Wie rijdt er Suzuki RF600R / RF900R deel 4!

Status
Niet open voor verdere reacties.
:r :r :r :r :r :r :r :r (motor verkopen...?)
doe normaal man ga je dan ook naar een warm land verhuizen waar je de cabrio altijd kunt gebruiken.
of neem je er zo een mooie hardtop bij _O-

Ik heb het geoppert O-)

Wist niet dat je boos werd :P ja uhm hoeft ook geen z3 te zijn gewoon een cabrio lijkt me wel geinig, op de motor rijd ik ook alleen met droog weer(voor zover ik kan voorspellen).
 
ik vind de tl1000r echt prachtig :P zouk graag als volgende motor willen! en anders een gixxer1000 ofzo :)

die sv ziet er trouwens idd niet slecht uit..

ben net nog gaan rijden op m'n "naked" bike.. lkkr hoor :]

maar een cabrio is echt klote, tenzij het een automatisch metalen dak betreft.. anders kun je dat ding 80% van het jaar binnen laten staan omdat het dak lekt.. bij een motor heb je dat niet :+
 
en wat dacht je van de z4 (kan ik niet betalen maar wel vet wagentje) :9~


On topic uhm rf900r *O*
 
ik vind de tl1000r echt prachtig :P zouk graag als volgende motor willen! en anders een gixxer1000 ofzo :)

die sv ziet er trouwens idd niet slecht uit..

ben net nog gaan rijden op m'n "naked" bike.. lkkr hoor :]

maar een cabrio is echt klote, tenzij het een automatisch metalen dak betreft.. anders kun je dat ding 80% van het jaar binnen laten staan omdat het dak lekt.. bij een motor heb je dat niet :+

Zit wat in mijn motor heeft ook geen dak :+
 
nou laatste x dat ik me de moeite doe voor een hele reactie te typen :+

trouwens mijne heeft nu ook wat krasjes maar ga toch proberen nadat ze wegzijn om em heel te houden :)


Moeite :? Nee toch??
Alhoewel je was wel de enigste die er moeite voor deed voor een hele reactie :P maar is wel een duidelijke reactie :Y
Als ik aan mijn eerste rijles begin zal ik het wel ff melden :]


Krasjes?! Je wilt niet weten hoeveel krasjes(krassen) nu op de RF van mijn vriend zit :N
Dan is 1 krasje nog niks bij :X
 
:Y ja, die :9~


edit:
deze dus :)

[afbeelding]

Heb hiervoor een jaar SV650 gereden, is erg gaaf een 2 cylinder, je krijgt er wel een fluwelen rechterhandje van, en dat geluid :9~
Heb hem weg gedaan omdat ik last kreeg van mijn polsen, en de motor was in verhouding tot mij postuur eigenlijk te klein, maar dat zal met die nieuwe modellen wel beter zijn denk ik.
 
Moeite :? Nee toch??
Alhoewel je was wel de enigste die er moeite voor deed voor een hele reactie :P maar is wel een duidelijke reactie :Y
Als ik aan mijn eerste rijles begin zal ik het wel ff melden :]


Krasjes?! Je wilt niet weten hoeveel krasjes(krassen) nu op de RF van mijn vriend zit :N
Dan is 1 krasje nog niks bij :X


http://www.floske.nl/fotos/crashie1.JPG (krasje)

paar uur ervoor voor het eerst een RF gezien, dacht meteen, hmm, dat zou een mooie volgende motor zijn, niet wetende dat die er dus vrij snel zou komen
 
Laatst bewerkt:
@ Serendipity:
Dus je gaat toch nog die eerste les pakken? goedzo ;)

En ach Roadkill, zo issie toch ook mooi? snap niet wat jullie zeuren :+
Zijn gewoon gebruikerssporen!! :] _O-
 
*custom heeft iets stouts gedaan....*


*heeft proefritje op tl1000r gedaan*


maar toch nog steeds trots op m'n rfje :]
moest gewoon ff uitproberen of dat beter was... Beiden leuk is de conclusie :+
 
Hallo luitjes,

Kan iemand mij vertellen wat de financiele sanctie is op 80 km te hard geflitst??
Enkele weken geleden, lekker weer, even naar spijkenisse, staat men te flitsen op de groene kruisweg aldaar, lekker sneaky achter de bosjes.... '(

En wat anders, ik heb plannen om mijn brommert matzwart te laten spuiten met bestickering in glanzend zwart. })
Ik laat hem wel spuiten door een prof. niet met een spuitbusje van de halffords..
Stickers laat ik maken door een vriend van mij StickerZone voor al uw wensen op Stickergebied
Jullie mening graag..

Peter
 
zo ik heb eergister even nieuwe/verse olie in de RF gekiept en ook gelijk het oliefilter vervangen.
Ik heb deze met de hand stevig aangedraaid en gister een leuk rondje van 100km gemaakt, maar alles blijft lekvrij en hij draait perfect *D

Binnenkort eens proberen of ik zelf klepjes kan stellen, heb zoiets nog nooit gedaan eigenlijk ;)
 
Hallo luitjes,

Kan iemand mij vertellen wat de financiele sanctie is op 80 km te hard geflitst??
Enkele weken geleden, lekker weer, even naar spijkenisse, staat men te flitsen op de groene kruisweg aldaar, lekker sneaky achter de bosjes.... '(

En wat anders, ik heb plannen om mijn brommert matzwart te laten spuiten met bestickering in glanzend zwart. })
Ik laat hem wel spuiten door een prof. niet met een spuitbusje van de halffords..
Stickers laat ik maken door een vriend van mij StickerZone voor al uw wensen op Stickergebied
Jullie mening graag..

Peter


80km/u te hard, of reed je 80km/u waar je 50 mocht?

ik hoop het laatste...
het eerste gaat je een kleine motor kosten..... :X
 
80 te hard...
Ach, het was mooi weer, niemand op de weg ( wel ernaast dus :+ )...
Ben ooit eens geflitst met 40 te hard, koste me toen 450 ouderwetse guldens, maar toen was mijnheer Spee no niet in beeld...afwachten dus
 
80 te hard...
Ach, het was mooi weer, niemand op de weg ( wel ernaast dus :+ )...
Ben ooit eens geflitst met 40 te hard, koste me toen 450 ouderwetse guldens, maar toen was mijnheer Spee no niet in beeld...afwachten dus


binnen of buiten de bebouwde kom?

binnen bebouwde kom:
overschrijding van 65 tot 70 km/h € 660,00
Als je harder hebt gereden krijgje een dagvaarding..
buiten bebouwde kom:
overschrijding van 65 tot 70 km/h € 620,00 hoger: dagvaarding
op snelwegen: overschrijding van 65 tot 70 km/h € 570,00 hoger: dagvaarding
 
ok, we zullen het dus wel zien...hoe quote ik in dit forum??, ben nogal blont wat dat betreft...

Daarnet een kleine ramp, motor omgevallen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(
was met een poetsbeurt bezig en motor stond op een paddock stand toen iemand even niet uitkeek....gelukkig maar kleine schade...zal eens met wat lakplamuur en een spuitbusje in de weer gaan...
 
Vandaag een uniek moment meegemaakt!!!!!

(tromgeroffel modus aan)

Het klokje op is zojuist op 25.000 gezet *O* *O* *O*

(tromgeroffel modus uit)

Zometeen even een traantje wegpinken en een flesje champagne ontkurken :9
 
ok, we zullen het dus wel zien...hoe quote ik in dit forum??, ben nogal blont wat dat betreft...

Daarnet een kleine ramp, motor omgevallen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(
was met een poetsbeurt bezig en motor stond op een paddock stand toen iemand even niet uitkeek....gelukkig maar kleine schade...zal eens met wat lakplamuur en een spuitbusje in de weer gaan...

Door op het rechter icoontje van de drie te klikken die je naast de datum rechts ziet staan wanneer je het bericht geplaatst hebt..

Is het maar een sterk verhaal dat je geflitst bent...?
Want OF je bent je rijbewijs kwijt en dikke boete, OF je hebt een boete van meer dan 500 euro....

en dan maak jij je druk om beetje lakschade....? :X |(
 
Door op het rechter icoontje van de drie te klikken die je naast de datum rechts ziet staan wanneer je het bericht geplaatst hebt..

Is het maar een sterk verhaal dat je geflitst bent...?
Want OF je bent je rijbewijs kwijt en dikke boete, OF je hebt een boete van meer dan 500 euro....

en dan maak jij je druk om beetje lakschade....? :X |(

ach, de tijd van sterke verhalen heb ik al gehad, en ik kan wel gaan janken om een bekeuring maar gebeurt is gebeurt, waar het mij vooral om gaat is of mijn rijbewijs ook ingenomen kan worden als je geflitst bent zonder staande te worden gehouden, ik ben chauffeur en dan is een rijbewijstoch wel belangrijk. ;)
 
ach, de tijd van sterke verhalen heb ik al gehad, en ik kan wel gaan janken om een bekeuring maar gebeurt is gebeurt, waar het mij vooral om gaat is of mijn rijbewijs ook ingenomen kan worden als je geflitst bent zonder staande te worden gehouden, ik ben chauffeur en dan is een rijbewijstoch wel belangrijk. ;)


ja dat kan.. aan de hand van de foto....
en als je niet jankt om een bekeuring moet je ook niet janken om lakschade ;)
maar goed.. ik wens je iig veel succes....
 
ja dat kan.. aan de hand van de foto....
en als je niet jankt om een bekeuring moet je ook niet janken om lakschade ;)
maar goed.. ik wens je iig veel succes....

ja bedankt voor je vriendelijke woorden maar gelukkig bepaal ikzelf wel waar ik mij druk om maak, wijsneus |(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan