Wie rijdt er Suzuki RF600R / RF900R deel 4!

Status
Niet open voor verdere reacties.
nee heb zelf ook haast niet meer gereden...!
af en toe even een blokje van een km of 25 maar dan houd het al wel weer op haha
de verbouwing gaat maar door er komt geen einde aan
straks eerst maar even weer wat tijd voor ontspanning een beetje zwemmen en fietsen en zo.
dat gedrocht staat te koop op marktplaats ik dacht ik zal je even stangen _O- als je meer foto's wil moet je dat even aan de verkoper vragen haha moet je zeggen dat je het een super ding vind dan krijg je een hele pak foto's :} _O-
heb je al weer wat van flugel gehoord....? heeft die zijn bike al weer klaar voor op de weg...?
nou ik ga ff tv gluren en heb het wel weer gehad voor vandaag.
groetjes iedereen


Nou en hier is Flugel dan maar weer eens.

Hier gaat alles goed behalve dan met de motor. die wordt nog steeds onder zeil gehouden vanwege een backorder qua zuigers, verwachting is dat hij eind juli klaar is.

Komt mij trouwens wel goed uit want de verbouwing is ook bij ons gestart, hebben al 16 kuub zand er uitgespit, buitenmuren en berging afgebroken en als het goed is zijn vandaag de bouwvakkers bezig met het metselen van de fundering.

Al met al erg druk dus en weinig tijd om motor te rijden :(

Maar er gloort ook hoop aan de horizon. O-)

Dinsdag belde mijn zwager om mij te vertellen dat we volgende week vrijdag VIPs zijn bij de training en kwalificatie tijdens de TT. *O* :} *O* :}

We worden gehaald en gebracht en krijgen een hapje en drankje en mogen door de pitstraat. :Y

Ja jongens en meisjes, het is ontzettend vervelend maar iemand moet dit werk doen en ik heb me maar opgeofferd voor jullie. })

Ik zal de moeilijke maar zware taak op me nemen om wat inside foto's te maken en mochten ze goed lukken hierzo te plaatsen.

Nou ik ga weer verder met mijn werk en vanavond weer verder bij mij thuis met de verbouwing, ik houd het topic wel in de gaten !

En voor alle nieuwelingen:


*O* *O* Welkom in het RF topic *O* *O*
 
Custom Rf900r ik ga jou echt niet vertellen hoe ik die kentekenplaat heb gemonteerd })



















Die fokko zit je te fucken, ik heb een standaart rf, die foto die je een pagina terug ziet is een foto van een motor die te koop staat op marktplaats, ach fokko heeft weer wat te lachen |(








:P

Welkom trouwens rob, lijkt me wel een unike rf te worden zeker met die soloseat :Y , ga je hem zelf spuiten trouwens?

Dit een idee?
full
 
Custom Rf900r ik ga jou echt niet vertellen hoe ik die kentekenplaat heb gemonteerd })



















Die fokko zit je te fucken, ik heb een standaart rf, die foto die je een pagina terug ziet is een foto van een motor die te koop staat op marktplaats, ach fokko heeft weer wat te lachen |(








:P

Welkom trouwens rob, lijkt me wel een unike rf te worden zeker met die soloseat :Y , ga je hem zelf spuiten trouwens?

Dit een idee?
[afbeelding]

leuke graphic :) maar je bent wel de reactiestang van de achterrem vergeten :P
 
Op de omgebouwde RF750 waren onderstaande knipperlichten gemonteerd, die zijn bij (bijna) elke motorzaak te krijgen, wij hadden ze destijd op de motorbeurs in Utrecht gekocht.
Zo makkelijk zijn ze nog niet te vinden. Tot dusver nog geen zaak gevonden / web winkel die ze heeft. Ze zijn wel besteld bij de lokale shop, maar dat laat al >2mnd op zich wachten dus ga ik maar verder zoek..
 
mhh, wat denk je van die scherpe hoek achter je, euhh..bips?
Ik denk dat je de lijn van de tank mooi terug kan laten komen in de mono..
full
 
ja okj dat ben ik helemaal met je eens demifort :) twas maar ff snel snel :P
En Mr. Zed.. zeg dan ook gelijk wat je lelijk vind en geef zelf es ideeen ter aansporing ipv alleen zo pessimistisch :+

ik vind het wel redelijk mooi ja Yakuza zoals die kleuren mooi overlopen!! Misschien dat de kleuren ga verplaatsen maar zeker mooi gedaan (vooral de tank is goed idee zo!)
Ik ga die bies trouwens een felle kleur geven.. van donker naar fel.. zoals hij nu int paars erop zit.. wil dat wel behouden vind dat wel leuk :)

ik ga het waarschijnlijk niet zelf spuiten wegens gebrek aan capaciteit hehe *O*
hoorde vandaag iemand die het voor plus minus 900euro wilde doen (zeker te duur) maar iig alvast een begin om vanaf omlaag te werken :P

Nou, het idee van de monoseat is dus aan de gang gebracht.. evt via aad een complete monoseat... en dan nog een persoon met wie ik komende week ergens contact krijg, die graag hobbiet (hobbyt, hobby'd wtf?! _O- ) en die misschien een kapje wil maken... die ik dan op die vleugel of ipv die vleugel kan laten monteren :)

*edit* Waarom mailen we die gast van marktplaats anders niet ff om die kentekenplaat houder?? :X
 
Laatst bewerkt:
Nou en hier is Flugel dan maar weer eens.

Hier gaat alles goed behalve dan met de motor. die wordt nog steeds onder zeil gehouden vanwege een backorder qua zuigers, verwachting is dat hij eind juli klaar is.

Komt mij trouwens wel goed uit want de verbouwing is ook bij ons gestart, hebben al 16 kuub zand er uitgespit, buitenmuren en berging afgebroken en als het goed is zijn vandaag de bouwvakkers bezig met het metselen van de fundering.

Al met al erg druk dus en weinig tijd om motor te rijden :(

Maar er gloort ook hoop aan de horizon. O-)

Dinsdag belde mijn zwager om mij te vertellen dat we volgende week vrijdag VIPs zijn bij de training en kwalificatie tijdens de TT. *O* :} *O* :}

We worden gehaald en gebracht en krijgen een hapje en drankje en mogen door de pitstraat. :Y

Ja jongens en meisjes, het is ontzettend vervelend maar iemand moet dit werk doen en ik heb me maar opgeofferd voor jullie. })

Ik zal de moeilijke maar zware taak op me nemen om wat inside foto's te maken en mochten ze goed lukken hierzo te plaatsen.

Nou ik ga weer verder met mijn werk en vanavond weer verder bij mij thuis met de verbouwing, ik houd het topic wel in de gaten !

En voor alle nieuwelingen:


*O* *O* Welkom in het RF topic *O* *O*

he flugel balen om te horen dat het nog zo lang duurt voor je je RF weer bij de deur hebt
en prettig om te horen dat de verbouwing al met spoed verloopt.
16 m3 zand er uit....? krijg je een wijnkelder, of een ondergrondse werkplaats bij je huis.?
tjonge je hebt al heel wat werk verzet dus.
dus vips voor de TT training en kwalificatie ja ja doe maar weer wel even mooie foto's maken he.
en mocht het zo zijn dat je onverhoopt geen tijd hebt, kun je de kaarten altijd nog aan mij en Yakuza geven :P O-) wij willen graag voor je waarnemen hoor en nemen wel een mooie foto voor je mee }) .
nou in ieder geval veel plezier daar en veel succes met de verbouwing.
de groeten eerst maar weer. :]
 
ja okj dat ben ik helemaal met je eens demifort :) twas maar ff snel snel :P
En Mr. Zed.. zeg dan ook gelijk wat je lelijk vind en geef zelf es ideeen ter aansporing ipv alleen zo pessimistisch :+

ik vind het wel redelijk mooi ja Yakuza zoals die kleuren mooi overlopen!! Misschien dat de kleuren ga verplaatsen maar zeker mooi gedaan (vooral de tank is goed idee zo!)
Ik ga die bies trouwens een felle kleur geven.. van donker naar fel.. zoals hij nu int paars erop zit.. wil dat wel behouden vind dat wel leuk :)

ik ga het waarschijnlijk niet zelf spuiten wegens gebrek aan capaciteit hehe *O*
hoorde vandaag iemand die het voor plus minus 900euro wilde doen (zeker te duur) maar iig alvast een begin om vanaf omlaag te werken :P

Nou, het idee van de monoseat is dus aan de gang gebracht.. evt via aad een complete monoseat... en dan nog een persoon met wie ik komende week ergens contact krijg, die graag hobbiet (hobbyt, hobby'd wtf?! _O- ) en die misschien een kapje wil maken... die ik dan op die vleugel of ipv die vleugel kan laten monteren :)

*edit* Waarom mailen we die gast van marktplaats anders niet ff om die kentekenplaat houder?? :X

Ach ja op zo'n forum lijk ik zeker een zeikerd. :P Valt wel mee, alleen scoor ik vaak redelijk hoog op assertiviteit en botheid denk ik. :+ Beetje stoken mag ik ook graag.

Ik doelde niet alleen op jouw ontwerp, ook op felgeel en witte sokken. :X Iedereen moet het zelf weten hoor, ik heb er geen last van, maar ik aarzel niet om te zeggen dat ik het lelijk vind.

Maar ik zal ook eens opbouwende kritiek geven. Zo'n zwarte vlek op een blauwe motor als Yakuza schetst vind ik erg smerig. Ik vind het meestal ook niet mooi om de reliëfrandjes en grenzen van kuipdelen als grenzen voor kleurgebieden te nemen.

Blauw en zwart vind ik trouwens een beetje een donkere combinatie. Blauw en wit is typisch Suzuki en levert al mooiere kleurencombinaties op. Ik heb bij Yakuzi wel eens zo'n gp motor plaatje gepost, die heb ik destijds ook overwogen voor mijn RF.

Of wat dacht je van parelmoer metallic wit met een zwarte onderkuip om het enigszins te breken en tegen de viezigheid. *D Witte of zwarte wielen en je hebt een strakke, maar toch opvallende RF.
 
Oh en over de kont: je zou eens de subframes van de 900 en 600 moeten vergelijken. Misschien is de 600 kont wel op een 900 te bouwen, die is iets slanker en kun je makkelijker zo'n deksel voor maken omdat het zadel uit 2 stukken bestaat.
 
Laatst bewerkt:
Hmz wit parelmoer met zwart lijkt me misschien ook wel wat :)
zou ik moeten zien.. laatk nog wel photoshoppen (tenzij hier wat liefhebbers dat al graag doen ;) )

en die brede kont staat me eigenlijk wel aan... dat dekseltje zal precies over het zadel heenvallen.. ik denk dat me dat wel lukt met een jongen met wie ik komende weken ergens in contact kom.... :)
Wat vind iedereen trouwens van dat van Aad? Die monoseat van Airtech? is dat misschien mooier dan een kapje eroverheen? een complete monoseat? of is hij toch wat kort?
en ik vind die bies moet wel een opvallende kleur hebben.. das gewoon typisch RF!!! :+


*edit* brw dat fluor geel met witte sokken... I just gotta agree with ya there |( :X
 
Laatst bewerkt:
Hmz wit parelmoer met zwart lijkt me misschien ook wel wat :)
zou ik moeten zien.. laatk nog wel photoshoppen (tenzij hier wat liefhebbers dat al graag doen ;) )

en die brede kont staat me eigenlijk wel aan... dat dekseltje zal precies over het zadel heenvallen.. ik denk dat me dat wel lukt met een jongen met wie ik komende weken ergens in contact kom.... :)
Wat vind iedereen trouwens van dat van Aad? Die monoseat van Airtech? is dat misschien mooier dan een kapje eroverheen? een complete monoseat? of is hij toch wat kort?
en ik vind die bies moet wel een opvallende kleur hebben.. das gewoon typisch RF!!! :+


*edit* brw dat fluor geel met witte sokken... I just gotta agree with ya there |( :X


De kont van de 600 is ook breed, is alleen bij het zadel/tank wat mooier en slanker.

Ik vind de monoseat van Aad wel de makkelijkste optie voor je.

Die bies kan dan mooi in zwart, kun je zo laten maken.
 
kj dankje :) dat wistk niet...

dus die van aad niet de mooiste optie? ;) Ik denk datk dat ding erop gemonteerd moet zien ofzo.. anders kan ik echt geen fatsoenlijk oordeel geven.. ik vind dat zo'n rare foto die airtech gemaakt heeft :S
ik moet ff kijken met dat wit.. wil hem niet te licht maken enzo :)
kga de ideeen es combineren.. iig genoeg mogelijkheden... trouwens ik wil ook weer iets van letters erop.. anders issie zo kaal...?
 
kj dankje :) dat wistk niet...

dus die van aad niet de mooiste optie? ;) Ik denk datk dat ding erop gemonteerd moet zien ofzo.. anders kan ik echt geen fatsoenlijk oordeel geven.. ik vind dat zo'n rare foto die airtech gemaakt heeft :S
ik moet ff kijken met dat wit.. wil hem niet te licht maken enzo :)
kga de ideeen es combineren.. iig genoeg mogelijkheden... trouwens ik wil ook weer iets van letters erop.. anders issie zo kaal...?


De belettering kun je zo in alle kleuren in de originele stijl krijgen op ebay duitsland. Is alleen wel gewoon platte sticker.

Ik denk dat de monoseat wel de beste optie is voor wat jij wilt.
 
nou goed dat bespreek ik dan wel met de spuiter :P hehe

en anders kan ik altijd nog bestickering met blanke lak erover pakken :P maar kweet nog niet ofk wel die standaard stickers wil zeg maar :) lijkt me wel wat.. maar toch iets anders aparters is natuurlijk ook leuk (alsk toch bezig ben ;) )
 
@ Mr. Zed

Ik zag die racing replica... ik vind die wel vet eig? zijn er nog meer racing replica's die mooi zijn om te laten spuiten op mijn rf? alsook haalbaar met die roosters enzo? kga iig met die aan de slag.. maar liever zagk wat meer zwart... misschien een racing replica in kleuren zoals deze?:



ps. ik zag dat je ook een compleet zwarte had neergezet maar die vondk toch minder!
 
@ Mr. Zed

Ik zag die racing replica... ik vind die wel vet eig? zijn er nog meer racing replica's die mooi zijn om te laten spuiten op mijn rf? alsook haalbaar met die roosters enzo? kga iig met die aan de slag.. maar liever zagk wat meer zwart... misschien een racing replica in kleuren zoals deze?:

[~[url="http://www.mypicshare.com/thumbs/20070622/v7rczvjk.jpg"]afbeelding~][/URL]

ps. ik zag dat je ook een compleet zwarte had neergezet maar die vondk toch minder!

oeps _O-
 
Laatst bewerkt:
ik vind die nogal lelijk :X sorry...

Corona.. kan nog wel ja.. :)

overigens... IK heeft net lekker gebeld met de man met de speciale kentekenplaathouder en krijgt binnenkort een mailtje over hoe hij het zelf kan maken !!!!! :} *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan