Moto Guzzi 850 T4

DeepSpace

MF veteraan
4 apr 2002
4.934
344
Rotterdam
Zo vanochtend om 6:45 mijn warme nest uit om af te reizen naar Schagen om te kijken naar een T4. Sjaap ook maar ff laten komen. Jaja een T4 met spaakwielen, een zadel waar een hele koe in zit, valbeugels en een heel irritant windscherm en anaalpluggen als handvaten :+. maar de schone bordeaux rode italiaanse is wel van mij :]

full
 
zie, er zit een hele koe zit in dat zadel man. tis net als of je op een lerenstoel zit. maar goed, die gaat er ook af, wil een cafe race zadel er op hebben :] en of clipons/superbike stuur/ M stuur en een stuurkuipje zoals op de Le Mans I zou ook tof zijn :)

full
 
Nu moet er natuurlijk aan verbouwd worden. Plannen:

-Cafe race zadel
-Clipons/M-stuur/superbike stuur
-Le Mans achtig stuurkuipje

maar eerst een nieuwe voorband, accu, handvaten, olie, remblokken :+ 24 juni komt de stuffie weer :+
 
'Even' heen en weer naar Schagen vanuit Groningen, geen probleem! Die 10 kg gereedschap in de rugzak was ook geen probleem })
En oh wat was dat een lekker dijkske in fryslan! :] :]

Koen ouwe, je hebt een Guzzi die zit als een Goldwing, schakelt als een Jap, ziet eruit alsof de berijder 50+ is, maar je hebt mooi wel jouw GUZZI! :}
 
Heb je eindelijk je guzzi ! *D

Zal ik hem binnenkort (compleet verbouwd?) nog eens in delft zien rondrijden? :)
 
eerst nog ff niet verbouwt, daar heb ik nog geen geld voor, maar denk wel dat je um af en toe es ziet :)
 
Type 3 komen nog weleens langs voor weinig,
Maar ombouwen is natuurlijk wel leuk.
 
Stuur gewoon ombuigen
Zadel zelf inkorten / koe verknippen / opnieuw vastzetten
Busje matzwart erover

Klaar is uw lowbudgetverbouwing. *D

En kuipjes zijn voor watjes. 8-)
 
..............................
......................

En kuipjes zijn voor watjes. 8-)

en zijspannen voor ouwe mannetjes die bang zijn om om te vallen O-) O-)

Mooie T4 man, ander zadel is leuk, ander stuur ook; maar kuipje zou ik er persoonlijk lekker af laten, met deze wieltjes (zijn het nog originele borani velgen????? :} :} ) heb je zonder kuip een mooie strakke bijna cafe-racer..........
 
Nette fiets zo op de foto, gefeliciteerd met de aanwinst en je toetreding tot de Guzzi-club Groningen (of is die er nog niet?)
 
haha. ik denk dat ie nu uit 3 ofzo leden bestaat :P

vandaag heb ik ff de kleppen gesteld en ben er achter gekomen dat mijn contactpunten bijna op zijn, alleen is het vliegwiel er ooit es afgeweest en niet goed opgezet. dat wordt dus nog feest als ik die punten moet stellen :+

ik kan echt niet begrijpen dat mensen met van die schuimenannalpluggen als handvatten wil gebruiken. wat een ondingen zijn dat, geen gevoel en veel te dik.

over dat kuipje, niet een hele grote natuurlijk, een klein mooi strakzittend stuurkuipje.
 
jee...

weer een GUZ op het forum!! gefeliciteerd!

misschien maar meteen een domme vraag in het midden gooien, maar waarom zou je zo'n mooie guzbak gaan verbouwen? machtig mooie machine heb je daar, ziet er zo op de ploaties nog goed uit, redelijk origineel.. nu weet ik wel dat dat persoonlijk is enzo, tuurlijk, maar toch... hij is zo ook wel erg mooi...

Ik vroeg me al af waarom iemand zichzelf prutser noemt......

Stuur gewoon ombuigen
Zadel zelf inkorten / koe verknippen / opnieuw vastzetten
Busje matzwart erover

ja....
antwoord is duidelijk :-)
 
mja, ja....een racer, ik zie het....kan wat worden. In de Classic Racer paar maanden geleden stond een verbouwing van een Guz naar racer, kan 'm wel ff zoeken en scan maken als je wil. Succes iig!
 
Terug
Bovenaan Onderaan