Wie rijdt er Suzuki RF600R / RF900R deel 4!

Status
Niet open voor verdere reacties.
smaken verschillen :P ik hou jullie op de hoogte :P voorlopig is die wit blauwe replica, en dan die zwart witte enzo de meest gekozen... maar ik moet nog ZOVEEL.... monoseat en de rest baart me meer zorgen :)
 
ik vind die nogal lelijk :X sorry...

Corona.. kan nog wel ja.. :)

overigens... IK heeft net lekker gebeld met de man met de speciale kentekenplaathouder en krijgt binnenkort een mailtje over hoe hij het zelf kan maken !!!!! :} *O*

Wat is er nou zo bijzonder aan die kentekenplaathouder :?
behalve dat het er niet uitziet...
 
Laatst bewerkt:
kweet niet of je het goed gezien hebt.. maar je hebt dan gewoon een "zwevende" kentekenplaat... dat vindk stukken beter uitzien dan de huidige?tis met dun draadstaal verwerkt geloofk wat je gewoon kan spuiten ofzo... dus nja..? smaken verschillen :+
 
kweet niet of je het goed gezien hebt.. maar je hebt dan gewoon een "zwevende" kentekenplaat... dat vindk stukken beter uitzien dan de huidige?tis met dun draadstaal verwerkt geloofk wat je gewoon kan spuiten ofzo... dus nja..? smaken verschillen :+
Ja ik bn er ook niet weg van, is een beetje chopper stijl :N
 
racing replica :Y

[afbeelding]


Of maak hem in corona style :9~~

BTW dit is de monoseat van Airtech, dus Rob dan heb je een beter idee hoe die staat :9~
We zijn het weekend nogal druk bezig, dus we zullen begin volgende week nog wat uitgebreider via de mail reageren.

off-topic mode aan:
Ik ga toch eindelijk een Freewind halen, waar ik een jaar geleden al aan gedacht heb. Toen werd het toch maar weer een vertrouwde 4 cilinder, oftewel een Bandit 600. Maar vorige week een proefrit gemaakt en die is me zeer goed bevallen, dus.....
off-topic mode uit:

Neemt niet weg dat wat uiterlijk betreft de RF wat mij betreft nog steeds hoog op de lijst staat :Y

:W
Aad
 
Met toch wel een beetje pijn in mijn hart wordt dit een van mijn laatste posts als RF900 eigenaar.....

Nu heb ik de RF nog niet zo lang en ik vind het echt een mooie en goede motor alleen afgelopen week heb ik de fout gemaakt om op het type motor te rijden waarvan ik altijd al gedroomd heb; een dikke, snelle V twin.

Om een lang verhaal kort te maken, ik heb deze week een Aprilia SL1000 Falco gekocht. *D *D *D
Omdat twee motoren wat duur is (en moeilijk te berijden :P ) gaat de RF de verkoop in.

Dus als jullie nog iemand weten voor een goede RF met de nodige opties, zeg het voort. :Y

Uiteraard houd ik de RF topic in de gaten....
 
BTW dit is de monoseat van Airtech, dus Rob dan heb je een beter idee hoe die staat :9~
We zijn het weekend nogal druk bezig, dus we zullen begin volgende week nog wat uitgebreider via de mail reageren.

off-topic mode aan:
Ik ga toch eindelijk een Freewind halen, waar ik een jaar geleden al aan gedacht heb. Toen werd het toch maar weer een vertrouwde 4 cilinder, oftewel een Bandit 600. Maar vorige week een proefrit gemaakt en die is me zeer goed bevallen, dus.....
off-topic mode uit:

Neemt niet weg dat wat uiterlijk betreft de RF wat mij betreft nog steeds hoog op de lijst staat :Y

:W
Aad

ik wacht vol spanning af :)
en wel super zeg die freewind :) je kunt je hart toch niet negeren he ;)
wel leuk dat je nog zoveel tijd en moeite aan rf topic besteedt (en aan mij *O* )
 
Met toch wel een beetje pijn in mijn hart wordt dit een van mijn laatste posts als RF900 eigenaar.....

Nu heb ik de RF nog niet zo lang en ik vind het echt een mooie en goede motor alleen afgelopen week heb ik de fout gemaakt om op het type motor te rijden waarvan ik altijd al gedroomd heb; een dikke, snelle V twin.

Om een lang verhaal kort te maken, ik heb deze week een Aprilia SL1000 Falco gekocht. *D *D *D
Omdat twee motoren wat duur is (en moeilijk te berijden :P ) gaat de RF de verkoop in.

Dus als jullie nog iemand weten voor een goede RF met de nodige opties, zeg het voort. :Y

Uiteraard houd ik de RF topic in de gaten....

Gefeliciteerd met je aankoop. Volgend jaar ga ik je achterna... *D
 
Laatst bewerkt:
Dat doe je toch niet, wie doet nou een rf weg -O-

als die van mij zich niet snel gaat gedragen als een gezonde motorfiets, dan gaat ik hem toch mooi inruilen op een SV1000S of een GSX 1400

ding staat al de hele week bij de motorboer, en na 3 dagen onderzoek, en testbank, heeft hij een 'tik' gevonden (no shit sherlock, dat ding staat er niet voor niets B| )

deze week hoor ik dan maar aan wat het zou moeten zijn :X
 
off-topic mode aan:
Ik ga toch eindelijk een Freewind halen, waar ik een jaar geleden al aan gedacht heb. Toen werd het toch maar weer een vertrouwde 4 cilinder, oftewel een Bandit 600. Maar vorige week een proefrit gemaakt en die is me zeer goed bevallen, dus.....
off-topic mode uit:


Aad

Goed om te horen Aad, zien we je weer gauw bij een tourritje.
 
zal het hier ook maar ff posten :X :

ik reed vrolijk weg met (een) vriendin achterop.. zag dat er een kruising afgezet was voor werkzaamheden (twas 00.00u) dus dacht rij eromheen ze beginnen toch morgen pas...!
ik rij dus netjes rechtsaf op kruising, ga lkkr naar 50km/u bleek dat ze dus om de hoek ook borden hadden gezet over de HELE weghelft, met de reflectoren van het kruispunt af.. en de straatverlichting was uit... -O- dus.. toen mijn koplamp de hekken bescheen: vol in de remmen, vriendin zetje omhoog gegeven(die had totaal niets dus *D ) maar goed, ik lkkr met mijn knieen op de grond en hoofd erna... |(

knieen opengeschaafd(had geen goeie broek aan :X ) en voor de rest wat hoofdpijn en materiele schuifschade aan kuip, helm(eeeechhhttt jammer... ) en jas een beetje...!

zoooo ontzettend zonde.... |(

maar goed.. nu zal ik dus eerst de schade aan de kuip moeten fixen, en ik denk datk rechts misschien nieuwe roostertjes nodig heb... iemand nog iets liggen thuis? ofzo? O-)
 
hmz ff kleine correctie.. na die post net durfde ik de motor weer es goed te bekijken hoeveel schade die nu heeft.. en het valt gelukkig dik mee... alleen het bovenste roostertje heeft scheuren en is wat gebroken.. voor de rest op enkele plekken alleen "geschaafd" mja.... gelukkig hadk de nieuwe uitlaat nog niet erop gezet *D
 
Das zuur, op marktplaats staan regelmatig die roostertjes te koop, ook imitatie, als je een zwarte heb, krijg je dat nog wel redelijk gespoten met wat geduld denk ik.

succes met het repareren!

[belerend=vingertje=modus]
altijd beschermende kleding aan jong.
[/belerend=vingertje=modus]
 
ja die les heb ik nu gelukkig op een redelijk "zachte" manier geleerd :o

en hij moest toch opnieuw gespoten worden dus nja... beter ervoor dan na het customizen....

ben overigens aan een 50% carbon look icm normaal spuitwerk aant denken.. lijkt me best mooi...? helemaal lijkt me beetje overkill?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan