Wie rijdt er Suzuki RF600R / RF900R deel 4!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kiekeboe! Hier ben ik dan!

Vol trots mag ik hier aan jullie aankondigen dat ik een "kleine" heb gekregen.
Ze heet officieel Suzuki RF600R.

[afbeelding]

Zodra ik een beetje aan de kleine gewend ben, kom ik graag langs om haar te laten zien.

Zondag ga ik haar ophalen.


*wachten duurt dan lang*

Geweldig *O*

Mooi hoor, verhaal klopte helemaal :?

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
Bike zag er fantastisch uit! Goed onderhouden, altijd binnengestaan.... goede eigenaars gehad. :}
Ben nu 4e eigenaar in 14jr tijd.

Hier en daar gebruiksschade/sporen aan pedalen en een kleintje bij buddyseat, maar dit stond niet in verhouding tot de motor! Staat 20.000km op teller :o , technisch prima! Alleen binnenkort olie vervangen. 8-)

Vorige eigenaresse heeft in 3jr tijd ongeveer 2000km gereden. :o Ze durfde niet meer goed (gaf ze niet toe) maar dat haalde ik en medekijker uit het verhaal op. Het was overduidelijk te merken dat ze het wel jammer vond dat de motor wegging. Vriendlief had er ook overduidelijk moeite mee. (logisch)

Stukje erop gereden; wat een verschil met mijn lesmotor (CB500) waarop ik elke keer moest verzitten omdat ik 'wegzakte'. Merkte dat ik gelijk een goede houding bij een RF aanneem. Je wordt ook 'min of meer' gedwongen. Kan het niet goed uitleggen, maar jullie begrijpen me vastwel. ;)

Heb haar eventjes tot 160 getrokken. En voordeel; als ik zit is de hoogte precies goed! Zit dan heel ontspannen met voetjes aan de grond. :}

Nu is het alleen nog wachten tot zondag O-)
 
Nou perfect dus, ik weer met mijn vooroordelen over autohandelaren :P


Vanaf zondag eigen foto's dan he *D ;)
 
Kiekeboe! Hier ben ik dan!

Vol trots mag ik hier aan jullie aankondigen dat ik een "kleine" heb gekregen.
Ze heet officieel Suzuki RF600R.

[afbeelding]

Zodra ik een beetje aan de kleine gewend ben, kom ik graag langs om haar te laten zien.

Zondag ga ik haar ophalen.


*wachten duurt dan lang*

He de gaafste kleurstelling voor een RF.

Op zwart na dan. ;)
 
Omdat er zoveel verschillende voorkeuren voor data van de mogelijke RF dag zijn heb ik besloten om nu een vaste datum te prikken en ik hoop dan dat de meeste die in eerste instantie zich gemeld hadden dan kunnen.

Zondag 30 augustus :Y

Ik heb voor een zondag gekozen omdat ik denk dat de meeste daar eerder tijd kunnen vrijmaken van verplichtingen / werk etc. dan op een zaterdag.
De 30 ste omdat dan iedereen ruim de tijd heeft om iets te regelen als dat nodig is en last but not least omdat Daph dan waarschijnlijk wel aan haar motor gewend is.

Ik hoop dat ik hiermee een goede beslissing heb genomen en ik hoor graag wie er op deze dan wil / kan komen.

grtz.

Xbrman~[/quote]


bij deze....zal er zijn.. ( uitgezonderd enorm noodweer)

@ dapne..

gefelicteerd en veel (veilige) kilometers toegewenst!! :]
 
Omdat er zoveel verschillende voorkeuren voor data van de mogelijke RF dag zijn heb ik besloten om nu een vaste datum te prikken en ik hoop dan dat de meeste die in eerste instantie zich gemeld hadden dan kunnen.

Zondag 30 augustus :Y

Ik heb voor een zondag gekozen omdat ik denk dat de meeste daar eerder tijd kunnen vrijmaken van verplichtingen / werk etc. dan op een zaterdag.
De 30 ste omdat dan iedereen ruim de tijd heeft om iets te regelen als dat nodig is en last but not least omdat Daph dan waarschijnlijk wel aan haar motor gewend is.
Ik ook als er niets tussenkomt en als het weer behoorlijk is. *O*
Ik hoop dat ik hiermee een goede beslissing heb genomen en ik hoor graag wie er op deze dan wil / kan komen.

grtz.

Xbrman
 
Omdat er zoveel verschillende voorkeuren voor data van de mogelijke RF dag zijn heb ik besloten om nu een vaste datum te prikken en ik hoop dan dat de meeste die in eerste instantie zich gemeld hadden dan kunnen.

Zondag 30 augustus :Y

Ik heb voor een zondag gekozen omdat ik denk dat de meeste daar eerder tijd kunnen vrijmaken van verplichtingen / werk etc. dan op een zaterdag.
De 30 ste omdat dan iedereen ruim de tijd heeft om iets te regelen als dat nodig is en last but not least omdat Daph dan waarschijnlijk wel aan haar motor gewend is.

Ik hoop dat ik hiermee een goede beslissing heb genomen en ik hoor graag wie er op deze dan wil / kan komen.

grtz.

Xbrman
Ik ook als er niets tussenkomt en als het weer behoorlijk is. *O*
Sorry vorige berichtje foutje gemaakt blijkkbaar :? |(
 
Omdat er zoveel verschillende voorkeuren voor data van de mogelijke RF dag zijn heb ik besloten om nu een vaste datum te prikken en ik hoop dan dat de meeste die in eerste instantie zich gemeld hadden dan kunnen.

Zondag 30 augustus :Y

Ik heb voor een zondag gekozen omdat ik denk dat de meeste daar eerder tijd kunnen vrijmaken van verplichtingen / werk etc. dan op een zaterdag.
De 30 ste omdat dan iedereen ruim de tijd heeft om iets te regelen als dat nodig is en last but not least omdat Daph dan waarschijnlijk wel aan haar motor gewend is.

Ik hoop dat ik hiermee een goede beslissing heb genomen en ik hoor graag wie er op deze dan wil / kan komen.

grtz.

Xbrman

2 aanmeldingen al, goed gaan !

Kick
 
Laatst bewerkt:
Ter info: 30 augustus 2009 is ook de Mega Meeting (MM) van het MF:
MacVEENENDAAL A12 afslag 23, Ede-Utrecht 11:00 (link)

Aangezien dit wel 'redelijk' in de buurt is, is het misschien wel leuk om vooraf bij de RF locatie af te spreken en dan gezamelijk door te rijden naar MMMF.

(Zie je het al voor je; Suzuki RF600/900 'clan' komt aanrijden... :} )
(Ook leuk voor poser foto's :Y )
 
Ter info: 30 augustus 2009 is ook de Mega Meeting (MM) van het MF:
MacVEENENDAAL A12 afslag 23, Ede-Utrecht 11:00 (link)

Aangezien dit wel 'redelijk' in de buurt is, is het misschien wel leuk om vooraf bij de RF locatie af te spreken en dan gezamelijk door te rijden naar MMMF.

(Zie je het al voor je; Suzuki RF600/900 'clan' komt aanrijden... :} )
(Ook leuk voor poser foto's :Y )

Goed plan !
kunnen we wel doen !
:Y
 
Ik zal eens kijken wat ik 30 augustus in de planning heb staan. Zolang ik kan motorrijden zonder zwemles te krijgen ben ik erbij :)

--daGanz

PS: me-daph, als ik je in Enschede zie rijden dan zal ik wel zwaaien :-P
 
Kiekeboe! Hier ben ik dan!

Vol trots mag ik hier aan jullie aankondigen dat ik een "kleine" heb gekregen.
Ze heet officieel Suzuki RF600R.

[afbeelding]

Zodra ik een beetje aan de kleine gewend ben, kom ik graag langs om haar te laten zien.

Zondag ga ik haar ophalen.


*wachten duurt dan lang*


Toppie motor hoor !! Gefeliciteerd en straks maar lekker genieten :)


30 augustus gaat em voor mij niet worden :N
Ik zit midden in een reeks van 4 nachtdiensten en denk niet dat daar iets gewijzigd in kan worden... Dus ik kan er helaas niet bij zijn die "mooie dag"
 
Laatst bewerkt:
Haha, jij leest ook nog stiekem mee O-)

Maar je hebt gelijk, zwart is wel de kleur eh voor een 900 dan :X

Uh soms ja. ;)

Tja 900, 600. Als ik die RF nog gehad ha was het ondertussen ongetwijfeld een RF1100 of RF900 geworden. })

Ik moet wel zeggen dat ik geen spijt van het weg doen heb. Het zijn leuke dingen, maar er is meer te krijgen op motorgebieddat toch echt nog een tandje beter in gebruik is. (wel duurder vaak natuurlijk)
 
hoelaat wordt er afgesproken? En precieze locatie.

Locatie zie link

http://www.hoteldewittebergen.nl/home.aspx

De tijd 10.00 uur.
Ik had eerder 11.00 voorgesteld maar als we op de MF dag om 11.00 uur in Veenendaal willen verschijnen dan kunnen we dus beter om 10.00 uur hier verzamelen, kunnen we ff praten onder het genot van een bakkie en dan gaan we naar de MF dag.

:Y
 
O.k. we hebben voor de RF / MF dag op zondag 30 augustus bij Hotel "de Witte Bergen"
http://www.hoteldewittebergen.nl/home.aspx
tot nu toe de volgende aanmeldingen:


Xbrman (zij de gek)
RFMark
Lucky7 (all the way from Belgium)
Daphne (want die komt echt wel !)
DaGanz

Als het echt k :X t weer is gaan de meeste (inclusief ikzelf) niet want het moet wel leuk blijven.

Verder nog medestrijders ? *D
 
O.k. we hebben voor de RF / MF dag op zondag 30 augustus bij Hotel "de Witte Bergen"
http://www.hoteldewittebergen.nl/home.aspx
tot nu toe de volgende aanmeldingen:


Xbrman (zij de gek)
RFMark
Lucky7 (all the way from Belgium)
Daphne (want die komt echt wel !)
DaGanz

Als het echt k :X t weer is gaan de meeste (inclusief ikzelf) niet want het moet wel leuk blijven.

Verder nog medestrijders ? *D

Ook goedeavond
Na jaren eigenlijk niet online geweest te zijn op mf zat ik vanavond weer eens op mf
Heel misschien kom ik de 30 ste ook wel ik rijd op een gele rf uit 96 als die nog niet verkocht is

met vriendelijke groet

Taco
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan