voorlopig nergens meer te krijgen, en hoop eigenlijk dat jullie mij kunnen helpen. Het steuntje heeft als naam "Foodpeg with studs Classic" maar als jullie toevallig een andere, of nog mooier, 2 andere hebben liggen, hoor ik dat graag. Het belangrijkste is iig dat ik mijn voetjes weer naar voren kan laten leunen :)
 
Als de voetsteunen door middel van eenboutje aan de highwaybar vast zitten,
kun je universele halen. Ik heb bij Hans v Wijk 2 gekocht, 15 euro de 2 ;)
 
Als de voetsteunen door middel van eenboutje aan de highwaybar vast zitten,
kun je universele halen. Ik heb bij Hans v Wijk 2 gekocht, 15 euro de 2 ;)

Ze zitten inderdaad dmv een inbusbout vast. Heb inmiddels een berichtje gestuurd naar Hans van Wijk, en hoop dat hij me verder kan helpen.

Alvast bedankt
 
hoe en waar is ie afgebroken dan??

misschien kun je het nog zelf fixen

Door een aanrijding met een auto is hij afgebroken en spoorloos. Daarom hoop ik dat iemand er 1 heeft liggen want bij Highway Hawk duurt het min. 8 weken voordat ze het misschien binnen krijgen. Ze hebben daar trouwens helemaal niets op voorraad, dus het is tevens de laatste keer geweest dat ik iets van dat merk aanschaf.
 
ja idd..


highway hawk is een beetje aan het kloten de laatste tijd..

buurman wacht al 4 maandop een lucht filter.
zelf de boutjes en moertjes zijn niet leverbaar!!


trieste zaak..
 
Allemaal bedankt voor de reactie's, maar niemand heeft ze op voorraad en het duurt nog 2 maanden voordat ze er zijn. Bij de firma Roukema heb ik nu een ander type gevonden, en met aanpassingen zitten ze nu op mijn Highway Bar :)

Dus wat mij betreft mag er nu een slotje op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan